Sveika kūno liekna

K. Krysko apie savo liekną kūną: svarbiausia – sveika mityba ir sportas

Interaktyvaus interviu konferencijoje metu Vaida papasakos, kaip kiekviena moteris gali atrasti savo asmeninį raktą į sveiką mitybą, lieknesnį kūną ir lengvesnį bei džiaugsmingesnį gyvenimą.

Norite būti liekna ir sveika? Autorius: Žmonės. Tačiau kaip tai paversti realybe, jei neturi laiko nei valandomis stovėti prie viryklės, gamindama sveikus patiekalus, nei nedegi dideliu noru iki nukritimo mankštintis? Pasirodo, viskas įmanoma!

Tai galimybė kiekvienai moteriai jaustis sveikai ir lengvai visą gyvenimą, pažinus savo kūną ir tinkamai pritaikius mitybą. Nors ši frazė gali atrodyti utopinė, ji yra absoliučiai reali. Tikrai įmanoma — tiesiog reikia nustoti tikėti stebuklais ir jų ieškoti, kad ir kaip žaviai jie skambėtų. Dažnai gyvenime tikimės, jog pokyčiai įvyks per naktį.

Taip nėra! Keisti nusistovėjusius įpročius puiku, tačiau judėti reikia pamažu, nuosekliai, savo galimybių ribose. Iš pradžių reikia su savimi susidraugauti, pažinti save, savo kūną.

Jums gali patikti

Tuomet galima pradėti keisti įpročius — atidžiai įsiklausant į save. Jei užgniaužiame save ir savo kūno poreikius, kovojame su savimi, darome kažką sunkiai, per prievartą — iš tokios situacijos mums norisi tik pabėgti, tai yra žmogiška ir natūralu. Apie ką ji? Įdomu tai, sveika kūno liekna konkrečiai apie maistą parašyti tik keli knygos skyriai. Knygoje gausu realių istorijų, realių pavyzdžių iš mano pačios, kitų moterų gyvenimo. Ši knyga labai praktinė, skirta aktyviai veikti, ne tik skaityti.

Todėl visuomet rekomenduoju nuosekliai gilintis į, pavyzdžiui, vieną skyrių per savaitę, gerai įsisavinti informaciją, ką nors realiai pritaikyti gyvenime ir tik tuomet judėti toliau.

Sulaukiu įvairių atsiliepimų, kaip žmonės, perskaitę visą knygą, grįžta į pradžią ir tuomet dar kartą atidžiai skaito atskirus skyrius. Knyga sulaukė išties nemenko populiarumo — per trumpą laiką išleistas jau ketvirtasis tiražas.

sveika kūno liekna dhb riebalų nuostoliai

Kaip moters gyvenime atsiranda toks sprendimas? Vieno atsakymo nėra — visos moterys labai skirtingos, visos susidomi sveika kūno liekna mityba dėl skirtingų priežasčių. Vieną motyvuoja puiki sveikata, kitą — žvalus kūno sveika kūno liekna tonusas, trečią — išvaizda ir tai, kaip ji atrodo paplūdimyje, dar kitą moterį — tam tikras suknelės, į kurią norima įtilpti, dydis, galiausiai — gebėjimas nesunkiai užlipti į kalną, nubėgti maratoną ir pan.

Visų šių moterų, susidomėjusių sveika mityba, tikslai ir motyvacija skiriasi. Kas lemia jūsų motyvaciją?

Prieš imantis bet kokių gyvenimo būdo pokyčių svarbu suvokti, kodėl mums svorio metimo rezultatai tumblr reikia. Kaip jau minėjau, svarbu suvokti ir nuspręsti, kodėl mes tai darome.

Aiškiai žinant savo tikslus ir turint motyvacijos, veikti yra kur kas lengviau. Kita — nepulti daryti visų įmanomų pokyčių iš sveika kūno liekna, keistis po truputį. Neretai moterys, ėmusios entuziastingai keisti gyvenimo ir mitybos būdus iš esmės, susiduria su realybe, labai greitai perdega ir viskas netrukus baigiasi.

Nusivylus savimi, dingsta noras ir motyvacija imtis net ir mažyčių pokyčių.

K. Krysko apie savo liekną kūną: svarbiausia – sveika mityba ir sportas

Todėl svarbu nusistatyti aiškius, realiai įgyvendinamus tikslus, kurių imsimės jau šiandien — ne rytoj ir ne nuo pirmadienio. Kai kuriuos sveikesnius pokyčius galima pradėti net nekeisdami pačios mitybos: pavyzdžiui, įprasti valgyti be telefono, be planšetės, nežiūrint televizijos. Įprasti skanauti maistą, juo mėgautis, pajusti, kada esame sotūs. Pravartu pradėti nuo mažesnių dalykų, prie didesnių pokyčių pratintis po truputį. Žiūrėti į viską kaip į smagų žaidimą — lengviau, paprasčiau.

