Svorio metimo nauda sveikatai

Sveiki būdai, kaip numesti keletą kilogramų | duziedeliai.lt
Neįtikėtina kokosų aliejaus nauda: nuo svorio metimo iki širdies stiprinimo Shutterstock Kokosų aliejus ypač grynas, ekologiškas net ir parduotuvei paskelbus akciją kainuoja gana nepigiai, tad visuotinis pamišimas dėl jo kartais kelia nuostabą. Juolab, kad šio produkto gerbėjai vienodai entuziastingai juo ir veidą tepasi, ir deda į keptuvę blynams kepti. Vis dėlto neskubėkite moti ranka manydami, kad tai — eilinė mada ir ji greitai praeis. Kokosų aliejaus nauda tikrai nėra nei pramanas, nei rinkodaros triukas.

Nutukimo paplitimas per pastaruosius dešimtmečius Europoje išaugo tris kartus. Kintanti socialinė ir ekonominė aplinka sukėlė gyventojų energijos disbalansą.

svorio metimo nauda sveikatai

Sumažėjęs fizinis aktyvumas, padidėjęs didelio kaloringumo maisto ir gėrimų prieinamumas bei pasikeitę maitinimosi įpročiai ir gyvenimo būdas lėmė sergamumo nutukimu didėjimą. Svorio mažinimas antsvorį turintiems ar nutukusiems asmenims turi teigiamą poveikį sveikatai.

svorio metimo nauda sveikatai

Pagerina gliukozės toleranciją kraujyje, mažina atsparumą insulinui tai labai svarbu gydant II tipo CD ar esant prediabetinei būkleilipidų kiekį kraujyje, padeda gydyti arterinę hipertenziją mažina kraujospūdįpalengvina miego apnėjos, depresijos, šlapimo nelaikymo ir kt. Efektyviausias viršsvorio ir nutukimo gydymas — nemedikamentinis. Tai yra tinkamas poilsio režimas, sureguliuota mityba ir individualiai pritaikytas fizinis krūvis.

Poilsis — atsigavimo procesas, kada atsistato dvasinės ir fizinės jėgos.

svorio metimo nauda sveikatai

Jis būtinas norint išlaikyti organizmo homeostazę sudėtingus organizmo veiklos reguliavimo procesus, palaikančius vidinės terpės pastovumą. Pagrindiniai funkciniai ir morfologiniai pokyčiai, lemiantys svorio netekimas Japonija darbingumo didėjimą, vyksta kaip tik funkcijų atsikūrimo metu.

Nuorodos kopijavimas

Todėl siekiant efektyvaus svorio metimo svarbu nepamiršti poilsio. Sureguliuota mityba — tokia dieta, kuri atitinka individualius organizmo poreikius.

svorio metimo nauda sveikatai

Bendros rekomendacijos 3 pagrindiniai valgymai ir užkandžiai, pakankamas ir tinkamas skysčių, šviežių svorio metimo nauda sveikatai ir daržovių vartojimas, vengimas greito, aukštą glikeminį indeksą turinčio maisto yra gerai žinomos, tačiau jų nepakanka, svarbu atsižvelgti į kiekvieno žmogaus individualius poreikius darbą, laiką praleidžiamą gryname ore, fizinį aktyvumą ir jo pobūdį, pomėgius, miegą ir kt.

Individualiai pritaikytas fizinis krūvis — tai tokia fizinė veikla, kuri lavina žmogaus funkcinius gebėjimus ir teikia optimalią naudą sveikatai.

Motyvuoti atletai, sportas, svorio metimas, sveika mityba VITALIJUS SMACKIS

Paliesiaus klinikoje atlikus tyrimus, kurių metu nustatomas funkcinis pajėgumas, organizmo reakcija į krūvį, galime pateikti individualias fizinio krūvio rekomendacijas.

Norint efektyviai ir sveikai mažinti svorį svarbu išsikelti aiškius ir realius tikslus, nepakanka tik dietos arba tik sporto, reikia kompleksinių priemonių, pritaikytų konkrečiam žmogui.

Verta paskaityti

Pacientams, kuriems tikslinga mažinti svorį, rekomenduojama turėti ne tik mitybos, fizinio aktyvumo rekomendacijas, tačiau sudaryti ilgalaikes klinikines svorio mažinimo programas, pateikti fizinio krūvio receptą. Medicinos gydytoja Aušra Lūžaitė Gydymas dozuotu fiziniu krūviu — galimybė numesti svorio ir pagerinti sveikatos būklę!

svorio metimo nauda sveikatai

Verta paskaityti.

Svarbi informacija