Valgyti nustoti valgyti svorio

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas?

Mokslu grįstas požiūris į sveiką gyvenseną 7 didžiausi mitai apie mitybą ir svorio metimą Internete pilna informacijos apie mitybą ir svorio metimą. Deja, didžioji dalis šios informacijos yra… tiesiog neteisinga. Tad šįkart norėčiau aptarti septynis pačius didžiausius mitybos mitus bei paaiškinti, kodėl tai — nesąmonės. Valgydami dažniau ir mažesnėmis porcijomis, pagreitinsime medžiagų apykaitą Pats didžiausias ir dažniausiai pasitaikantis mitas.

Straipsniai

Beveik visi tuo tiki! Tai beprotiška. Valgyti nustoti valgyti svorio skaitau žiniasklaidoje esančius straipsnius apie mitybą ir svorio metimą, kadangi kiekvieną kartą perskaičius tokį straipsnį… norisi trenkti galvą į sieną.

Vis dėlto, kartais taip nutinka, jog prieš mano akis atsiduria toks straipsnis. O aš jau galvojau, kad pagaliau bus geras straipsnis apie mitybą… Kodėl dažnesni ir mažesni valgiai nepagreitina medžiagų apykaitos Kiekvieną kartą pavalgius, medžiagų apykaita iš tikrųjų pagreitėja, tad, teoriškai, valgydami dažniau ir mažesnėmis porcijomis, turėtume sudeginti daugiau kalorijų. Praktiškai situacija kiek kitokia. Mažesni ir dažnesni valgiai sukelia mažesnius ir trumpesnius medžiagų apykaitos pagreitėjimus, o didesni ir retesni valgiai — didesnius ir ilgesnius apykaitos pagreitėjimus.

Galų gale bendras medžiagų apykaitos greitis  ir sudegintas kalorijų skaičius  lieka toks pat, nesvarbu, buvo valgyta dažnai ar retai. Tad 3 valgiai, turintys po kalorijų, turės tokį patį poveikį svorio kritimui, kaip ir 6 valgiai po kalorijų. Mokslininkai 16 žmonių padalijo į 2 grupes. Kiekvienam tyrimo dalyviui 8 savaitėms buvo sudarytas toks pat kalorijų deficitas.

valgyti nustoti valgyti svorio

Viena grupė valgė 3 kartus per dieną, kita — 6 kartus per dieną. Visi tyrimo dalyviai numėtė tiek pat svorio. Kiekvienai tyrimo dalyvei 4 savaitėms buvo sudarytas toks pat kalorijų deficitas.

valgyti nustoti valgyti svorio

Viena grupė valgė 2 kartus per dieną, kita —  kartus per dieną. Ar tikrai?

  • Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas? - duziedeliai.lt
  • Įvertinkite straipsnį Kaip numesti svorį pakoregavus mitybą Kaip greitai numesti svorio — Svorio mažinimas turėtų prasidėti nuo mitybos sureguliavimo, kadangi būtent tinkamas ir subalansuotas maistas, kurį valgote kiekvieną dieną, gali užtikrinti, kad Jums pavyks puikiai atrodyti ir tuo pačiu būti sveikam ir greitai numesti svorio.
  • Gyvenimo lieknėjimo madhapur
  • Peržiūrų skaičius: Ar jūs esate suinteresuoti numesti svorio?
  • Riebalų deginimas hz
  • Dvidešimt svorio metimui palankiausių maisto produktų — ir tai pagrįsta mokslu — pristato independent.
  • 7 didžiausi mitai apie mitybą ir svorio metimą - Sveikatos inžinerija

Tą patvirtina ir ne vienas tyrimas, teigiantis, jog valgių padidinimas nuo 3 iki 6 neturi įtakos svorio kritimui, bet gali padidinti alkį ir norą valgyti.

Tad gal galime baigti šį šešių valgių per dieną absurdą?

Greito svorio metimo patarimai

Tik viena problemėlė su šiuo teiginiu… Tai nesąmonė. To ir tikėjaisi, ar valgyti nustoti valgyti svorio Taigi, bendras kalorijų kiekis, o ne valgymo laikas nulemia, priaugsime ar numesime svorio.

Valgote mažai, tačiau svoris vis auga? Mitybos taisyklės, kurias turi žinoti kiekvienas Valgote mažai, tačiau svoris vis auga? Mitybos taisyklės, kurias turi žinoti kiekvienas Kai kurių žmonių gyvenimas — ištisa kova su svoriu: nuolatinės dietos, mažos porcijos, angliavandenių mažinimas, fizinis aktyvumas… Deja, rezultatas ne visada džiugina.

Jeigu būsime kalorijų deficite suvartosime mažiau kalorijų negu mūsų organizmas sudeginanesvarbu, tą patį kiekį kalorijų suvartosime ryte ar vakare, svorio numesime lygiai tiek pat. Pirmojo laikotarpio metu kalorijos buvo paskirstytos per 5 valgius, antrojo — ryte nuo 9 iki 11 val.

valgyti nustoti valgyti svorio

Visų laikotarpių metu tyrimo dalyvės numėtė panašų kiekį svorio. Kiekvienam tyrimo dalyviui 18 dienų buvo sudarytas toks pat kalorijų deficitas. Viena grupė valgė 10 val.

valgyti nustoti valgyti svorio

Taip nutinka dėl įvairių priežasčių: nuobodulio žiūrint lieknėti def ar sėdint prie kompiuterio užkandžiaujame ; nuovargio po ilgos dienos esame per daug pavargę atsispirti norui ko nors užkąsti.

