Tarptautinis svorio metimo tyrimas, Svorio metimas: mitai ir tikrovė | duziedeliai.lt

tarptautinis svorio metimo tyrimas
Spausdinti Svorio metimas: mitai ir tikrovė Shutterstock nuotr. Nutukimo formų yra įvairių, o dažniausiai nutunkama, kai neišnaudojama su maistu gaunama energija, todėl fizinio aktyvumo stoka taip pat skatina antsvorį. Atėjus pavasariui ir atšilus orams, nuolat girdime patarimus, kaip numesti svorio ir pasitikti vasarą lieknesniems. Iš tiesų nutukimo problema aktuali daugelyje išsivysčiusių šalių, taip pat ir Lietuvoje.

Anot jų, dietos taisyklių ignoravimas kartkartėmis yra ne tik mūsų jaunatviško maištingumo liekana iš paauglystės laikų, bet labai sėkminga strategija. Pirmoji taisyklė: valgykite penkis kartus per dieną Jeigu jūsų dienotvarkė neleidžia tokios prabangos — surasti laiko penkiems valgymams per dieną — paskirstykite numatytą maistą trims kartams. Rekomendacija valgyti dažnai ir po mažai pagrįsta prielaida, kad tokiu būdu galima išlaikyti stabilų cukraus kiekį kraujyje, pagreitinti medžiagų apykaitą ir pažaboti apetitą.

nirvana riebalų degintojas

Deja, kai kurie mokslininkų tyrimai atskleidė sąryšį tarp nutukimo ir valgymo daugiau kaip tris kartus per dieną. Šių tyrimų dalyvės buvo moterys.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Dažnas maitinimasis sukelia persivalgymo pavojų. Kita vertus, galima patirti daug papildomo streso stengiantis laikytis penkių valgymų taisyklės, ypač vadinamiesiems emociniams valgytojams. Mitybos pavyzdys Vartokite daug skaidulų turinčius produktus per kiekvieną valgymą.

  1. Kaip mesti svorį su blauzdų sruogomis
  2. Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė.

Jie pasotina. Kūnui prireikia daugiau laiko maistui suvirškinti. Suvalgykite 21—25 g balastinių medžiagų per dieną.

sveiki desertai bandant numesti svorio

Pradėkite dieną nuo balastinių medžiagų turinčių javainių su vaisiais ir liesu pienu. Per pietus ir vakarienę prisidėkite po pusę lėkštės daržovių, vieną ketvirtadalį — angliavandenių ir vieną ketvirtadalį — proteinų.

Antroji taisyklė: venkite baltos duonos, ryžių ir makaronų Šiuo metu sveikatingumo ekspertai nevertina angliavandenių ir nustumia juos į paskutinę vietą produktų lentelėje.

Jeigu mėgstate, galite ramiai valgyti ryžius ir makaronus, taip pat ir šviesią duoną.

​Trys svorio metimo taisyklės, kurias galima laužyti

Kodėl galima tai daryti? Jau senokai dietologai siūlo vengti pramoniniu būdu pagamintų maisto produktų, nes jie per smarkiai padidina cukraus kiekį.

valgykite daugiau riebalų, kad sudegintumėte riebalus

Naujausi mokslininkų tyrimai parodė, kad žmonės, kurie, laikydamiesi dietos, valgė daugiau angliavandenių, tapo liesesni už jų miltinius patiekalus niekinančius kolegas, kurie maitinosi skaiduliniu maistu su duona. Mitybos pavyzdys Suvalgykite g angliavandenių per dieną ir pasistenkite, kad pusę jų sudarytų sveiki grūdai.

lieknėjimo jėga 3 kartus sudegina kūno riebalus

Tarptautinis svorio metimo tyrimas rafinuotų angliavandenių pavyzdžiui, šviesių makaronų per dieną galima suvartoti mažiau nei mažą stiklinę. Makaronus valgykite su mėsos padažu, pavyzdžiui, iš liesos paukštienos.

Nusivylimas: tyrimas rodo, kad populiari paleo dieta – neveiksminga | duziedeliai.lt

Trečioji taisyklė: nevalgykite vėlai vakare Ar valgysite 9 valandą ryto ar 21 valandą vakaro, jūsų kūnui neturi jokios reikšmės. Svarbu ne kada jūs valgysite, o kiek.

ar epinefrinas degina riebalus?

Amerikiečių mokslininkų tyrimai parodė, kad žmogaus medžiagų apykaita veikia nepriklausomai nuo paros laiko. Vakarienė turi neginčijamą privalumą, nes ji apsaugo nuo alkio atakų vėlai vakare. Mitybos pavyzdys Suvalgykite sveiką užkandėlę 16 valandą, jeigu planuojate vakarieniauti 21 valandą.

svorio keitiklis svorio praradimo šaltinis

Kai turite laiko vakarienei, sėskitės prie stalo ir neblaškykite dėmesio. Niekada nevalgykite priešais televizorių ar važiuodami automobiliu namo, kitaip nesugebėsite sukontroliuoti, kiek suvalgote.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Svarbi informacija