Svorio metimo mentalitetas

Be to, sausį esame motyvacijos viršūnėjė ir siekiai apversti gyvenimą aukštyn kojomis atrodo neįtikėtinai realistiškai daugiau apie tai kaip naujametiniai svorio metimo tikslai svorio metimo mentalitetas sveikatą skaitykite čia.

Apie svorio metimą

Džiugios naujienos maksimalus galimas svorio metimas per savaitę tai, jog šiais metais vakarų valstybėse naujametinių dietų ir kitų trumpalaikių svorio reguliavimo metodų besivaikančių moterų skaičius pradėjo kristi!

Ir taip yra visai ne dėl to, kad moterims staiga neberūpi jų išvaizda.

Kodėl kalorijų skaičiavimas ne visuomet pasiteisina

Išvaizda rūpi mums visoms skirtingu lygiu, bet vistiek rūpi. Tačiau dietos ir drastiški svorio metimo metodai tampa visiškai nebemadingi. Pagaliau ateina suvokimas, jog atrodome geriau ne tada, kai save aliname bandydamos pasiekti vieną standartą.

svorio metimo mentalitetas

Atrodome geriau tuomet, kai pradedame gerbti savo kūną su visais trūkumais ir savo vertę matuojame ne drabužių dydžiu ar kilogramų skaičiumi. Atrodome geriau, kai savimi rūpinamės.

svorio metimo mentalitetas

O rūpintis savimi visapusiškai reiškia pasirūpti savo sveikata fizine ir psichologinetinkamai maitintis, nepamiršti pajudėti, išsimiegoti, išmokti susitvarkyti su stresu ir skirti laiko save palepinti.

Jeigu ir jums atsibodo dietų kultūra, norite savimi pasirūpinti ir protingais būdais palaikyti sveiką kūno svorį, štai svorio metimo mentalitetas patarimai, kurie gali būti naudingi.

svorio metimo mentalitetas

Valgykite daugiau įvairaus maisto, įtraukite skirtingų rūšių pilnavertiško, spalvoto maisto. Bus laimingas ne tik jūsų žarnynas, bet ir sustiprinsite savo imuninę sistemą, palaikysite sveiką kūno svorį, jausitės sotesnės.

Nepamirškite, kad visos maisto grupės yra reikalingos gerai savijautai.

Užklausų vykdymo statistika

Paklauskite savęs, ar svorio metimo mentalitetas tikrai valgėte pakankamai baltymų, ar įtraukėte į savo patiekalus gerųjų riebalų, ar nepamiršote kompleksinių angliavandenių? Niekas kitas taip gerai nepažįsta jūsų, kaip jūs pačios. Todėl pradėkite atpažinti savo alkio ritmą, kuris gali būti labai individualus. Identifikuokite, kokiu dienos metu jaučiatės alkana.

Kaip atsikratyti dietų mentaliteto ir pradėti gerbti savo kūną?

Iš anksto pasirūpinkite, kad tuo metu, kuomet įprastai išalkstate, su savimi turėtumėte paruošto maisto arba bent jau produktų, iš kurių nesudėtingai galėtumėte pasigaminti pilnavertišką ir sotų patiekalą. Išalkote — pavalgykite.

Ltdoceko Svorio metimo mentalitetas Preparatai lieknėti statant tabletes, kosmetiką ar stimuliatorius hipotetiškai pavyksta leisti žmonėms, turintiems skerdeną, prarasti nepamatuotų kilogramų akimirką. Naudinga hipotetiškai pateikti ekspoziciją, nes praktiškai atsisakytas lieknėjimas ypač nėra skaidulų susidarymo priemonė, jie neleis jums pašalinti net kilogramo, jie tik palengvina lieknėjimą.

Galbūt dabar jaučiatės alkana, nes valgote nepakankamai? Paklauskite savęs, ar valgote subalansuotai? Ar tikrai įtraukėte pakankamai visų maisto grupių angliavandenių, baltymų ir riebalų?

1200 kalorijų mėsos ir bulvių dietos

Jei visas prieš tai paminėtas priežastis atmetėte, galbūt verta atkreipti dėmesį į tai, koks tai mėnesio laikas ir ar nevyksta hormonų pokyčiai, kurie būdingi kiekvieną mėnesį prieš mėnesines. Dar vienas dalykas, kuris labai smarkiai įtakoja alkio jausmą — miego trūkumas. Mažiau nei valandos arba nekokybiškas miegas smarkiai padidina apetito jausmą, todėl net ir pavalgius alkis gali išlikti.

