Svorio metimo skambučiai, Vilnietė programos dalyvio mama pasidalino patirtimi per LRT radiją

svorio metimo skambučiai

yp10 svorio netekimas Aš esu 40 ir negaliu numesti svorio

Kristina atsikratė net 22 kilogramų Kristina atsikratė net 22 kilogramų, svorio metimą pradėjusi nuo keleto itin paprastų žingsnių: Nereikia savęs riboti, kad pasiektumėte didelių rezultatų Koncentruokitės į mažus tikslus, kuriuos lengva įveikti kasdien Pradėkite nuo persirengimo!

Maratonas ir intensyvios treniruotės palauks. Nuo sausio iki rugsėjo ji numetė svorio metimo skambučiai kilogramus, iš pradžių paprasčiausiai sekdama tai, ką valgo tiesa, ji pernelyg saves neribojo ir saldumynų pomėgio visiškai neatsisakėtreniravosi tik du kartus per savaitę, o laisvomis nuo sporto dienomis eidavo vakarais pasivaikščioti. Tai kaip gi ji atsikratė tų kilogramų?

Komentuoti

Pirmas dalykas, kurį ji padarė, tai maksimaliai supaprastino svorio metimo procesą, dėmesį sutelkdama į mažus dalykus, kuriuos nesunkiai galėjo daryti kasdien. Tai leido jai išvengti streso dėl pernelyg staigių pokyčių ir suteikė entuziazmo toliau tikslingai mesti svorį. Per dažnai žmonės susikoncentruoja į galutinį sau iškeltą tikslą, kuriam pasiekti reikia daug laiko, pamiršdami save motyvuoti kasdienėmis smulkmenomis. Kad kelionė link trokštamo svorio būtų sėkminga — reikia susitelkti į čia ir dabar.

Pateikiame visas priežastis, dėl kurių atsikratyti papildomų kilgogramų gali būti sunku. Miego trūkumas Miegas žmogui yra be galo svarbus, nes tik tada, kada esate pailsėjęs, jūsų kūnas gali atgauti jėgas. Būtent šiuo metu jūsų raumenys auga ir atsinaujina — tai be galo svarbu siekiantiems pakeisti savo sudėjimą. Negana to, mažiau miegoję visuomet jausdavosi alkanesni.

Turite atrasti vieną dalyką, kurį darysite kasdien ir tai kasdien tui padėti eiti tikslo link. Pradėkite nuo persirengimo! Kol kas nesiregistruokite maratonui ir nepirkite sporto klubo abonemento dviems metams į priekį. Daugumai pažįstama situacija, kai grįžus namo po sunkios dienos, nors ir pažadėjote sau pasportuoti, bet ataskaitos, skambučiai, susitikimai ir ginčai su viršininku nepaliko jėgų treniruotei.

Programos vadovo interviu XFM radijui bei išsamus pasakojimas apie tai, kas, kaip ir kodėl.

Išsikelkite sau šiek tiek mažesnius tikslus. Kelnes ir švarką pakeiskite sportiniu kostiumu. Nors su aukštakulniais atrodote grakščiau, bet sportbačiai — žymiai praktiškiau. Garantuoju, kad su sportine apranga jausitės žymiai labiau motyvuota sportui!

Intensyvi valandos treniruotė atrodo varginantis ar net atgrasus užsiemimas?

asmeninės svorio metimo sėkmės istorijos skauda kaulus svorio netekimas

Tiesiog išeikite pasivaikščioti. Nekelkite sau konkretaus didelio tikslo.

Pranešti klaidą

Tiesiog išeikite pro duris. Dabar, kai jau esate lauke — nueikite pažiūrėti, kas vyksta gretimoje gatvėje. Tada tiesiog padarykite dar keletą posūkių ir grįžkite namo. Na štai. Ką tik šiek tiek pasimankštinote ir žengėte nedidelį žingsnį link galutinio tikslo.

Susiję straipsniai

Bet tai dar ne viskas. Nors iššūkis ir nedidelis, bet galite jaustis nuveikusi didelį darbą.

Rytoj tas pats maršrutas, garantuotai, bus nebeįdomus ir norėsite jį prailginti. Atsibodus ir ilgesniam maršrutui, galbūt jau jausitės pakankamai drąsiai, kad nueitumėte į sporto klubą?

Ar galite deginti sočiuosius riebalus metadono svorio metimo sėkmės istorijos

Nereikia nieko drastiško… Tik keletas pratimų. Kitos svorio metimo skambučiai metu pridėsite dar vieną pratimą ir net nepastebėsite kaip sparčiai progresuojate.

Ar vaikščiojimas tikrai padės numesti svorio?

Po to ir trenerio sudaryta treniruotė nebeatrodys tokia baisi. Štai kaip įgyvendinami tikslai! Panašūs straipsniai.

Svarbi informacija