Svorio metimas naudojant glikemijos indeksą

Glikeminio indekso dieta

Audrius Dulskas

Glikeminio indekso dieta Peržiūrų skaičius: Arbūzas turi didelį glikemijos indeksą. Jį valgant jo sultys iš karto įsiurbiamos į kraują ir iš karto išnešiojamas po organizmą.

  • Ar vaisiai iš tiesų yra dietinis maistas? - DELFI Gyvenimas
  • Pats paprasčiausias pavyzdys — g virtų ryžių ir valgomasis šaukštas aliejaus: ir vienas, ir kitas turi kcal, tačiau ryžiai yra daug sotesni.

Tuo būdu kyla cukraus kiekis kraujyje, o tai reiškia didėja svoris ir neišnaudota energija kaupiasi riebalų pavidalu. Moterims siekiančioms palaikyti figūrą rekomenduojama riboti arbūzų kiekius. Montignaco metodu paremta dieta - Glikeminio indekso dieta.

Straipsniai

Ši dieta pasirodė 8-ame dešimtmetyje, ji buvo sukurta diabetu sergantiems žmonėms. Mokslininkų tyrimai nustatė kad ši dieta efektinga, metant viršsvorį, tad ją perėmė lieknėjimo mėgėjai.

  • Lustų glikeminis indeksas. Produktai su aukštu glikemijos indeksu
  • Visi pasiūlymai "Gainerių" pasirinkimo klaidos ir glikemijos indeksas Gainerius rinkitės atsakingai!

Dieta remiasi tuo, kad storėjama ne dėl kalorijų, o dėl tam tikrų produktų vartojimo. Vaisiuose beveik nėra riebalų, tačiau kai kurių jų, pvz. O uogų, obuolių, apelsinų, greipfrutų - daug žemesnis.

Sveikas maisto ruosimo būdas

Žalių lapinių daržovių, pomidorų, salierų, agurkų, artišokų, žiedinių kopūstų, paprikų, grybų, cukinijų, svogūnų galima valgyti į valias, nes jų glikemijos indeksas žemas. Glikemijos indeksas GI rodo suvalgyto maisto įtaką cukraus kiekiui kraujyje po valgio.

ar numetate svorio dėl pilvo pūtimo? Geriausia numesti pilvo riebalus

Daug angliavandenių turinčių, greitai virškinamų produktų glikemijos indeksas yra aukštas. Jų užvalgius cukraus kiekis kraujyje kyla greit ir aukštai.

O žemo GI angliavandeniai sukelia mažesnį cukraus kiekį kraujuje po valgio, taigi ir mažesnį išskiriamo insulino kiekį. Žemo glikemijos indekso dieta mažina lipidų kiekį, labiau pasotina ir įtakoja kūno masės mažėjimą.

pu erh riebalų deginimas kava dėl svorio

Vienas svarbiausių veiksnių, padedančių reguliuoti svorį, yra cukraus kiekio kraujyje stabilumas. Pavalgius cukraus kiekis kraujyje padidėja, o kasa išskiria daugiau insulino.

Insulinas padeda ląstelėms absorbuoti cukrų. Šis svorio metimas naudojant glikemijos indeksą ir lemia cukraus kiekį kraujyje.

  1. Deja, atsakymas būna ne.
  2. Glikeminio indekso dieta - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - duziedeliai.lt
  3. 7 svorio metimo paslaptys - DELFI Gyvenimas
  4. "Gainerių" pasirinkimo klaidos ir glikemijos indeksas - duziedeliai.lt

Valgant maistą, kurio mažas GI, palaikomas stabilus gliukozės kiekis kraujyje, tad išvengiama apsirijimo priepuolių, kurie dažnai užpuola laikantis dietų.

Kai kurie maisto produktai labai sparčiai padidina cukraus kiekį kraujyje, tuomet išsiskiria daugiau insulino, kurio perdirbtas cukrus nepanaudojamas energijai gaminti, o paverčiamas riebalų atsargomis audiniuose.

Lieknėjimas ir vakarienė – koks tarp jų ryšys? | Žmonėduziedeliai.lt

Taigi valgant maisto produktus su aukštu GI, ilgainiui priaugama svorio. Glikemijos indeksas nuo 1 iki 55 laikomas žemu, tokie produktai puikiai tinka lieknėjimui.

sveikas svorio netekimas 2 mėnesiai natūralus svorio netekimas per 1 savaitę

Be to - pagerėja kraujas! Produktai, kurių glikemijos indeksas yra nuo 56 iki 69 priklauso vidutiniam lygiui, juos, norint atsikratyti bereikalingų kilogramų, galima vartoti, tačiau saikingai ir apdairiai.

Komentuoti

Reikėtų vengti produktų, kurių GI yra didesnis nei Pagal GI sistemą, visi maisto produktai suskirstyti į tris grupes pagal savo indekso lygį. Čia - keletas jų: Žemo GI produktai: apelsinai, avokadai, ankštinės daržovės, brokoliai, obuoliai, vyšnios, greipfrutai, grybai, vynuogės, kriaušės, ruginė duona, rudieji ryžiai, sėlenos, šokoladas, pienas, sūriai, pipirai Vidutinio GI produktai: ananasai, balti ryžiai, burokėliai, melionai, saldūs kukurūzai,kviečiai, virtos bulvės, bandelės, medus, marmeladas, razinos Aukšto GI produktai: arbūzai, datulės, pastarnokai, morkos, moliūgai, balta duona, keptos bulvės, bulvių traškučiai, vafliai, ledinukai, energetiniai gėrimai Tačiau nepamirškite, kad glikemijos indeksas neturi nieko bendro su maisto kaloringumu.

Besilaikant šios dietos svarbu

Svarbi informacija