Stengiasi numesti bet kokį svorį. Patarimų kraitė. 8 patarimai norintiems numesti svorio | duziedeliai.lt

Patarimų kraitė. 8 patarimai norintiems numesti svorio

Stresas 6. Ligos Galbūt kažką praleidau, sutinku, tačiau, mano nuomone, tai yra patys pagrindiniai faktoriai, todėl kalbėsiu tik apie juos. Visi turbūt jau tūkstantį kartų iš manes girdėjote apie kalorijų deficitą ir perteklių. Taip, nieko naujo, tačiau žmonių, kurie nenori šio momento suprasti — nemažėja, kad ir kaip stengiuosi. Kad susikalbėti ir suprasti, pradėsiu nuo pavyzdžių.

Jūsų klausimai gydytojai dietologei

Ateina pas mane žmogus — klientas, na ir turi jis problemą — niekaip neišeina jam priaugti svorio, arba teisingiau sakyti — kūno masės. Jam atrodo, kad jis daug valgo, bet viskas ką suvalgo išeina pro kitą galą, ir nė velnio jis niekada nepriauga masės. Taigi, kur problema? Ateinas pas mane kitas žmogus. Jis sako, jog visą gyvenimą stengiasi numesti svorio, daug sportuoja, bėgioja, bet va nukrenta tik pora kilogramų ir viskas. Tada jis pradeda dar daugiau sportuoti ir vistiek jam nekrenta svoris.

Kur problema? Pirmuoj atveju, kūdasis žmogus tiesiog nesuvalgo tiek kalorijų, kiek jam reikia.

stengiasi numesti bet kokį svorį

Tai reiškia, nesurenka kalorijų pertekliaus. Nesvarbu, jog jis valgo daug, nors gal tik jam taip atrodo, bet tarkime kad jis tikrai valgo daug, kodėl nepasiekia jis to kalorijų pertekliaus? Na jeigu neliečiant genetikos, tai dėl savo aktyvumo, jis tiesiog sudegina visas kalorijas, kurias suvalgo, ir organizmas neturi rezervo, todėl ir nėra jam iš ko augti.

Patarimų kraitė. 8 patarimai norintiems numesti svorio | duziedeliai.lt

Vėlgi — kalbu apie kalorijų perteklių. Nesvarbu kiek žmogus sveria, kiekvienas žmogus turi savo kalorijų poreikį, ir kol jo neviršys — masė niekada neaugs.

stengiasi numesti bet kokį svorį

Vienam reikia kcal, kitam kcal, o kitam dar daugiau. Nesvarbu ar tu sveri 50kg ar kg. Kalorijų perteklius būtinas norint priaugti masės. Kol jo nebus, niekas Jums nepadės. Čia kaip pyktį ant savo sportinio automobilio, jog jam neužtenka 5 lieknėti atsistojus kuro nuvažiuoti nuo Vilniaus iki Kauno, nors Jūsų draugui, vairuojančiam VW POLO — užtenka stengiasi numesti bet kokį svorį litrų, ir dar lieka pusė.

  1. Geras miegas itin svarbus svorio kontrolei.
  2. Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva.
  3. Liesos būklės riebalų deginimo kryptys
  4. Klausimas: Sveiki.
  5. Lieknėjimo istorijos Eglė Tėvų šeimoje visada būdavo 3 valgymai — pusryčiai, pietūs ir vakarienė.
  6. Dar viena graži svorio metimo istorija

Kas dėl to kaltas? Jūs, nes turite sportinį automobilį, ir norite važiuoti pigiai. Taip nebūna.

9 miego taisyklės, kurių laikantis greičiau krenta svoris

Taigi, šiuo atveju kūdas žmogus yra kaip tas sportinis automobilis, kuriam reikia daug kuro-energijos, kad jis pasiektų norima tašką — rezultatą.

Antruoju atveju — savaime suprantama, viskas atvirškčiai. Tiesiog stambus žmogus surenka per daug kalorijų, ir viskas. Problema pas šiuos žmones yra ta, jog jie dažniausiai nepasisotina, persivalgo, turi silpnybę maistui. Nieko nepadarysi, arba dirbate su savimi arbe toliau skundžiatės.

9 miego taisyklės, kurių laikantis greičiau krenta svoris - DELFI Gyvenimas

Jūsų teisė rinktis. Alkis dažnu atveju yra tai, kas parodo, jog šiuo metu organizmui trūksta kalorijų.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Todėl man būna kartais juokinga, kai kūdas pavydi stambiam, o stambus — kūdam. Turime skirtingus privalumus, dėl kurių kenčiame. Kokį sprendimą galėčiau pasiūlyti abiejoms pusėms? Tiems, kuriems tikrai sunku priaugti — nebevaidinkite, įmeskite kažką į savo mitybos planą iš nesveikų pasirinkimų — saldainį, kebabą, nutelos. Na nesistenite visko rinkti tik iš sveikų kalorijų, nes tiesiog sveiko maisto kalorijų ir jų tūrio santykis yra Jums nepalankus, ir todėl su sveiku maistu žmonės meta svorį, nes jis užkemša stengiasi numesti bet kokį svorį pakankamai net ir nedaug kalorijų suvartojus, kai kitu atveju keli burgeriai sueis žymiai lengviau.

stengiasi numesti bet kokį svorį

Na įsvaizduokit, burgeris su sūriu paprastas iš MC yra apie kcal. Trys burgeriai yra kcal. Jeigu paprastai tiesiog žiūrime į kalorijas, tai tuos burgerius lengviau suvartoti negu gr nevirtų avižų, kurių įtariu tiesiog nesuvalgysite net ir per du kartus.

stengiasi numesti bet kokį svorį

Po trijų burgeriu pasijusite galbūt lengvai sotus, kai tuo tarpu nuo sveikos alternatyvos — apsirysite. Taip, nebus taip skanu, bet aš kalbu apie kalorijas. Todėl kūdas netūrėtų niekada bijoti nesveiko valgio įtraukti į mitybą, tai tiesiog padės Jums lengviau suvartoti tas kalorijas, kurių reikia, kad perliptumėte jų balansą ir įliptumėte į perteklių.

