Svorio metimo akimirka, Svorio metimo psichologija

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Iš tiesų, kiekvieną akimirką galite padaryti kažką, kas priartins prie trokštamo tikslo. Kad būtų lengviau, pateikiama svorio metimo dienotvarkė — pasisemkite idėjų, kaip ir kada galite tobulinti savo kūno formas.

nuotakos liekni

Greičiausiai taip yra dėl to, kad jiems atsiranda laiko pasimankštinti ir papusryčiauti. Be to, ramus rytas duoda pradžią geresnei dienai, tad anksti keldamiesi užtikrinsite ir savo pozityvumą bei produktyvumą. Taigi pabuskite anksti, nusišypsokite ir pradėkite dieną išgerdami stiklinę vandens.

  • Nutukimo psichologas Jimas Kelleris tikina, kad žmogaus kūnas ir smegenys yra sukurti valgyti — taip paaiškindamas, kodėl daugeliui taip sunku atsikratyti svorio.
  • Penkios svorio metimo klaidos
  • Stephanie atskleidė, kaip jai visa tai pavyko - pradedant kalorijų skaičiavimu ir baigiant užkandžiavimu, ir kaip planas per dvylika savaičių jai padėjo išsiugdyti sveikesnius įpročius.
  • Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės | Žmonėduziedeliai.lt
  • Ar kūno riebalai dega tolygiai?
  • Numesti svorio būdamas 53 metų
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - duziedeliai.lt

Tai pažadins Jus ir užtikrins, kad skrandis bus pasiruošęs priimti maistą ir jį virškinti tad išvengsite nemalonaus pilvo pūtimo. Užkąskite ko nors, kas turi daug angliavandenių ir šiek tiek baltymų, pavyzdžiui, pusė banano ir keletas migdolų.

Svorio metimo dienotvarkė - duziedeliai.lt

Taip pagreitinsite medžiagų apykaitą svorio metimo akimirka pat ryto! Jeigu tik turite laiko — būtinai pasportuokite. Rytinės treniruotės taip pat užtikrina gerą medžiagų apykaitą visai dienai, o tai reiškia daugiau sudegintų kalorijų. Duše pasirąžykite ir prasitampykite.

Svorio metimo psichologija - DELFI Gyvenimas

Sušildyti raumenys maloniai atsipalaiduos, pašalinsite sąstingį po nakties. Pusryčiams rinkitės sotų skaidulų ir baltymų turintį maistą.

Ryte galite nevengti ir angliavandenių — valgydami juos iš ryto, turėsite dar visą dieną sudeginti šias kalorijas. Atminkite, jog šiam maistui reikėtų rinktis neriebius baltymus, skaidulas, daržoves, viso grūdo duoną, o desertui būtinai pasimėgaukite vaisiais.

Tad gaminkite salotas, virkite laukinius ryžius ar daržoves.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Supakuokite viską į dėžutę — sveiki pietūs užtikrinti jau nuo pat ryto! Vos atvykę į darbą, nelaukite, kol pasipils užduotys ir iškart prisipilkite buteliuką vandens, kurį galėsite nuolat gurkšnoti. Palaikydami skysčių kiekį išvengsite apgaulingo alkio jausmo.

Apdovanokite save pertraukėle ir pasimėgaukite skaidulų turinčiu užkandžiu. Kepti ar šaldyti bananai, džiovinti obuoliai patenkins smaližius, o morkų traškučiai — pinkantiškesnio skonio mėgėjus. O Jūsų pietūs supakuoti laukia jau nuo ryto! Beje, siūlome pietaujant gurkšnoti nuostabiausią nekaloringą gėrimą — vandenį.

kaip efektyviai ir sveikai numesti svorio

Po pietų pajudėkite: išeikite pabendrauti ir pasivaikščioti su bendradarbiu į lauką. Galų gale, tiesiog keletas mankštos pratimų, rekomenduojamų atlikti visiems dirbantiems kompiuteriu,- ir tai turės teigiamą poveikį. Jeigu sulaukėte svarbaus skambučio — dar geriau! Vaikščiodami ir kalbėdami vienu metu kvėpuosite grynu oru, tad sklandžiau mąstysite, o kartu sudeginsite nepageidaujamas kalorijas.

Tačiau akivaizdu, kad taip nebūna ir niekada nebus.

Išnaudokite bet kokį svorio metimo akimirka pajudėti! Riešutai, jogurtas, becukriai avižiniai sausainiai, vaisiai — viskas, kas turi mažiau nei kalorijų. Taip palaikysite gerą savijautą ir nesijausite išsekę belaukdami vakarienės. O jos sulaukę — nebūsite išbadėję, tad bus lengviau riboti porcijas. Šiek tiek kofeino pabudins, leis pasijausti žvaliau.

Žalioji arbata turi ir daugiau naudingų savybių. Ji sumažins alkio jausmą ir pagreitins medžiagų apykaitą. Na, bent jau atstumą nuo namų iki parduotuvės įveikite ne mašina.

svorio metimo klubų patarimai

Taip ne tik 70 kg numesti svorio kalorijas, bet pamiršite stresą, kurį galbūt patyrėte darbe ir pakelsite sau nuotaiką.

Grįžę pasigaminkite nekaloringą vakarienę. Vėlgi, tam tinka neriebūs baltymai, pilno grūdo košės, daržovės.

Mano dvylikos savaičių svorio metimo kelionė | duziedeliai.lt

Atraskite lęšius, bolivinę balandą, saldžiąsias bulves, daržovių troškinius ir sriubas — galimybės neišsemiamos. Po gaminimo nedelsiant nutvarkykite stalą ir nepalikite maisto likučių, o kartu ir pagundos pavalgius dar pratęsti vakarienę.

mariah svorio metimas

Taip, būtent dabar! O valydamiesi galite daryti pritūpimus.

riebalų deginimo fermentų apykaita

Tai bus papildoma treniruotė kojoms ir užpakaliukui, o gaivus burnos kvapas sulaikys nuo noro dar užkandžiauti. Tą patį galite daryti ir tiesiog žiūrėdami filmą, kad ir be reklamų.

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Praverkite miegamojo langus ir įleiskite gryno oro, ramiai juo pakvėpuokite — taip parengsite kūną miegui. Tad eikite miegoti anksčiau ir pamiegokite pakankamai — tai itin svarbu.

svoris per mėnesį numeta 20 kg

Prieš miegą prisiminkite, kokie šiandien buvote šaunūs ir užmigę su pozityvia mintimi, vėl atsikelsite gerai nusiteikę!

Svarbi informacija