Vieną savaitę lieknėti

vieną savaitę lieknėti

Jei jauti alkį — rinkis kuo liesesnius, mažiau kaloringus produktus — jų galėsi sau leisti suvalgyti daugiau, taip mažiau jausi, kad laikaisi dietos. Jei esi įpratus valgyti mažai ir alkis nevargina, gali dažniau pasilepinti kaloringesniais produktais, žinoma, neužmiršdama neviršyti leistino taškų skaičiaus.

vieną savaitę lieknėti

Mamų klausimai Labai norėčiau prisijungti prie lieknėjančiųjų, nes svoris didelis. Koks — nė nežinau, nes bijau svertis. Bet ir lieknėti negaliu savęs priversti.

Jaunystėje labai drastiškai laikiausi dietos, badavau tikrąja šio žodžio prasme. Nuo išsekimo buvo sustreikavusi širdis. Todėl dabar psichologiškai nebegaliu nugalėti savęs ir laikytis dietų. Čia juk ne badaujančių, o sveikai lieknėjančių mamų klubas — taigi pataikei kur reikia.

Širdis kenčia nuo didelio svorio, o ne nuo sveikos mitybos. Manau, kad dėl kvailiojimų jaunystėje ir dabar dieta tau asocijuoja su badmiriavimu, o ne skaniu ir kokybišku maistu.

Nereikia būti per daug griežtai sau.

Kaip Numesti Svorio : Greičiausias būdas 2019

Paprasčiausiai gerai apgalvok, ką iš siūlomų patarimų realiai galėtumei pritaikyti savo gyvenime, kad valgomas maistas taptų sveikesnis, o drabužiai nustotų nepaliaujamai mažėti. Paprastai sverdavau 64 kilogramus. Po nėštumo liko 15 kilogramų, o per pusmetį, augindama vaikutį, priaugau dar 5. Kodėl taip sparčiai auga svoris, maitinuosi daugmaž taip pat kaip ir anksčiau.

Jei organizme neatsirado kokių nors hormoninių pakitimų, pavyzdžiui, skydliaukės veiklos sutrikimų ar pan. Prieš nėštumą savo svorį galėjau lengvai reguliuoti, panorėjusi numesdavau kelis kilogramus.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Man 25 metai. Po gimdymo per dvejus metus priaugau 20 kilogramų. Svoris vis auga, auga ir auga. Jo nebesuvaldau… Mamos dažnai po gimdymo storėja nepajusdamos ne todėl, kad būtų padidėjęs polinkis storėti, o todėl, kad nėštumo ir maitinimo krūtimi metu įpranta daugiau valgyti ir nepajusdamos suvalgo daugiau nei reikėtų.

Pats metas imti skaičiuoti kalorijas… Jei kreipsiesi į dietologą, galbūt tau pritaikys ir vaistų, kad lieknėtum kiek efektyviau ir nereiktų tiek pastangų.

vieną savaitę lieknėti

Gyvenu mažame miestelyje, kur nėra jokių sporto klubų, jokio liekninančiojo kvėpavimo grupių ar baseinų. Kokia iš saviveiklinio sporto rūšių geriausiai tinka mesti svorį: bėgiojimas rytais o gal vakaraiskrepšinis, šuoliukai su šokdyne? Svarbiausia, kad pasirinktas sportavimo būdas būtų malonus tau pačiai. Sporto klubas jokiu būdu nėra būtinas norint sulieknėti. Ar sveika mesti svorį dažnai lankant sauną? Po tokių pramogų jaučiuosi labai gerai, palengvėjusi.

Sauna lieknėjimui įtakos neturi. Po saunos jautiesi palengvėjusi, nes netenki skysčių tad tuo momentu ir kilogramų — bet kad sudegtų riebalai, turėsi vis tiek energijos suvartoti mažiau nei išeikvoji… Saikingas lankymasis saunoje, jei esi sveika, sveikatai nekenkia. Ypač nuotaiką palaiko geri rezultatai.

Bet štai kiekvienas vakarėlis, kiekvienos vaišės su draugais virsta tragedija. Prisipažinti, kad lieknėju, o tada visą vakarą atsisakinėti įkyriai siūlomo torto? O gal geriau apsimesti, kad skauda dantį ar pilvą?

Nuorodos kopijavimas

O gal nueiti ir valgyti tik truputėlį. Tik kad kartą paragavęs, negali sustoti, o svarstyklės ryte bus negailestingos.

vieną savaitę lieknėti

Pažįstamos mintys? Žinoma, laikytis dietos būtų paprasta, jei tai truktų vieną dieną. Ją ištvertum, ir baigta. Deja, lieknėjimas iki sėkmingo finišo — tai ilgas ir daugybės jėgų reikalaujantis maratonas. Tiksliau pasakius, maratono vieną savaitę lieknėti su kliūtimis.

