Trumpalaikiai ir ilgalaikiai svorio metimo tikslai

Pritaikykite savo strategiją sėkmingam svorio mažinimui

Kaip asmenybės bruožai gali daryti įtaką svoriui? Pritaikykite savo strategiją sėkmingam svorio mažinimui Susikūrę savo viziją, kaip mesite svorį, tikriausiai jau žinote ir kuria kryptimi norėsite judėti.

Sveika mityba: planas pokyčiams | Riešutai

Kitas žingsnis bus išsiaiškinti trumpalaikius ir vidutinės trukmės tikslus, paremtus konkrečiais veiksmais, kurių galėsite imtis, kad būtų lengviau ta kryptimi judėti. Metant svorį svarbiausia yra nusistatyti veiksmingus tikslus. Čia apibendrinsime pagrindinius gero tikslų planavimo elementus, kurie padės suvokti, kaip turėtumėte formuluoti konkrečius tikslus.

Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami   21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite. Laikantis dietos, kurią sudaro nedaug angliavandenių turintys maisto produktai, galima greitai numesti perteklinį vandens svorį, tačiau jos laikytis nerekomenduojama. Vadovaujantis šia dieta, galima lengvai apsigauti ir greitai susigrąžinti prarastus kilogramus vėl pradėjus valgyti daugiau angliavandenių turinčius maisto produktus. Tokie trumpalaikiai rezultatai gali labai numušti ūpą.

Prilygimas išbandymui. Jūsų tikslai turėtu būti realūs ir atitinkantys dabartinius Jūsų pajėgumus. Juk per naktį iš namisėdos nevirsite pasaulinio lygio sportininku ir nesusikursite tokios išvaizdos, kokia puikavotės būdami ies, jei jums tuoj sukaks Norint sėkmingai pasiekti ilgalaikį tikslą, reikia judėti mažais žingsneliais. Kita vertus, norėdami pajudėti iš ten, kur dabar esate, turite skirti visas jėgas trumpalaikiai ir ilgalaikiai svorio metimo tikslai tikslams pasiekti.

Posts navigation

Kitaip visa tai Jums greitai nusibos ir savo tikslų paprasčiausiai trumpalaikiai ir ilgalaikiai svorio metimo tikslai. Pavyzdžiui, puiku kasdien išgerti 8 puodelius vandens, bet vien geriant vandenį svoris nekrenta. Taigi, imkitės fizinių veiksmų, kurie priverstų Jus paprakaituoti. Tuomet tikrai būsite ištroškę ir nebebus taip sunku gerti vandenį.

Nepersistenkite bandydami išsirinkti kuo sudėtingesnį tikslą. Įsitikinkite, jog tai, ką užsibrėžėte, realiai galite pasiekti. Kitaip nusivilsite ir savo siekio atsisakysite. Pavyzdžiui, 60 minučių aerobikos pratimų gali būti veiksmingiau nei 30 minučių, tačiau 2 valandos gali jau atnešti daugiau žalos nei naudos — ypač, jei po to jaučiatės tokie išsekę, kad norite kuriam laikui treniruotes visiškai nutraukti.

Visada galite keisti treniruočių trukmę ir užsiėmimų intensyvumą, kadangi ilgainiui fizinis pajėgumas didėja. Todėl Jums reikia apsibrėžti tikslą, kad jis būtų aiškus, konkretus ir išmatuojamas realiais veiksmais.

Jei norite matyti, kuria linkme judate, iš anksto nusistatykite, kaip išmatuosite savo rezultatus.

trumpalaikiai ir ilgalaikiai svorio metimo tikslai

Pavyzdžiui, jei norite užplūdus emocijoms nepulti valgyti, Jums gali padėti dienoraštis. Kasdien skirkite laiko aprašyti, kaip Jums sekasi. Susiplanuokite, kokius elgesio įpročius stengsitės išsiugdyti, kad šis siekis būtų naudingas tarkim, nieko daugiau nebevalgyti suvalgius paskutinį numatytą užkandį. Be to, numatykite, kas kiek laiko ir arba kaip išsiaiškinsite, ar šis dienoraštis padeda Jums siekti tikslo, ar ne. Laiko nustatymas.

trumpalaikiai ir ilgalaikiai svorio metimo tikslai

Norint, kad tikslai būtų sėkmingai pasiekti, reikia numatyti galutinius terminus. Kitaip greitai panirsite į kasdienybę ir savo siekių atsisakysite. Jei užtruks, kol pasieksite savo ilgalaikį tikslą, susikurkite keletą vidutinės trukmės ar trumpalaikių tikslų.