Visgi, valgant prieš miegą problemų kyla tik neatsižvelgiant į bendrą kalorijų kiekį ir valgant iš instinkto.

Post navigation

Vadinasi, vėlyvas valgymas neturės įtakos svorio metimui, jis gali tik paskatinti suvalgyti daugiau. Valgymo prieš miegą privalumai Be to, kai kuriems žmonėms vėlyvas valgymas gali net padėti numesti svorio! Valgis prieš miegą  atsižvelgiant į bendrą kalorijų kiekį  gali padėti išvengti vakarinio užkandžiavimo bei prabudimo naktį išalkus ir ėjimo užkąsti. Norėdami numesti svorio, negalime valgyti riebalų Kaipgi valgysi riebalus metant svorį?

Juk net ir pats pavadinimas — riebalai — sako, jog reikia jų vengti! Ir taip, riebalai iš tikrųjų mus storina!

Bet ne taip, kaip daugelis galvoja… Vienas gramas riebalų turi daugiau kalorijų 9 nei vienas gramas baltymų ar angliavandenių, todėl, iš tiesų, surinkti daugiau kalorijų ir priaugti svorio valgant riebalus yra lengviau.

Bet kad patys riebalai kaip ir valgymas vakare  tiesiogiai paveikia svorio kritimą?

  1. Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė.
  2. Dietos 15 gudrybių nurinčioms numesti svorio Kaip numesti svorio, žino tikriausiai kiekviena, tačiau tiesa ta, kad visada lengviau pasakyti, negu padaryti
  3. Greito svorio metimo patarimai - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - duziedeliai.lt
  4. Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų - DELFI Gyvenimas
  5. Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Kiekvienas tyrimo dalyvis 12 mėnesių buvo tokiame pat kalorijų deficite kaip ir kiti dalyviai. Glikemijos indeksas GI parodo, kaip greitai angliavandeniai yra suvirškinami ir pavirtę į gliukozę pasiekia kraują bei pakelia cukraus lygį kraujyje.

Kuo greičiau tai įvyksta, tuo greičiau išalkstame. Kita vertus — glikejimos indeksas realiame gyvenime visiškai praranda reikšmę. Todėl aukštą GI turinčius produktus valgant su kitais produktais, bendras valgio GI sumažėja. Pavalgius, skrandyje viskas susimaišo su tuo metu kartu valgomu ar prieš tai valgytu maistu. Bet kai kurie žmonės, nesuprasdami, kaip GI iš tiesų veikia, pradeda dalinti patarimus, kaip visi turėtume nustoti valgyti bulves nors jos turi krūvą vitaminų ir mineralųkadangi jų GI aukštas!

Įdomu, kiek žmonių pusryčiams valgo vienas bulves?

3 UŽTIKRINTI BŪDAI KAIP SĖKMINGAI PRADĖTI MESTI SVORĮ

Taigi, sukti galvos dėl glikejimos indekso nereikia. Tiesiog rinktis neperdirbtus angliavandenius daržovės, vaisiai, pilno grūdo produktai, ankštiniai ir pan.

Valgyti nustoti valgyti svorio vengti kiaušinių dėl jose esančio cholesterolio Nuo seno yra įsišaknijęs mitas, jog kiaušiniuose esantis cholesterolis kenkia sveikatai… Ir dėl to vengiame dažnai valgyti kiaušinius, nors jie o ypač jų tryniai turi begalę vitaminų ir mineralų! Vis dėlto, per pastarąjį dešimtmetį mokslas šį mitą sulaužė: maisto produktai, turintys cholesterolio, nepadidina cholesterolio kiekio kraujyje.

Kiekvieną dieną kepenys išskiria atitinkamą kiekį cholesterolio. Kai mes suvalgome daugiau kiaušinių — kepenys išskiria mažiau cholesterolio ir taip cholesterolio kiekis organizme susibalansuoja.

Tad jeigu iki šiol kažkodėl bijojai dažnai valgyti kiaušinius — bijoti nėra reikalo. Turime vengti vaisių dėl jose esančio cukraus Taip, dideli kiekiai fruktozės kurios turi ir vaisiai iš tikrųjų kenkia sveikatai.

Bet norint pasiekti kenksmingus fruktozės kiekius valgant tik vaisius… Na, reikėtų pasistengti. Tyrimuose, kurie parodė neigiamą fruktozės poveikį sveikatai, buvo suvartojami labai dideli kiekiai fruktozės. Taigi, koks kiekis vaisių ir fruktozės  nekelia pavojaus?

Vaisiai kelia pavojų! Iki ko mes nusiritome? Klinikinių tyrimų analizė nustatė, jog  gramai fruktozės pvz.

Svarbi informacija