Sudeginti ištisus metus besikaupusius riebalus reikia laiko, o gyvenimas tuo tarpu tęsiasi. Tikrovėje juk ne visada randi galimybę pasigaminti tai, ko reikėtų, ne visada turi reikiamų produktų. Tačiau labiausiai planus griauna kvietimai į svečius, šeimos šventės, bendradarbių gimtadieniai, pagaliau Velykos, Kalėdos, Naujieji metai ir šimtai neišvengiamų progų, kurių papročius visi gerai žinome.

Šventės — tai pirmiausia proga daug ir skaniai pavalgyti.

Jis pateikia 5 žingsnių programą — pritaikę šiuos principus jau po savaitės įtilpsite į vienu dydžiu mažesnius drabužius. Ir tai ne tik moterų, bet ir vyrų problema. Žmonės griebiasi drastiškų priemonių, tam tikrą laiką gyvena pagal itin griežtą režimą, o paskui palūžta ir grįžta prie senų įpročių.

Planas kliūtims įveikti 1. Nesugalvok užsidaryti namie ir niekur neiti. Juk lieknėjimo tikslas ne tik pasiekti reikiamą svorį, bet ir išmokti gyventi taip, kad netekti kilogramai nebesugrįžtų. Taigi pasinaudok galimybe pasilinksminti ir praktikoje pritaikyti naujus įpročius. Vos vieną savaitę lieknėti, kad numatoma šventė, susirask, kuo pasipuoši.

Gal žavia suknele, kuri kažkada buvo gera, o dabar vos įlendi? O gal imk vaikščioti po parduotuves ir matuotis gražius drabužius, kurių norėtum. Taip padidės noras sulieknėti iki šventės dienos. Likusias dienas stenkis  daugiau pasportuoti, sąžiningai laikytis nutarto dietos plano.

Paula Čepinskaitė Asmeninio arch. Misija — sulieknėti iki vasaros: anoreksija persirgusios merginos perspėjimai Asmeninio arch. Anoreksiją įveikusi mergina prisipažįsta net bijojusi paliesti maistą — baimė prarasti kontrolę ir viską sukaupti kūne vedė iš vienos badavimo dienos į kitą.

Šventės dieną valgyk nekaloringai, tačiau neleisk sau peralkti. Likus valandai iki vakarėlio, suvalgyk lengvą daržovių vieną savaitę lieknėti be riebalų salotų, troškintų daržovių ar sriubos, bananą.

Jei prie stalo prisėsi išbadėjusi, greičiau pamirši visus sau duotus įžadus. Jei eini pas draugus, pagalvok, gal gali kokį nors patiekalą atsinešti ir pati?

Gali paruošti kokių nors egzotiškų, nekasdienių daržovių ar vaisių salotų, nupirkti nekaloringų gėrimų. Ir šeimininkai bus patenkinti, ir pati galėsi bent dalį vakarienės priderinti prie kasdienio mitybos plano. Nevenk sau šimtąjį kartą priminti, juk šventi ne tam, kad prisikimštum.

Džiaukis galimybe pasilinksminti, valgyk lėtai, neskubėdama, valgydama aktyviai dalyvauk pokalbyje. Tarp kąsnių padėk įrankius ant stalo. Nevalgyk vien dėl to, kad aplinkui visi valgo. Iš visų patiekalų išsirink vieną ar du, kurių paragausi. Geriausia būtų pradėti šviežių daržovių salotomis.

lieknėjimas - išsamiai duziedeliai.lt

Jas galėtų lydėti orkaitėje keptas mėsos vyniotinis ar kitaip paruošta neriebi mėsa arba silkė stenkis išvengti aliejaus pertekliaus su įdaru. Ypač saugokis visokių riebaluose iškeptų skanumynų, net jei tai būtų pati paprasčiausia žuvis. Neprisikrauk patiekalų kalno, truputį suvalgiusi lėkštėje palik. Suvalgius pirmąjį patiekalą, nesusigundyk raginimu pakartoti. Antrojo patiekalo lauk gurkšnodama nekaloringus gėrimus: mineralinį vandenį, arbatą, kavą be pieno ir cukraus.

Saugokis lietuvių mėgstamųjų saldžiųjų gėrimų iš sirupo ar uogienės. Venk ir alkoholio.

Svarbi informacija