Sveikas svorio metimo tempas

Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską? - LRT

sveikas svorio metimo tempas

Sveikata Net ir patobulinti kūną bei atsikratyti viršsvorio — norime čia ir dabar. O tada imame savo kūną kankinti radikaliu maisto ribojimu ar net badavimu, alinti besaikėmis treniruotėmis arba kiekvieną mėnesį pradedame su vis nauja dieta, jo-jo principu svorį mums grąžinančią su kaupu tai dietai pasibaigus.

Šokiruotas tokio elgesio kūnas mums nepadėkoja, jis užrakina savo turtą, t.

Ar blogai numesti svorio per greitai?

Kas tą užraktą galėtų įveikti? Visų pirma reikėtų nusiteikti, kad bandant atsikratyti antsvorio visam laikui greitas rezultatas neįmanomas. Radikalūs ir labai greiti svorio pokyčiai dažniausiai būna trumpalaikiai. Turint ženklų antsvorį rekomenduojama numesti ,5 kg per savaitę t.

Režimas ir disciplina mitybos dienotvarkėje padės sustyguoti ir likusias dienos veiklas.

Neignoruokite pusryčių — tai svarbiausias jūsų dienos valgymas — duokite organizmui angliavandenių, baltymų ir riebalų — tegul jis pasikrauna energijos visai dienai. Priešpiečiams ir pavakariams rinkitės tik sveikus užkandžius — vienas obuolys ar bananas, 30 riešutų ar indelis jogurto turėtų padėti neperalkti ir sulaukti pagrindinių valgymų be noro suvalgyti dvi porcijas.

sveikas svorio metimo tempas

Vakarienei rinkitės produktus, kuriuose sveikas svorio metimo tempas baltymų. Taip pat neišbraukite iš savo raciono riebalų — jie būtini palaikyti virškinimo funkcijoms.

Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską? - LRT

Du trečdaliai riebalų tebūnie augalinės kilmės, o likęs vienas trečdalis — gyvulinės. O, štai, baltų aukščiausios kokybės miltų gaminius bei rafinuotą cukrų drąsiai braukite iš meniu.

Labai dažnai manęs klausia, ar metant svorį būtina skaičiuoti kalorijas, sverti maistą. Aš rekomenduoju būtinai atlikti tokį edukacinį keletos dienų skaičiavimą bei svėrimą vardan suvokimo ir orientacijos — kokia ta sveika maisto porcija.

Šis nesudėtingas svorio metimo triukas padės atsisveikinti su pilvo riebalais be sporto

Sveikai metant svorį būtina atminti, kad tarp suvartotų ir išeikvotų kalorijų turi būti kalorijų skirtumas. Taip pat dažnai sulaukiu klausimų apie maisto paplidus… Jei jūsų mityba pilnavertė — papildų jums tikrai nereikia.

Tačiau pavasarį po žiemos organizmui nepakenks papildomų mikroelementų įkrova, jei nemėgstate žuvies — papildykite racioną žuvų taikais, o jei intensyviai judate ir mankštinatės — raumenynui vystytis bei atsistayti po krūvių padės amino rūgštys.

sveikas svorio metimo tempas

Linų sėmenys išvalys organizmą, pagerins peristaltiką, avižų sėlenos išbrinkintos, pavyzdžiui, jogurte bus puikus užkandis ilgam suteiksiantis sotumo. Ispaninio šalavijo sėklos, dilgėlių milteliai, saulegrąžų branduoliai, kanapių sėklytės — puikus būdas paįvairinti meniu bei papildyti jį itin naudingomis medžiagomis ir vitaminais.

Jei norite palaikyti puikią savijautą ir sveikatą — teks sportiškai treniruotis 3 kartus per savaitę. Na, o siekiantiems pakeisti išvaizdą ir sulieknėti — būtini kartai per savaitę intensyvios fizinės veiklos bei neišvengiamai teks pamėgti aktyvų laisvalaikį.

Svarbu ir kokiu intensyvumu sportuosite! Norintiems lieknėti teks dirbti naudojant procentų viso savo pajėgumo.

Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską?

Ir tokį, šiek tiek, erzinantį širdies dažnį būtina palaikyti 1,5 valandos. Grupiniai užsiėmimai labai tinka norimtiems mesti svorį — tinkamai juos pasirinkę svorio metimas laikotarpiais mėgautis motyvuojančiomis ir nenuobodžiomis treniruotėmis.

Rinkdamiesi užsiėmimus atsižvelkite į jų intensyvumą — vieną kartą per savaitę lankykite aukštesnio intensyvumo treniruotę pvz. Siekiant svorio pokyčių tikrai nebūtina sporto klube lankytis kasdien.

sveikas svorio metimo tempas

Viena išeiginė nuo aktyvios fizinės veiklos būtina — raumenims atsistatyti po intensyvaus krūvio reikia 48 valandų! Tad nepersistenkite ir nepersitempkite. Dažnai noras greitesnių rezultatų pakiša koją, žmogus pervargsta, atsiranda lėtinis nuovargis, pažeidžiama nervinė sistema, tada jau krinta ne tik rezultatai, bet ir motyvacija.

Tad ir sportuoti privalu saikingai ir sveikas svorio metimo tempas.

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite

Miegas — tai taip pat energijos šaltinis, o jo trūkumas labai dažnai išprovokuoja persivalgymą, nes miego nesugeneruotą energiją bandoma kompensuoti iš maisto gaunama energija.

Taip pat nepilnavertis poilsis  išprovokuoja mieguistumą, apatiją — o tada jau ir jokios motyvacijos sportui nelieka. Mums būtinas valandų miegas. Beje, miegant per ilgai mieguistumas gali išsilaikyti visą dieną. Pats svarbiausias ir niekaip nekompensuojamas poilsis generuojamas miego metu nuo 22 iki 2 val. Energijos pasipildyti galima ir nusnūdus dienos metu 15 min.

sveikas svorio metimo tempas

Svarbi informacija