Zumba verčia mesti svorį

Kilogramai ištirps visam laikui: pamiršite apie antsvorį

zumba verčia mesti svorį

Įvertinkite savo galimybes Nemanykite, kad imdamiesi drastiškų veiksmų ir alindami save sportu bei dietomis iškart pasieksite norimų rezultatų. Jeigu nemėgote sporto, neužsiėmėte aktyvia veikla, neįsivaizdavote gyvenimo be saldumynų ir staiga nusprendėte kardinaliai pakeisti savo gyvenimo būdą — jūsų organizmą ištiks šokas. Kai kūnas pripras prie fizinio krūvio, treniruočių skaičių galite didinti iki optimalių kartų per savaitę.

Ar šį savaitgalį, kai bus švenčiama Motinos diena, aplankysite mamą?

Tačiau taip pat nereikėtų sportuoti kasdien. Poilsio dienos tokios pat svarbios kaip ir sporto.

  • Lengvai atėjęs jis palieka per siūles braškančias kelnes ir vis ištrūkti besiveržiančias sagas.
  • Funkcinės treniruotės – sveikai liesėjantiems | Sporto klubas GOODLIFE
  • Pamenu, kaip pradėjau užkliūti už durų staktų, baldų ir visą kūną nusėjo baisios mėlynės ir įdrėskimai.

Valgykite kuo įvairesnį maistą Rūta Beišytė-Aminova pataria neeksperimentuoti ir savo mitybos planą sudarinėti remiantis sveikos mitybos piramide. Mitybos pagrindą turėtų sudaryti pilno grūdo patiekalai, vaisiai, daržovės. Žiemą patartina rinktis vaisius, turinčius daug vitamino C apelsinai, kiviai ir daržoves, praturtintas cinku bei geležimi špinatai, pupelės.

zumba verčia mesti svorį

Kas antrą dieną, patartina valgyti mėsos, žuvies, pieno produktų. Saldumynai į jūsų rankas turėtų pakliūti kartą per savaitę ir kukliomis porcijomis. Taip pat nepiktnaudžiaukite saldumynais, riebiais, itin kaloringais, sūriu apipiltais patiekalais, tokiais kaip bulvių apkepas, pica ar kebabas.

Data kovo 12autorius Beata Nicholson Aš žinau, kas yra minusinė temperatūra, ir žinau, kaip būna, kai Londone narcizai jau vasario mėnesį žydi, o dabar kovo tą net snigo. Vos vos,  bet čia, Londone, tai yra negirdėta neregėta, ir aš eidama su vaikais ir šuniu iš mokyklos pagalvojau, kokia gi vis tik esu neapdairi moteris, savo žieminę kepurę palikusi Lietuvoje. Oi kaip man jos dabar reikėtų. Kai toks oras, tai net sunku prisiminti, kaip gi ten būna, kai nereikia anei paltų, anei striukių? Bet nespėsim apsidairyti ir taip bus.

Siūlau sekti perkamų produktų etiketes, neviršyti rekomenduojamų 25g pridėtinio cukraus per dieną. Atsisakykite kavos Žiemos metu daugelis žmonių bando sušilti gerdami įvairius karštus gėrimus.

Tačiau tokie gėrimai kaip kava ar karštas šokoladas turi daug cukraus, tad jų atsisakę sumažinsite suvartojamų kalorijų kiekį. Žalia arbata ar karštas vanduo su citrina — puiki alternatyva. Šie gėrimai ne tik padės jums sušilti, palaikyti reikiamą skysčių kiekį organizme, bet ir pagreitins medžiagų apykaitą.

Tirpsta sniegas, tirpsta lašiniai

Treniruokitės lauke Žiemos šaltukas neturėtų jūsų atbaidyti, nes sportuodami lauke sudeginsite daugiau kalorijų. Taip yra todėl, kad jūs automatiškai judėsite greitesniu tempu norėdami sušilti. Greitesnis tempas — daugiau sudegintų kalorijų. Visų pirma — nepamirškite apšilimo ir tempimo pratimų.

Nuorodos kopijavimas

Atlikdami užsiėmimus kvėpuokite tik per nosį, nes kvėpuojant per burną, oras nespėja pakankamai sušilti, tad galite greitai peršalti. Ir svarbiausia — tinkamai apsirenkite. Nepamirškite kepurės, pirštinių, skarelės, rinkitės aprangą, kuri nevaržo judesių, yra neperpučiama. Išeikite pasivaikščioti Jeigu vis dėlto nepavyksta prisiversti sportuoti, skirkite laiko pasivaikščiojimui gryname ore.

Kas yra Zumba?

Užteks vos 30 minučių per dieną, kad sudegintumėte bent nereikalingų kalorijų. Be to, vaikščiodami ne tik palaikysite fizinį aktyvumą. Ilgainiui pastebėsite, kad pagerėjo jūsų miego kokybė, tapo lengviau atlikti mąstymo reikalaujančius darbus.

zumba verčia mesti svorį

Išsirinkite tinkamiausią veiklą Jeigu sportas jums — kančia, tikriausiai pasirinkote netinkamą sporto šaką. Zumba verčia mesti svorį pabrėžia, kad renkantis užsiėmimus, svarbu atsižvelgti į savo poreikius. Atsakykite į šiuos klausimus — jie padės lengviau apsispręsti.

zumba verčia mesti svorį

Jums zumba verčia mesti svorį muzika? Išbandykite aerobikos užsiėmimus, zumbą, šokius. Turite laikysenos problemų?

Pranešti klaidą

Rinkitės jogą, pilatesą, kalanetiką… Mėgstate individualumą? Išbandykite treniruoklių salę… Norite lavinti lankstumą? Išbandykite jogą, pilatesą, kalanetiką… Norite lavinti ištvermę?

Išbandykite aerobikos treniruotes, plaukimą… Patinka šokti? Jums tikriausiai patiks choreografinės aerobikos treniruotės, pole dance… Morkos lieknos išmokti savigynos judesių? Pirmyn į kovos menų treniruotes… Šiuo metu taupote ir neturite papildomų lėšų treniruotėms? Tiktų treniruotės namuose, krosas lauke. Pasidomėkite, galbūt jūsų mieste vyksta nemokami sportiniai užsiėmimai… Atsiminkite, kad bus dienų, kai dings motyvacija, tingėsite sportuoti, sveikai maitintis ir norėsis viską mesti.

zumba verčia mesti svorį

Tačiau svarbu susidėlioti prioritetus ir priminti sau, kad stengiatės dėl savo sveikatos, geros savijautos ir emocinės būklės. Kava Dėl kavos neteisius.

Tikra istorija tiems, kas pavargo nuo „dešimt būdų sulieknėti per pusvalandį“

Gerti kava be cukraus nėra čia taip blogai. Reikia rašyti,kad nepknaudžiauti tai taip. Gydytojai ir tie žino,kad geriau kava nei juoda arbata.

zumba verčia mesti svorį

Svarbi informacija