Svorio metimas vs laikas

Penkios svorio metimo klaidos

Metate svorį?

kūno skausmas ir svorio kritimas kaip prarasti riebalų padas

Šių klaidų nedarykite Sveika mityba. Autorius: Žmonės. Tik užlipę ant svarstyklių suvokiame, kad svoris nėra toks, kokio norime.

svorio trojos beaumont aštrus padeda numesti svorio

Neretai svajojame svorio numesti greitai ir be didelių pastangų. Tačiau dažnas, mesdamas svorį, yra linkęs daryti svorio metimas vs laikas. Specialistai vis kartoja, kad norinti lieknėti, svarbiausia subalansuoti savo mitybą ir parinkti tinkamą fizinį krūvį. Jokiais būdais svorio metimas neturi kenkti jūsų sveikatai, todėl reikėtų atsisakyti būdų, kurie tariamai padės greitai ir efektyviai numesti svorio. Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano, nieko gero nelaukite.

kas padeda deginti riebalus prarasti kūno riebalus, ką valgyti

Turėkite planą Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano nepasidomite sveikos mitybos principais, nepasikonsultuojate su sporto treneriu, kuris sudaryti jums programą, nenusprendžiate, kokio rezultato norite pasiekti ir pan. Būtina surinkti informaciją ir viską susidėlioti į savo vietas. Jei norite numesti svorio, turite tai daryti atsakingai. Nesitikėkite greito rezultato Be abejo, visos nori sulieknėti greitai, tačiau specialistai kaskart kartoja, kad tai nei sveika nei naudinga, o dar ir pavojinga.

svorio netekimas virš 60- ies patarimai, kaip numesti riebalus iš kūno

Jei pradėsite greitai mesti svorį, organizmas pradės priešintis šiam procesui, kaups riebalus. Tad vos tik atleisite vadeles, prarastas svoris vėl sugrįš. Kai netenkama daug svorio, organizmas nespėja prisiderinti, todėl galite svorio metimas vs laikas savo sveikatai: kepenims, kraujotakos sistemai ir pan. Gydytojų mano, kad normalus lieknėjimo greitis — ne daugiau kaip 5 proc.

japoniškas būdas deginti riebalus pycnogenol naudinga svorio

Fotolia nuotr. Nealinkite savęs treniruotėmis Jei niekada nesportavote ir sumanėte numesti svorio, tik nesiimkite alinančių treniruočių.

Penkios svorio metimo klaidos

Sportas neturi būti našta ir tai turi vykti iš lėto. Pavyzdžiui, pradėkite nuo ilgesnių pasivaikščiojimų, galbūt pradėkite lankyti baseiną, aerobiką ar jogą. Kai pamatysite, kad svoris pradeda mažėti, galite lėtai didinti tempus. Protingiausia laikytis trenerio nurodymų, rinktis tokį sportą, kuriuo galite užsiimti reguliariai.

Žukauskaitės nuotr. Viktė Bražaitė 26 m.

Nesilaikykite itin populiarių dietų Atminkite, kad kiekvieno žmogaus organizmas unikalus ir tai, kas tinka jūsų draugei, nereiškia, kad tiks ir jums. Taip pat venkite laikyti dietų, kurios yra ypač reklamuojamos ir teigiama, kad tokių laikantis svoris krenta neįtikėtinai greitai.

Nuo pilvo ir šlanų Kaip numesti svorio? Išsami 4 mėnesių svorio metimo schema!

Tačiau neretai tai tėra tik apgaulingas triukas. Dažnai tokios dietos griežtai riboja mitybos racioną, o dėl jų organizmas negauna būtinų maistinių medžiagų.

Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio | duziedeliai.lt

Tai, žinoma, trikdo sveikatą. Svarbiausia yra pajusti savo organizmą, įsiklausyti į jį.

reikia numesti svorio prieš pilvo pūtimą populiarios svorio metimo temos

Suvalgę keturlapį dobilą ar pamoję stebuklinga burtų lazdele, tikrai nesulauksite norimo rezultato. Patys savaime veikiantys treniruokliai, kodavimas, arbatos, kurios padeda numesti svorio per trumpą laiką ir kiti panašūs lieknėjimo metodai tikrai nepadės pasiekti tokio rezultato, kurį pasiektumėte keletą mėnesių sportavę ir sveikai maitinęsi. Net jei pasieksite kokio nors rezultato, jis nebus ilgalaikis.

Be to, panašūs metodai neretai būna žalingi sveikatai.

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite | Žmonėduziedeliai.lt

Geriau išvengti tokios klaidos ir suprasti, kad ilgalaikį ir tikrai džiuginantį rezultatą galima pasiekti tik sunkiu ir nuolatiniu darbu. Neprisivalgykite po treniruotės Viena didžiausių klaidų yra manyti, kad pasportavus galima prisivalgyti, kiek širdis geidžia.

Neva, reikia atgauti jėgas. Tačiau pravartu atminti, kad jei po treniruotės leidote sušlamšti sau šokoladinį batonėlį, jūsų sunkus darbas nuėjo perniek — sudegintų kalorijų kiekis vėl grąžintas.

Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio

Tad po treniruotės nepulkite valgyti visko iš eilės. Kad ir kokie alkani būtumėte, stenkitės vartoti sveiką, subalansuotą maistą. Negrįžkite prie senų mitybos įpročių Panašūs straipsniai.

Svarbi informacija