Svorio metimas sustoti, Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

svorio metimas sustoti

svorio metimas sustoti

Mitybos specialistas Sujeta: kaip suprasti, kad jau laikas mesti svorį ir kada sustoti tai daryti Nuoroda nukopijuota aA Raskite moterį, kuri nesvajotų atsikratyti bent vienu kitu kilogramu, o kartais svajonės dar didesnės.

Lietuvos sporto universiteto LSU lektorius, sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Artūras Sujeta papasakojo, dėl kokių priežasčių iš tikrųjų reikėtų pradėti lieknėti ir kada verčiau nustoti kankintis.

Gydytojų giriamas obuolys: užkirs kelią įvairioms ligoms, tačiau reikia žinoti, kada sustoti   29 LRT televizijos laidos "Klauskite daktaro" vedėjas daktaras Alvydas Unikauskas sako, kad alkanas organizmas riebalus pradeda deginti greičiau, todėl jis pataria valgymus retinti — atsisakyti pusryčių arba vakarienės.

Egzistuoja paprasti būdai, kaip pajausti, kad jau laikas laikytis kažkokios dietos, galbūt sumažinti svorio ir pan. Tarkime, anksčiau jūs įprastai užlipdavote į trečią aukštą nešdami kokį krepšį, pilną pirkinių, tačiau dabar lipdamas net dūstate. Antras dalykas, jei jūs sportuojate, tai labai gerai pajausti savo antsvorį sportuojant su savo kūno svoriu.

svorio metimas sustoti

Tarkime, anksčiau padarydavote 10 prisitraukimų, o dabar vos ne vos padarote 3. Vadinasi, jūsų rankoms, dvigalviams raumenims, trapecijai yra sunkiau kelti jūsų svorį, kadangi jūs jau sveriate per daug. Sujeta pabrėžia, kad aišku, svorio prieaugis yra labai 40 metų svorio metimas dalykas, tarkime, jei žiūrėtume iš skirtingų sporto šakų prizmės, kriterijai yra labai skirtingi.

svorio metimas sustoti

Jei žmogus yra galiūnas, svoris tada gali būti kur kas didesnis. Kalbant apie paprastą žmogų, svarbu prisiminti: jei pradedate dusti, sunkiau judėti, daugiau prakaituojate, padidėja širdies ritmas, suprastėja funkciniai judesiai, jau metas mesti svorį, — sako mitybos specialistas.

Klaipėdietė Rima 30 m. Moterį kamavo aukštas kraujo spaudimas, dažnas pulsas, o cukraus kiekis kraujyje taip pat buvo pradėjęs kilti. Tačiau dar metų pavasarį, per sveikatos patikrinimą išgirdusi, kad sveria tiek, jog nutukimas yra pirmo laipsnio, o vaizdas veidrodyje nebetenkino jau kurį laiką, Rima nusprendė: atėjo laikas pokyčiams.

Kitais atvejais, jei jūs svorio metimas sustoti jaučiatės, turite daugiau raumenų, jūs galite sverti ir daugiau ir čia nėra nieko baisaus, bet jūsų judesių kokybė, kasdienė veikla yra pats geriausias rodiklis, kuriam blogėjant turite suvokti, kad reikia imtis pokyčių.

Yra labai svarbu ne tik suvokti, kada reikia mesti svorį, ar reikia mesti svorį, bet kada reikia nustoti save alinti — tu jau per daug numetei svorio ir tai jau yra problema. Jeigu kenčia jūsų sveikata, prastėja imunitetas, nėra nuotaikos, pastoviai šalta, hemoglobinas gali būti sumažėjęs, tokiais atvejais reikėtų pagalvoti, gal jau gana.

Svarbus yra ne tik startas, bet ir finišas.

Svarbi informacija