Tikslo nustatymo svarba metant svorį

Kaip numesti svorio?

Sveika mityba: planas pokyčiams

Žmonės, siekiantys keisti savo kūno svorį, kasdien susiduria su vidinių prieštaravimų kova bei įvairiais klausimais. Dėl kokių priežasčių derėtų atsikratyti antsvorio? Kaip atsikratyti svorio? Kas trukdo siekti šio tikslo ir daugelis kitų.

Kaip numesti svorio?

Kai kuriais atvejais į šiuos klausimus atsakyti nėra lengva, todėl gydytojas konsultaciją turėtų pradėti nuo pokalbio. Pokalbis turėtų padėti išsiaiškinti, kokie veiksniai galėtų sumažinti motyvaciją ir iškelti tam tikrų kliūčių, pacientui siekiant numesti svorio. Kodėl taip sunku numesti svorio? Psichologo pareiga — kūrybiškai skatinti motyvacijos sustiprinimą ar kliūčių sumažinimą.

Jeigu asmuo bus įsitikinęs, kad kai kurie valgymo sutrikimo aspektai yra jam naudingi, tai jo motyvacija pakeisti savo elgesį bus žema, todėl nustatant gydymo tikslus gali iškilti sunkumų, kurie turės įtakos santykiams su gydytoju ar terapeutu, taip pat gali padidėti atkryčio tikimybė. Tyrimai rodo, kad valgymo sutrikimų ar antsvorio problemų turinčių asmenų elgesys yra intensyvesnis ir kuo labiau įsitvirtinęs tuo didesnės kontrolės mechanizmo problemos, todėl žemesnė motyvacija yra keisti savo elgesį.

Žemesnę motyvaciją keistis taip pat sąlygoja ir depresinių simptomų buvimas, kuris sukelia bejėgiškumo jausmą, susijusį su galimybe pakeisti savo elgesį, žemas saviveiksmingumas bei nepasitikėjimas savo gebėjimu pasikeisti.

Siekiant sustiprinti motyvaciją keisti savo elgesį yra labai svarbu suteikti asmenims informaciją apie galimas neigiamas sutrikimo ir kylančių problemų pasekmes.

Psichologų patarimai Psichologai motyvaciją apibrėžia kaip vidaus ir išorinius veiksnius, kurie sukelia ir nukreipia elgesį.

Svorio metimas: klaidos pradedant mesti svorį

Yra išorinė motyvacija apdovanojimai, grėsmės arba spaudimas sudaromas individui iš išorėsar rebounder padeda numesti svorio vidinė motyvacija susijusi su individo asmenybe.

Elgsenos keitimas Keisti savo elgesį yra labai sunku. Kiek žemiau pateikiamas kelių tyrėjų sukurtas elgsenos keitimo stadijos. Tinkamų įpročių formavimas Elgsenos keitimo stadijos yra kelios.

Apmąstymai — kada nėra jokio veiksmo, t. Tada labai svarbu ištirti išankstines nuostatas. Kita stadija yra ketinimas, kada žmogus daug galvoja, bet vis dar atidėlioja.

Tada labai svarbu aptarti žmogui kylančias abejones.

Vėliau vyksta pasiruošimas, kada sukuriamas konkretus planas, atsakantis į klausimą kaip numesti svorio? Per artimiausią mėnesį, žmogus gali derėtis dėl siekiamų tikslų. Veiksmo stadijoje svarbu pastebėti, kad elgsena tik po 6 mėnesių tampa įpročiu ir jau išlaikoma, todėl labai svarbu stiprinti savo teigiamas puses.

riebalų deginimo kreivė

Ir galiausiai lieka palaikymas, kuris yra labai svarbus dėl to, kad tenka stengtis išvengti atkryčio, tikslo nustatymo svarba metant svorį prasidėjus vėl teks pradėti nuo pasiruošimo.

Dėl to žmogus gali nagrinėti kylančias kliūtis, jas aptarti ir galbūt rasti būdą jas sumažinti.

Naujametiniai pažadai: kur apgauname save

Svarbu pastebėti, kad susiformavę blogi įpročiai gali trukdyti norimiems pokyčiams. Taigi, metant svorį ir bandant suvokti kaip numesti svorio, ar kovojant su valgymo sutrikimais, vienas iš svarbių aspektų yra motyvacija. Todėl tiek gydytojui, tiek pačiam žmogui svarbu suprasti, kas žmogų skatina keisti nesusistovėjusį gyvenimo būdą, valgymo įpročius, ir būtina palaikyti tai bei mažinti abejones ir kliūtis Ir keletas rekomendacijų žmonėms, kaip numesti svorio: 1.

  1. Kartais, kad tai nutiktų, nebūtina savęs kankinti griežtomis dietomis — užtenka laikyti kelių, svarbiausių taisyklių.
  2. Svorio metimas: klaidos pradedant mesti svorį – duziedeliai.lt
  3. Rubrika: Rikiavimas: Kodėl mums taip sunku išlaikyti sveiką kūno svorį?

Labai svarbu apdovanoti save už pasiektus rezultatus. Tai turėtų būti ne maistas, bet tai, ko norisi ir kas yra malonu. Tai gali būti kažkas materialaus, kaip nauja knyga arba nematerialaus, kaip apsilankymas teatre ar tingus vakaras prie televizoriaus.

riebalų deginimas pritūpęs trauka

Stebėkite savo pažangą. Tai gali būti kalendorius su pasiektais pokyčiais ar tiesiog raštelis ant stalo.

Tačiau matydami aiškiai įvardintus savo tikslo nustatymo svarba metant svorį, būsite labiau motyvuoti tęsti juos. Norėdami sėkmingai pasiekti ilgalaikių svorio pokyčių, teks akis į akį susidurti su emociniais mitybos įpročiais.

BCN lieknėjimas

Svarbu sau atsakyti į tokius klausimus kaip: Ar persivalgote, kai supykstate? Ar griebiatės deserto, kai esate nusivylę? Labai svarbu būti sąžiningam pačiam sau, dėl ko norisi valgyti daugiau nei reikia.

Svarbu žinoti, kad visada bus žmonių, kurie spaus jus atsisakyti jūsų pasiryžimo keistis. Todėl reikia aptarti su artimaisiais ir draugais, dėl ko jūs apsisprendėte mesti svorį ir kaip tai jums svarbu. Dažnai atsiranda spaudimas iš šeimos dėl to, kad laikas valgant tampa laiku praleistu visiems kartu, tarsi šeimos šventė ar tradicija. Dėl to labai svarbu suplanuoti kažkokią veiklą su artimaisiais, kuri nesusijusi su maistu ir valgymu, tada lengviau atsispirti pagundai, ypač kai esame tokioje kultūrinėje aplinkoje, kurioje maistas yra dalis šventės.

Taip pat galite paskaityti ir kitus susijusius straipsnius:.

Svarbi informacija