Kaip deginti riebalinius sėdmenis

kaip deginti riebalinius sėdmenis

Pasirodo, jog šios kūno dalies treniravimas gali atnešti didelės naudos mūsų sveikatai. Kodėl verta mankštinti sėdmenis ir kokie pratimai tam efektyviausi, skaitytojams pasakoja asmeninė trenerė Neringa Gorelė.

Sėdmenys nuotr.

kaip deginti riebalinius sėdmenis kaip mesti svorį esant mažai t4

Moterys vienareikšmiškai jį treniruoja dėl dailesnės figūros, tačiau, tikra tiesa, kad yra ir kitų svarių priežasčių, kodėl reikia treniruoti sėdmenis. Sėdmenys yra didžiausia žmogaus raumenų grupė. REKLAMA Ištreniruotų sėdmenų nauda sveikatai Neringa Gorelė teigia, kad ištreniruoti sėdmenys padeda koreguoti netaisyklingą laikyseną tiek kifozės, tiek lardozės ar skoliozes atveju.

kaip deginti riebalinius sėdmenis pbc svorio praradimas

Sėdmenys stabilizuoja stuburą ir tokiu būdu padeda išlaikyti kūną tiesų bei sumažina nugaros apačios skausmų riziką. Priešingu atveju, kai sėdmenų raumenys neišvystyti, dubuo juda ir kelio sanario apkrova yra labai didelė. Taip pat ištreniruoti sėdmenys padidina treniruotumą — suteikia jėgos, ištvermės ir greičio bėgiojant, šuoliuose bei važinėjant dviračiu.

kaip deginti riebalinius sėdmenis mhh svorio metimas

Be to, raumenys padeda sudeginti daugiau kalorijų, net tada kai nesportuojate, nes raumuo, priešingai nei riebalinis audinys, yra metaboliškai aktyvus, todėl degina kalorijas net ilsintis. Pritūpimai įvairiomis variacijomis: suglaustomis kojomis, plačiai, pečių plotyje. Neringa Gorelė 2.

Svorio metimas ar riebalų deginimas? Įvairūs Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės suma. Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio!

Įtūpstai į priekį,  šoną ir atgal. Neringa Gorelė.

Svarbi informacija