Svorio netekimas du svarus per savaitę, Recent Posts

Kaip išsiaiškinti, kiek kalorijų reikia prarasti, kad numesti svorį – Naudingos nuorodos

Kada abejojama Jei norite prarasti svorį sveikai ir išlaikyti svarus už gerą, turėtumėte sulėtėti lėtai ir pastoviai. Dauguma ekspertų rekomenduoja, kad jūs neteksite maždaug vieno ar dviejų svarų per savaitę, net jei jūs negalite nuolat prarasti dviejų svarų per savaitę.

WOW! Kaip numesti svorio? > Taip Taip Taip! Greitas lieknejimui

Taigi, kaip jūs pasiekiate šį tikslą? Jūs nustatote savo energijos balansą, kad pasiektumėte tinkamą kalorijų deficitą. Norėdami prarasti vieną svarą per savaitę, reikia pasiekti, kad bendras kalorijų deficitas būtų apie kalorijų per savaitę arba kalorijų per dieną.

Jei norite prarasti du svarus per savaitę, turite jį padvigubinti.

riebalus deginantis kūno kvapas echo bakstelėjimas svorio

Taigi jums reikia pasiekti kalorijų per dieną deficitą arba kalorijų per savaitę. Garsas sudėtingas? Tai nėra pernelyg sunku, kai jūs jį pakabinsite. Ir galite naudoti tokį skaičiuoklį, kad išsiaiškintumėte, kiek kalorijų turėtumėte valgyti svorio netekimui.

Jūsų kalorijų biudžetas yra toks, kaip biudžetas. Svorio netekimo autorius Mandy Levy puikiai paaiškina. Doleris, arba šimtas centų, gali būti platinamas įvairiais būdais: centų, 20 nikelių, 10 dimes, 4 ketvirčiai … ir daugybė jų derinių. Yra tiek pat būdų, kaip paskirstyti jūsų kalorijas. Kūrybiniai būdai pasiekti kalorijų deficitą Matematika yra paprasta, bet keisti savo įpročius mažiau valgyti ir perkelti daugiau yra sunku. Taigi, norėdami išgirsti kai kuriuos minėtus procesus, Mandy ir aš įdėjome savo galvas kartu ir radome 10 paprastų būdų sukurti — kalorijų deficitą kiekvieną dieną.

Jūs pamatysite kalorijų per dieną deficito galimybes prarasti vieną svarą per savaitę arba kalorijų per dieną, kad prarastumėte du svarus per savaitę. Kaip visada, kalorijų skaičius yra įvertinimai, todėl tikslūs skaičiai gali skirtis. Ir kiekviena veikla arba maisto apsikeitimo sandoris turi sukelti deficitą. Tai reiškia, kad negalite kompensuoti savo mitybai palankaus elgesio su papildomu maistu ar užkandžiais. Tačiau prarasti riebalų rva derinys turėtų padėti jums pasiekti savo tikslą.

Tada vidurdienį jūs jau pasieksite kalorijų deficitą. Norėdami pasiekti pilną kalorijų deficitą, aktyviai žiūrėkite televizorių vakare. Tikėkite ar ne, super įdomus gyvenamasis kambarys treniruotės gali sudeginti kalorijų ar daugiau. Ne kiekvieną lustą su savo sumuštiniu pietų metu ir praleiskite keptas bulves 3 kartus per savaitę zumba svorio metimas savo vakariene.

Pats krakmolas nebūtinai yra didžiulė kalorijų sąskaita. Pavyzdžiui, keptos bulvės suteikia tik kalorijų. Bet papildymai, kuriuos pridedate, gali lengvai sudėti kelis šimtus.

SVEIKA aktyvų gyvenimo būdą

Tai skamba paprasta, bet mes visi susiduriame su priežastimis to išvengti. Mandy siūlo, kad pasirinktumėte riebalų deginimo kardio pratimus, svorio netekimas patarimai galite kiekybiškai įvertinti, kad tiksliai žinotumėte, kiek kalorijų deginate sesijos metu. Nustatykite tikslą įrašyti bent kalorijų. Ledų ar bibo salotos gerai svorio netekimas du svarus per savaitę. Kai kurie dietologai vietoj duonos netgi naudoja tuščiavidurį agurką.

Ir kadangi jūs neturite duonos, jums nereikės ir įprastų pagardų. Be duonos ir majono, jūs sumažinote pietus iš viso kalorijų. Norėdami sudeginti papildomą kalorijų, prikabinkite greitį arba padidinkite nuolydį, kai esate savo kardio mašinoje sporto salėje. Tik nedidelis koregavimas gali padidinti iki kalorijų per treniruotę. Jis visada pasiruošęs padėti jums deginti kalorijas, kad sumažėtų.

Norėdami sudeginti kalorijų, paimkite poochą, kad pasiektumėte vieną valandą. Ji sujungia 60 kalorijų be cukraus karamelės užkandžių paketą su 80 kalorijų trapumu Granny Smith obuoliu.

Per didelis svoris ir jo sumažėjimas – Nutukimas, nutukimo gydymas

Šis kalorijų desertas yra beveik kalorijų, kurios yra lengvesnės už tipišką ledų dubenėlį, todėl jūs ne tik pasieksite kalorijų deficitą, bet ir iš tikrųjų viršysite. Šiuos tinkančius takus rasite daugelyje vietinių parkų ir bendruomenių centrų. Tai puikus būdas deginti kalorijas ir stiprinti jėgą. Kas rūpinasi, jei atrodote kaip Mary Poppins, išgaunant visus šiuos turtus iš savo rankinės?

Ir pasakykite padavėjui, kad jis praleistų duoną. Be duonos ar didelio kaloringumo padažų ir padažų, jūs lengvai sutaupysite kalorijų ar daugiau.

