Uogos svorio. Uogų dieta: ką reikia žinoti

Kokių vitaminų turi vaisiai ir uogos: išsamus gidas | duziedeliai.lt

Energinė vertė: geltonieji — 40 kilokalorijų graudonieji — 43 kilokalorijos, juodieji — 45 kilokalorijos.

8 mažiausiai angliavandenių turintys vaisiai ir uogos, gali labai padėti metantiems svorį

Serbentai — idealūs imunomoduliatoriai. Jei pažvelgtume į cheminę juodųjų serbentų sudėtį, pamatytume, jog tai natūralus įvairiausių žmogaus organizmui būtinų vitaminų, bet ypač C, koncentratas.

uogos svorio svorio metimas prieš išlaikymą

Serbentai beveik niekada nesukelia alerginių reakcijų ir neerzina virškinamojo trakto. Juodieji serbentai plačiai naudojami liaudies medicinoje uogos svorio kaip širdies ir kraujagyslių sistemą tonizuojanti priemonė.

Bet šios uogos naudingos ir persišaldžius, susirgus kai kuriomis infekcinėmis ligomis, net gastritu, skrandžio opalige.

Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų

Jos pasižymi lengvu šlapimą varančiu poveikiu, padeda išprakaituoti, atpalaiduoja lygiųjų raumenų spazmus, teigiamai veikia kraujagyslių sieneles. Juoduosiuose serbentuose yra gama-linoleno — vienos iš svarbiausių nesočiųjų riebiųjų rūgščių.

Mūsų organizmas pats jos negamina, o gama-linoleno rūgšties deficitas gali sukelti tokius baisius simptomus, kaip plaukų slinkimas, odos išsausėjimas, kepenų funkcijos sutrikimas, nutukimas, neurozės, seksualiniai sutrikimai įskaitant ir nevaisingumąsmažėja žmogaus atsparumas infekcijoms.

Raudonieji serbentai gerokai lenkia juoduosius vitamino A kiekiu.

  1. Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė.
  2. Prieš kūną formuojantis lieknėjimo fermentas

Jų sultys nepakeičiamos vaikų dietinėje mityboje. Be to, skirtingai nei juodieji, raudonieji ir baltieji serbentai dar turtingi ir nepaprastai naudingų pektinų. Pektinai padeda pašalinti iš organizmo sunkiųjų metalų druskas ir itin teigiamai veikia kraujo sudėtį.

Energinė vertė — 62 kilokalorijos g.

uogos svorio kaip priversti savo kūną deginti riebalus

Mėlynėse yra nepakeičiamų organinių rūgščių: citrinų, pieno, oksalo rūgštyniųobuolių ir gintaro. Būtent tokia unikali sudėtis iš esmės ir lėmė ne ką mažiau unikalias gydomąsias mėlynių savybes. Juolab kad šiose uogose dar yra dauguma organizmo gyvybinėms funkcijoms palaikyti būtinų mineralinių medžiagų geležies, kalio, mangano, vario, sieros, fosforo, chromo ir cinko druskų. Beje, tiek mangano, kiek mėlynėse, augalų pasaulyje daugiau niekas neturi. O dar jose yra karoteno vitamino AB grupės vitaminų, vitaminų C ir PP, fermentų, alkoholio ir eterinio aliejaus.

Kokių vitaminų turi vaisiai ir uogos: išsamus gidas

Mėlynės padeda sutvarkyti virškinimą uogos vartojamos tiek viduriavimui, tiek ir vidurių užkietėjimui gydytio jų sultys pasižymi baktericidiniu poveikiu — žudo dizenterijos ir vidurių šiltinės sukėlėjus.

Kadangi mėlynėse nepaprastai daug antioksidantų, jas valgydami sumažinsite širdies uogos svorio kraujagyslių ligų atsiradimo riziką. Trombozės ir miokardo infarkto profilaktikai patariama valgyti mėlynių uogas, gerti kisielių ir morsą. Mat mėlynėse yra ypatingos medžiagos — antikoagulianto, mažinančio kraujo krešumą.

uogos svorio kūno riebalų nuostoliai palyginti su svorio metimu

Dėl baktericidinio poveikio mėlynes naudinga valgyti sergant šlapimtakių ir inkstų uždegimu. Jeigu turite tokią bėdą kaip inkstų akmenligę, būtinai ne tik valgykite mėlynių uogas, bet ir gerkite jų lapų nuovirus.

Visi yra girdėję, kad mėlynės sveika akims, tačiau anaiptol ne visi žino, jog šios uogos skatina akies tinklainės ląstelių atsinaujinimą bei gerina kraujotaką — dėl to pagerėja regėjimas. Taigi valgyti kuo daugiau mėlynių derėtų visiems, kieno darbas susijęs su įtampa regai. Naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad sistemingas mėlynių valgymas padeda išsaugoti smegenis jaunas, taigi ir išvengti Alzheimerio ligos.

  • Uogų dieta: ką reikia žinoti | duziedeliai.lt
  • Turi kalio, geležies, cinko, kalcio ir mangano.
  • Kaip dažnai valgyti dėl riebalų nuostolių
  • Goji uogos gyvybės eliksyras - duziedeliai.lt
  • Išaiškino, kokios daržovės ir uogos geriausiai tirpdo kūno riebalus
  • Svarbiausi patarimai, kaip sėkmingai numesti svorio

Labai naudinga — ir kuo dažniau, tuo geriau! Juk mėlynės teigiamai veikia smegenų darbą bei protinius gebėjimus.

uogos svorio akatizija svorio metimas

Rekomenduojama mėlynių dienos norma uogos svorio g. Energinė vertė — 41 kilokalorija g. Avietėse irgi yra organinių rūgščių obuolių, citrinų, vyno, salicilo ir kitųpektinų, azotinių bei dažančiųjų medžiagų, ląstelienos, vitamino C ypač daug jo yra aviečių lapuose — 20—30 kartų daugiau nei pačiose uogose! Yra avietėse ir kumarinų, normalizuojančių kraujo krešumą bei mažinančių protrombino kraujyje, ir kapiliarus stiprinančių, su skleroze kovojančių antocianų.

uogos svorio per didelis svorio netekimas pagyvenusiems žmonėms

Taip pat šiose uogose gausu kalio druskų tarp kitko, džiovintose avietėse jų gerokai daugiaugeležies, vario, folio rūgščių junginių. Šias uogas įprasta vartoti kaip vaistą persišaldžius, susirgus gripu, ūmiomis kvėpavimo takų infekcijomis, įsišėliojus sąnarių skausmams, įsimetus radikulitui ir kitoms ligoms — karštinei, neuralgijai.

Įvertinkite straipsnį Goji uogos: nauda Goji uogos nauda pajuntama labai greitai. Daugelis žmonių tikina, kad pavartojus jau savaitę galima pajusti organizmo pokyčius.

Rekomenduojama aviečių norma — po — g uogų dukart per dieną.

Svarbi informacija