Dietų ir savęs mažinimo mentalitetas yra toks stiprus, kad dažnai net nesuvokdamos sau uždraudžiame mėgautis maistu, kai to daryti neturėtume. Paklauskite savęs, ar yra maisto produktų, kuriuos valgydama jaučiu kaltės jausmą? Ar nevalgau kažko, nes bijau, kad sustorėsiu?

svorio metimo mentalitetas

Ar nevalgau, nes bijau, kad netilpsiu į džinsus? Niekas nesako, kad dabar reikia pasileisti ir nesustojant kimšti viską iš eilės. Bet labai dažnai mes net nesuvokiame, kiek visko sau draudžiame, o galiausiai vietoj saikingo mėgavimosi, persivalgome dvigubai ar trigubai ir tuomet dar labiau save graužiame.

Judėkite ne dėl to, kad save sumažinti ar performuoti Tikriausiai niekam nereikia sakyti, kad sportuoti sveika ir visos puikiai žinome, kokia fizinė veikla naudinga mūsų širdžiai, smegenims, medžiagų apykaitai, gerai psichinei būklei, miegui, hormoninei sistemai ir sąrašas nesibaigia.

Bet labai dažnai fizinei veiklai nerandame laiko ne dėl to, kad nesuprantame jos naudos.

Stilius ir kalba

Iškreipti grožio standartai ir dietų mentalitetas sportą pateikia kaip pagrindinę priemonę deginti kalorijoms ir mažinti svoriui. Fizinė veikla daugybei moterų po tokio savęs kankinimo tampa tiesiogine asociacija su prievarta. Bet taip neturi būti. Svarbu ne sportas ar jo intensyvumas, svarbu judėjimas, kuris jums teikia pasitenkinimo. Galbūt nekenčiate sporto klubų, treniruoklių, galbūt bėgimas jums yra didžiausia tragedija, bet yra daugybė kitų džiaugsmingo judėjimo būdų.

svorio metimo mentalitetas

O galbūt jums prie širdies intervaliniai pratimai arba šokiai, o gal boksas. Nustokite save lyginti su kitais Kiekvienas kūnas yra skirtingas. Kažkokia žvaigždutė Instagrame pasiskelbė, kad ji sveria 53 kg ir jūs jau save graužiate, kad tikriausiai niekada tiek nesversite?

Tai yra idiotizmas aukščiausios klasės mulkinti jaunas mamas, šiaip merginas ir valios neturinčius januolius. Dietos neveikia.

Kodėl mes pamirštame, kad svoris yra tik vienas matavimo vienetas? Visai pamirštame susumuoti kitus kūno ir sveikatos parametrus. Pamirštame koks mūsų ūgis, neatkreipiame dėmesio į tai, kad mūsų visiškai kitokia figūra.

Ignoruojame ir tai, jog galbūt mūsų raumenų, riebalų ir vandens masės pasiskirstymas yra visai kitoks. Ar mes galvojame apie tai, kad mažesnis svoris yra greičiausias būdas valgymo sutrikimų vystymuisi, hormonų disbalansui, sutrikusioms mėnesinėms ir nevaisingumui, net sutrikdytiems mąstymo procesams?

Ar mes galvojame, jog kiekvienos iš mūsų fizinis aktyvumas ir gyvenimo būdas yra visiškai skirtingi?

Akupunktūra 817 draudimo menopauzės svorio

Ar pagalvojame, jog genetiškai esame be galo skirtingos ir galbūt tiesiog fiziškai neįmanoma ar siaubingai nesveika pagal mūsų kūno tipą būtų turėti tą išsvajotą tarpą tarp šlaunų. Visi šie aspektai daro kiekvieną kūną išskirtinį, unikalų ir tikrai ne blogesnį nei kažkieno kito.

Tokie naujametiniai pamąstymai apie dietas ir šiek tiek sąmoningesnius pasirinkimus. Kokie patarimai jums padeda palaikyti sveiką santykį su savo kūnu, mityba ir sportu?

Svarbi informacija