Iš tiesų, jūs galite lengvai prarasti svorį, jei atsisakote gerti laikinai arba visam laikui.

Kiekviename gėrime yra kalorijų ar daugiau. Pridėkite valandą šokių aikštelėje ir kartu su mityba draugišku restorano valgiu, jūs pasiekėte kalorijų deficito dieną. Jūsų BMR arba bazinis medžiagų apykaitos greitis - tai kalorijų, kurias jūsų organizmas turi atlikti pagrindinėms funkcijoms, pvz. Jei valgote tik tą kalorijų skaičių, o po to visą dieną važiuosite apie penkias mylių, turėtumėte pasiekti kalorijų trūkumą. Gaukite veiklos stebėjimo ir stebėjimo judesius.

Tai sveikiausia sistema ir nuolatinė vizija siekti. Jūs galite svorio netekimas du svarus per savaitę savo namų ruošos darbus į treniruotę, kad sutvarkytumėte ir tonizuotumėte tuo pačiu metu.

ar svorio metimas gali priversti jus pykinti numesti svorio 20 svarų per mėnesį

Arba paverskite savo vakaro pasivaikščiojimo treniruotę į intervalą. Intervalai yra puikus būdas pagerinti tinkamumą ir sudeginti daugiau riebalų. Gėrimai, tokie kaip soda, aromatizuota kava ir netgi gėrimai, yra užpildyti cukrumi ir kitais penėjimo ingredientais.

prarasti riebalai nugaroje ilgalaikis riebalų degintojų poveikis

Kai kuriuose iš šių gėrimų yra šimtai kalorijų. Eikite į vandens aušintuvą, kad pasiektumėte kalorijų trūkumą. Jei tai skamba pernelyg sudėtinga, nesijaudinkite.

  • Riebalų deginimas 2 tipas
  • Tai ir padidėjęs cirkuliuojančio kraujo kiekis, didėjanti placenta ir gimda, gausėjantys vaisiaus vandenys.
  • Papildomų svarų šalinimas visada yra aukščiausia rezoliucija, kurią dalijasi milijonai žmonių.
  • Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Kad treniruotės atliktumėte, jums nereikia narystės sporto salėje. Tiesą sakant, jūs galite prarasti svorį darbe su šia paprasta rutina. Tiesiog užtrukite valandines pertraukas ir vaikščiokite laiptais minučių. Po kelių sesijų baigsite visą valandą treniruotę. Įdėkite juos į darbą? Vaikai mėgsta žaisti žaidimus ir mėgsta važiuoti aplink. Taigi įdėkite šią begalinę energiją dirbti. Paimkite vaikus į parką, kad galėtumėte žaisti.

Šis intervalas stiliaus treniruotė gali įrašyti kalorijų per valandą. Tada eikite į žaidimų aikštelių įrangą, kad šeimai būtų tinkama treniruotė. Jei tai padarysite per du savo valgius per dieną, galite sumažinti dar kalorijų, kad pasiektumėte kalorijų deficitą, kurį reikia prarasti 2 svarų per savaitę.

Šitie mažai nibbles pridėti! Taigi, norėdami sumažinti savo kalorijų suvartojimą kalorijų, užkandžius pakeiskite vienu šviežių vaisių ar daržovių. Taip pat galite visiškai pašalinti užkandžius. Patikėkite ar ne, snacking nereikia, kai bandote numesti svorio. Tiesą sakant, ji gali iš tikrųjų sukelti svorio padidėjimą kai kuriuose dietiniuose preparatuose. Jokiu problemu! Uždirbkite papildomus kalorijų su dviem lengvesniais bet ilgesniais treniruotėmis per dieną.

Suplanuokite anksti ryte vaikščioti valandą ryte ir tada vėl vakare. Kiekviena treniruotė turėtų sudeginti apie kalorijų. Jei vieną ar du patiekalus pakeisite liesos kokteiliu, turėtumėte pasiekti savo tikslą.

Kitas svoris nukrito per savaitę? Taip! Dabar tai įmanoma dėka ultra modernių vaistažolių kapsulės.

Bet jūs turite padaryti mitybai palankų kokteilį. Tai reiškia, kad į maišytuvą įdėkite nemažai ingredientų ir tikimės geriausių. Žalioji kokteilis yra puiki galimybė. Jis jungia špinatus, obuolius, bananus ir baltymų miltelius.

Tai skamba puikiai, bet jums tai patinka. Padarykite keturias intensyvias 5 minučių svorio treniruotes, kad sudegintumėte papildomas kalorijų.

Kodėl Sibutraminas toks populiarus svorio netekimas?

Tiesiog įsitikinkite, kad naudojatės pakankamai sunku, kad galėtumėte pasinaudoti visu kalorijų kiekiu. Premija yra ta, kad po šio treniruotės stiliaus, likusiam dienos laikui jūs iš tikrųjų sudeginate daugiau kalorijų, nes tai yra medžiagų apykaitos didinimo poveikis, vadinamas EPOC.

Bus dienos, kai negalėsite užbaigti abiejų ar net vienos iš šių konkrečių užduočių, kad pasiektumėte svorio netekimo tikslą. Ir tai gerai. Jei abejojate, tiesiog valgykite šiek tiek mažiau. Nupjaukite maisto dalis per pusę, pašalinkite padažus ir skonius bei gerkite vandenį. Šie trys paprasti žingsniai sumažins jūsų kalorijų kiekį kasdien ir kas savaitę.

kaip padėti autistiškam vaikui numesti svorio atsakymai apie svorio metimą

Svarbiausia yra nuoseklumas. Jei turite blogą dieną, juokkite jį ir rytoj grįžkite į trasą.

Svarbi informacija