Taip Jūsų ilgalaikis tikslas nebebus toks gąsdinantis ir galėsite susitelkti į tai, ko galite imtis čia ir dabar. Pavyzdžiui, jei Jūsų pagrindinis tikslas yra numesti svorio per vienerius metus, iš pradžių turite nusistatyti tikslą pasiekti vidutinį svorį.

Priešingu atveju visi nedideli žingsneliai didžiojo tikslo link gali atrodyti labai nereikšmingi, palyginus su faktu, kiek dar turėsite atlikti, kad pasiektumėte nusimatytą pagrindinį tikslą. Tikslai visada turėtų skambėti pozityviai.

Sveikų svorio mažinimo planas paaugliams Sveikų svorio mažinimo planas paaugliams Nemokama paauglių svorio korekcijos programa Programa skirta padėti šeimai pakeisti gyvenimo būdą ir užtikrinti, kad naujai susiformavę maitinimosi, fizinio aktyvumo, poilsio ir emocinio reguliavimo įgūdžiai prisidėtų prie svorio stabilizavimo arba mažinimo. Ilgalaikio svorio mažinimo programa Svorio metimo patarimai sulieknėti: kaip sveikai maitintis ir kokių produktų reikia atsisakyti, jei jums nepriimtina greita dieta, žalojanti organizmą. Kaip numesti svorį paaugliams? Visos veiksmingos dietos veikia, bet nustojus laikytis dietų, numestas svoris sugrįžta, dažnai su kaupu.

Žmonės nori gyventi be įtampos, todėl visada stengiasi tam tikrų dalykų nedaryti, o tam tikrų minčių, jausmų, veiksmų ar aplinkybių vengti. Pavyzdžiui, jei norite sumažinti suvalgomo nesveiko maisto kiekį, suformuluokite šį tikslą teigiamai, tarkim, padidinti suvalgomų kalorijų kiekį vartojant sveiką maistą.

Ne paslaptis, kad dažnas svajoja pagerinti savo išvaizdą, tiksliau — pradėti naują gyvenimo etapą, didesnį dėmesį skiriant savijautai ir išvaizdai. Abejojantiems jis siunčia padrąsinimą: jeigu jam pavyko, kodėl negali pavykti ir jums? Jaunas vyras iš pradžių buvo pasirinkęs teisės studijas, tačiau ilgalaikis domėjimasis sportu galiausiai tapo jo profesiniu pašaukimu.

O tada jau nuspręskite, kokį sveiką maistą mieliau valgytumėte. Pavyzdžiui, šokoladinius skanėstus galite pakeisti jogurtu su vaisiais.

36 kg atsikratęs Mantas: „Visi tai gali padaryti, bet dažnas netiki savimi“

Jei to laikysitės keletą savaičių, Mama nepadės man numesti svorio smegenys įprotį valgyti saldžius užkandžius ir šokoladą pakeis nauju — valgyti jogurtą su dž. O naujasis užkandis Jums patiks nė kiek ne mažiau už ankstesnį. Geros strategijos ir tikslai visada yra lankstūs, kadangi viskas šiame pasaulyje yra laikina, todėl, norint išgyventi ir neatsilikti nuo gyvenimo, reikia prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkybių.

Kaip pagreitinti svorio kritimą?

Pavyzdžiui, visada atsiras aplinkybių, trukdančių laikytis mitybos ar treniruočių plano — tokiomis galima laikyti ypatingas progas, netikėtus grafikų sutapimus ar tiesiog ypač sunkias dienas, kai norėsis pailsėti nuo kasdienės rutinos. Niekas nėra tobulas, todėl Jums irgi pasitaikys dienų, kai tiesiog nepadarysite to, ką buvote susiplanavę. Tad tarp naujų įpročių turi būti ir geras streso valdymo būdas, ir priemonės, padėsiančios sunkiomis dienomis neprarasti motyvacijos ir nemesti ilgalaikių tikslų.

Produktai, susiję su šiuo straipsniu Energetinė vertė, kcal.

trumpalaikiai ir ilgalaikiai svorio metimo tikslai

Svarbi informacija