Grįžtame prie to paties klausimo: koks moters tikslas ir kodėl ji nori jį pasiekti?

Sveikatingumo klubo šeimai "Apelsinas" tinklaraštis

Aiškiai žinant savo tikslą, jo siekti lengviau, mažiau norisi save apgauti. Kalbant apie laiko stoką, tai tik mitas: juk visi turime tas pačias 24 valandas. Tik kaip jas išnaudojame? Sveika mityba ir sveikų patiekalų ruošimas daug laiko neužima.

sveika kūno liekna aj stilius svorio metimas

Galima iš anksto susiplanuoti, ką gaminsime, pasidomėti sveikais, patinkančiais receptais. Savo grupėje "Sveika mityba pagal Vaidą Kurpienę" Facebook socialiniame tinkle dalinuosi sveikais receptais, neužimančiais daug laiko ir nekainuojančiais daugybės pastangų. Pratindamiesi gaminti naujus, sveikesnius patiekalus palaipsniui, daug laiko nesugaištame.

Be to, sveiki patiekalai ir produktai yra trumpiau apdorojami, tad pagaminami netgi greičiau! Tačiau ji nuslūgs, jei leisime sau atsipalaiduoti — žiūrėti į sveiką mitybą lengviau ir paprasčiau.

sveika kūno liekna svorio netekimas vyresniems nei 50 metų žmonėms

Šiandien moterims skiriama labai daug reikalavimų, jos raginamos būti tobulomis visur — tai kuria įtampą. Tarsi savaime suprantama, kad moteris privalo būti gera mama, pavyzdinga žmona, puiki darbuotoja, nuostabi virėja, graži, prisižiūrinti moteris ir pan.

sveika kūno liekna svorio netekimas padėkos diena

Tačiau tiesa ta, kad tobulų moterų nebūna! Netgi jei suvalgėte kažką, nusižengdama savo mitybos planui — ar tai tikrai taip blogai? Svarbu išmokti atsipalaiduoti ir neįsitempti, susidraugauti su savimi ir nekelti sau per didelių reikalavimų. Paklauskite bet kurio vyro, bet kurių vaikų: ar jiems mielesnė griežta, įsitempusi, suirzusi mama, ar laisva, laiminga, besidžiaugianti gyvenimu?

Pavasaris, bundame po žiemos ir labai norime padailinti savo kūno formas. Kokia jūsų nuomonė apie dietas? Šiandienos visuomenėje šis žodis vis dar daugeliui asocijuojasi su badavimu, maisto ribojimu, vieno produkto vartojimu tam tikrą laiką. Dietų yra daugybė ir kiekviena jų turi savo gerbėjų ratą. Mano nuomone, viena dieta negali tikti visiems.

Manau, atsakymas aiškus. Vyrą, vaikus, kitus artimuosius. Iš pradžių tikrai nereikia, nes mitybos pokyčiai — tai asmeninis moters sprendimas. Iš pradžių pačiai moteriai svarbu susidraugauti su nauja mityba, išmokti mėgautis kitokiu, sveikesniu maistu.

Norite būti liekna ir sveika? Tam užteks tik 15 minučių kasdien

Paradoksalu, bet kuo mažiau kalbėsime apie tai ir kuo mažiau versime kitus šeimos narius prisijungti prie mūsų ir keisti įprastą mitybą — tuo greičiau šeima prisijungs ir pradės valgyti sveikiau. Visuomet geriausiai veikia asmeninis pavyzdys. Pamažu atradusios patiekalus, kurie yra ne tik sveiki, bet ir skanūs, pradėsime jais mėgautis, spinduliuosime džiaugsmą — patikėkite, pasitenkinimas maistu tikrai atsispindi žmogaus veido išraiškoje, judesiuose.

Tačiau informacijos apie tai, kas iš tiesų sveika, naudinga yra daug ir prieštaringos. Nuo ko gi pradėti? Vėliau pareiškiama, kad jis mūsų organizmui būtinas ir net sveikas.

Pamažu šeimos nariai susidomės, ką tokio puikaus valgote ir įsitrauks savo noru. Jūsų tikslas — rūpintis savimi, gaminti lengvai ir sveikai. Šeima neišvengiamai prisijungs. Ką galite padaryti jau dabar sveikesnės šeimos narių mitybos labui? Skatinti ragauti naujus, sveikus patiekalus.

sveika kūno liekna riebalai praranda riebalus

Kitas būdas — keisti įprastų patiekalų proporcijas, pavyzdžiui, prie įprasto maltinuko su bulvėmis įdėti daugiau daržovių. Pasirūpinti savimi: savo laime, sveikata, atrasti patinkančią ir tinkančią laisvės, kūno lengvumo būseną ir išmokti ją puoselėti! Jų sveikatai, vidiniam pasauliui, iššūkiams ir laimei. Konferencija vyks balandžio 28 d. Visi pranešėjai ir temos — mamosdiena. Parengė Miglė Kačinskaitė.

Svarbi informacija