Patarimų kraitė. 8 patarimai norintiems numesti svorio

Kas liečia stambesnius, kuriems reikia save varžyti? Valgykite daug maisto, kuris kaip tik turi kuo mažiau kalorijų, bet labai smarkiai užima daug vietos skrandyje. Iš esmės tai yra visos daržovės, grūdinė kultūra, kuri išbrinkus — užims daug vietos. Gerkite daug skysčių be kalorijų, kurie irgi duos pilnumo jausmą. Malšinkite ta tuštumą sveikomis kalorijomis, o ne sūreliais ir jogurtais, su tona cukraus.

Treneris merginoms: mesti svorį yra lengva, tereikia daugiau valgyti! - DELFI FIT

Tai tikrai nėra sveika ar nekalta alternatyva iš kalorijų pusės. Viskas kas bus mažiau to, veiks kitas raumenų skaidulas, viskas kas bus aukščiau to — veiks kitas skaidulas.

Raumuo susideda iš kelių raumeninių skaidulų, kurios dalyvauja skirtinguose krūviose, tačiau dabar ne apie tai. Žmogus, kuriam sunku priaugti masės, tokiame sporte bendros masės užaugins gal ir mažiau, tačiau Jūs augdami ženkliai lėčiau augsite liesesni, kas vizualiai jus darys didesnius, nes ryškus raumuo ir mažas riebalo kiekis sukuria optine apgaulę.

Jums gali patikti

Tai, kūdieji sportininkai, — Jūsų privalumas. Kas liečia tuos stambesnius — Jūs galbūt neaugsite taip gražiai kaip norite, tačiau dažnu atveju būsite didesni ir stipresni. Kuo skiriasi šiuo atveju kūdas ir storas?

Štai klausimas… … į kurį ir ne tik į jį atsakymo ieško ir įdomius faktus pateikia neurobiologė Sandra Aamodt Dauguma bandžiusiųjų sumažinti svorį dieta, galiausiai pasakoja vieną ir tą pačią istoriją: nustojus laikytis dietos, svoris grįžo.

Kaulai pas jus vienodi. Skirtumas yra raumens ir riebalo santykis.

Treneris merginoms: mesti svorį yra lengva, tereikia... daugiau valgyti!

Vat ir viskas. Norit jį pakeisti, vien sporto pagalba to nepadarysite, privalote gilintis į mitybą, kurią aš iškėliau į pirmą vietą. Aktyvumas — vienas iš pagrindinių stengiasi numesti bet kokį svorį, kuris netgi dviems vienodiems žmonėms pagal sudėjimą gali pakeisti suvartotas kalorijas n kartų. Jeigu aš visą dieną dirbu sėdimą darbą, o mano antrininkas — visą dieną ant kojų, spėkite, jeigu mes valgysime tą patį kiekį kalorijų — kas bus?

Aš, kuris sėdi visą dieną, būsiu stambesnis ir sotus, o mano antrininkas — sudžiuvęs ir pavargęs, todėl jo kalorijų poreikis didesnis. Tačiau medžiagų apykaita yra dalykas, kurio Jūs negalite įtakoti svorio metimo patarimai motinoms smarkiai.

Taip Jūs galite ją išjudinti ir pagreitinti aktyvumu ir subalansuota mityba, tačiau daugiau mažiau — tai labai priklauso nuo genetiškai Jums primestos medžiagų apykaitos. Tikrai visi turime draugą, kuris yra nežmoniškai kūdas, ir tikrai matome, kad jis tikrai už visus daugiau valgo, bet vistiek toks yra.

stengiasi numesti bet kokį svorį

Todėl, kad jo kūnas tiesiog mažiau tų kalorijų pasisavina arba jo kūnui reikia jų žymiai daugiau. Tai retesnis atvejis, ir dažnu atveju yra ne medžiagų apykaitos problemos, o prieš tai minėti du punktai apie sportą ir mitybą, tačiau tikrai pasitaiko ir medžiagų apykaitos įtaka.

Taip pat medžiagų apykaita gali būti ir super lėta, ir dėl to Jūs galite būti stambesnis, nes net ir nedaug valgant atrodo viskas dedasi ant žandų, pilvo ir šiknos. Bet vat norint žinoti ar tai tikrai tiesa, Jūs paskaičiuokite kiek kalorijų suvartojate, ir dažnu atveju pamatysite, jog čia yra ne apykaitos problema, o Jūsų valgymo bėda.

Tiesiog mėgstate pavalgyti daugiau nei visi. Imkie pavyzdį — mane. Aš irgi galvodavau, kad mano apykaita yra lėta, todėl nusprendžiau pradė skaičiuot kiek valgau ir pasidaryti tam tikrus skydliaukės tyrimus kaip žinote ji atsakinga už medžiagų apykaita.

Ir mano nuostabai tyrimai parodė, jog skydliaukė mano veikia kuo puikiausiai ir sukasi nežmoniškai greitai metaforair mano apykaita netgi prie greitesnių. Tačiau kodėl aš taip lengvai priaugu to svorio? Todėl kad neturiu sotumo jausmo, galiu valgyti daug, nes tiesiog tą mėgstu daryti, ir nesuprantu tų, kurie būdami panašūs į mane — yra kūdi.

Svarbi informacija