Valgyti netekti riebalų, 12 būdų valgyti mažiau - Sveikatinė | Sveikatinė

7 dienų riebalus deginančios sriubos dieta - duziedeliai.lt

Tereikia daugiau judėti, mažiau valgyti. Lengva pasakyti, bet daugybei žmonių tai padaryti neįtikėtinai sunku.

Pakeiskite druską prieskoniais

Kartais, atrodytų, netgi neįmanoma. Vis dėlto nenuleiskite rankų.

valgyti netekti riebalų prarasti svorio vox

Maži žingsneliai gali tapti didelių pokyčių pradžia. Kad ir kokį lieknėjimo būdą pasirinktumėte, jums tikrai pravers mažos gudrybės, kaip apgauti apetitą, valgyti mažiau ir lieknėti greičiau!

Nuorodos kopijavimas

Valgykite iš mėlynų lėkščių. Kaip manote, kodėl greitojo maisto restoranai taip mėgsta valgyti netekti riebalų, geltonų ir oranžinių spalvų paletę? Pasirodo, jos psichologiškai stimuliuoja valgyti. Šios spalvos didina apetitą, asocijuojasi su dauguma gardžių maisto produktų, šiluma ir pasitenkinimu. Visai kitaip veikia mėlyna spalva — jis slopina apetitą, atrodo tarsi nevalgoma.

valgyti netekti riebalų Ar galiu numesti svorio per 50- ies

Taigi, jei norite suvartoti mažiau maisto — valgykite iš mėlynų lėkščių! Pusryčiams — kiaušinis. Lieknėjantys žmonės, pusryčiams valgantys kiaušinį, netenka daugiau riebalų, jų kūno apimtys mažėja sparčiau.

Dietologė: mitai ir faktai apie mūsų mitybą

Pasak mokslininkų, didelis kiaušinių baltymų kiekis leidžia ilgiau jausti sotumą, todėl mažiau užkandžiaujama dienos metu. Rinkitės didesnę šakutę. Tikriausiai ne kartą girdėjote, kad valgant iš mažesnių lėkščių lengviau mažinti porcijas. Taip pat veikia ir didesnė šakutė. Pasak mokslininkų, maistą imant lūpomis nuo mažesnės šakutės, kąsneliai atrodo smulkesni, todėl jų norisi daugiau, kad pasijustume sotūs.

​Dešimt priežasčių, kodėl pilvuko riebalai niekaip netirpsta

O jei šakutė didesnė, atrodo, kad ir valgome stambesniais kąsniais, sotumas pajuntamas greičiau. Tiesa, šis ryšys nustatytas tiriamiesiems patiekus dideles porcijas.

Jei porcijos mažos, šakutės dydis nebeturi reikšmės. Išjunkite televizorių. Nors žinote, kad tai negerai, tačiau jei turite viršsvorio — veikiausiai kartkartėmis tenka valgyti ir žiūrint televizorių arba ką nors skaitinėjant kompiuteryje.

Pasak mokslininkų, nukreipus dėmesį į ekraną suvalgoma net 40 proc. Taigi, bene mažiausia auka, kurią turėtumėte padėti ant lieknėjimo aukuro, — tai įprotis valgyti žiūrint filmą ar skaitant naujienas.

Nukreipkite savo dėmesį į lėkštę, o ne kur nors kitur! Valgyti netekti riebalų porcijos! Dažnai girdime etiketo žinovų patarimą: neprisikraukite į lėkštę per daug, jei norėsite — galėsite pakartoti.

Ką valgyti norintiems numesti svorio, o ką – norintiems užsiauginti raumenų?

Tačiau mitybos įpročius tyrinėjantys mokslininkai sako ką kita: žmonės, į lėkštę įsidėję tiek maisto, kiek ketina suvalgyti, suvartoja 14 proc. Taigi, verčiau iš karto sugalvokite, ko ir kiek valgysite, ir pasisotinkite viena porcija — taip matysite jos dydį, bus lengviau orientuotis, kiek suvartojate maisto.

  1. 7 dienų riebalus deginančios sriubos dieta - duziedeliai.lt
  2. Riebalai mitybos racione sudaro daugiau nei 40 proc.
  3. 12 būdų valgyti mažiau - Sveikatinė | Sveikatinė
  4. Ką valgyti norintiems numesti svorio, o ką – norintiems užsiauginti raumenų? - DELFI Gyvenimas
  5. Dietologė: mitai ir faktai apie mūsų mitybą - DELFI Gyvenimas
  6. Supjaustykite visas daržoves.
  7. Ar galite numesti svorio per mėnesį

Susikoncentruokite į ateitį. Pozityvus ateities suvokimas kur kas geriau veikia ryžtą lieknėti nei pernelyg didelis dėmesys praeičiai. Gyventi prisiminimais — ne į naudą jūsų kūno linijoms!

Atsisakykite kopūstų

Taigi, užuot prisiminusi, kaip skanu suvalgyti gabalėlį torto kaip aną vakarą, po sunkios darbo dienos, su drauge kavinėjegalvokite apie ateitį — kaip teigiamai jūsų sveikatą paveiks vakare suvalgyta porcija vaisių salotų.

Mąstydama apie rytojų šiandien rinksitės sveikesnį maistą! Atsisakykite šaukštelio riebalų! Net ir mažučiai valgiaraščio pokyčiai gali turėti didelės reikšmės.

valgyti netekti riebalų 4 savaites geriausia numesti svorio

Pavyzdžiui, atsisakiusi šaukštelio majonezo ar neįdėjusi sviesto į padažą per dieną galite suvartoti apie kcal mažiau. Jūsų kava taip pat lieknėja.

Dažniausiai žmonės kavą geria su 2 šaukšteliais cukraus. Jei per dieną išgeriate 2 porcijas kavos, tai jau — visi 4 šaukšteliai.

Svarbi informacija