Sukurti liesą masę ir prarasti riebalus,

mitybos planas priaugti svorio

Treniruotė Organizatorių nuotr.

  • By Lithuanian Jan 17, Jums gali neatrodyti joga kaip savo viršų pasirinkimas kai kalbama apie numesti svorio, tačiau ji iš tikrųjų gali padaryti tik tai.
  • Šių 7 jogos juda 💃🏼 bus tikrai padės jums prarasti 👍🏼 svoris ⚖️
  • Kūno ryškinimo niuansai Šiame mitybos patarime pakalbėsime apie kūno ryškinimo niuansus.

Tai metodika kai periodiškai tarp tam tikro skaičiaus dienų keičiasi mitybos ypatumai. Reiškia kad kelis kartus per savaitę keičiasi mitybos fazės: tai kalorijų deficito, tai raumenų auginimo.

Siekiant atsikratyti riebalų ir įgyti raumenų ketinate turėti pakeisti būdą jūs mokymo ir valgyti dabar. Jei nesate mokymas asmuo neprivalo pradėti žinutę treniruotės programą, kuri yra orientuota į savo tikslus prarasti riebalų ir įgyti raumenų. Dalykų pora kartais tarpusavyje ribotas.

Refeeds, tai toks laiko tarpas, kai didinami suvartojamų kalorijų bei angliavandenių kiekiai. EOD principas suteikia atletams daugybę galimybių, kurios yra kitais būdais sunkiai pasiekiamos: 1 riebalinio sluoksnio mažinimas, išlaikant raumenų apimtis; 2 vienu metu riebalinio sluoksnio mažinimas bei raumenų masės didinimas; 3 liesas raumenų auginimas be papildomo riebalinio sluoksnio.

Tiesa apie masės auginimą 4. Norint priaugti raumenų, jūs turite valgyti, tiesa? Manau, visi sutiksime su tuo. Jei jūs esate natūralus, jūs negalėsite priaugti raumenų, kol jūs nesuvalgysite pakankamai kalorijų ir atitinkamų medžiagų turinčio maisto, kad skatinti raumens augimą.

Šios sistemos parametrai keičiasi, priklausomai nuo tikslo. Reiktų priminti, kad EOD principas tinka tik pažengusiems sportininkams.

mitybos planas priaugti svorio

Naujokai gali pasiekti tų pačių rezultatų, naudojant kitus metodus. Kaip ši sistema veikia, skaitykite žemiau. Šios dienos turi esminių skirtumų, t.

Nustokite spėlioti — pradėkite mesti nereikalimgą svorį Pirmasis žingsnis — vieną savaitę analizuokite viską, ką valgote ir geriate. Šią savaitę valgykite įprastai. Nesistenkite pakeisti mitybos ar susilaikyti nuo valgymo.

Be to, galioja intervalinis mitybos principas. Tai yra valgiai pagal nustatytą grafiką, sukurti liesą masę ir prarasti riebalus kiekiai ir makroelementų kaita.

kovojant su riebalų deginimu geriausias riebalų nuostolis

Maistas pagal grafiką Baltymai, riebalai bei angliavandeniai pateks į organizmą palankiausiu metu raumenų augimo atžvilgiu. Kai ląstelės gauna maksimalų energetinių substratų kiekį, aišku jungiant tai su jėgos treniruotėmis — baltymų sintezė didėja.

  1. Svorio metimo balas
  2. EOD REFEEDS mitybos principas arba kaip priaugti raumenų ir atsikratyti riebalinio sluoksnio?

Iš karto po treniruotės — raumenys sugeba įsisavinti daugiau maistinių medžiagų. Dėl padidėjusio jautrumo insulinui — pirmiausia savinasi angliavandeniai. Raumenis gauna didesnį maistinių medžiagų bei energijos kiekį.

Kaip susikurti mitybos planą, kuris padėtų deginti riebalus

Todėl, tikimybe priaugti riebalinio sluoksnio tuo metu itin maža. Treniruotės metu išeikvotu substratų kreatinas, glikogenas, ir kiti pildymas, bei reikiamo baltymų kiekio patekimas, praėjus ne vienai valandai PO treniruotės — sukuria tokias anabolizmo sąlygas, kurios neleidžia prarasti raumenų apimčių. Šitame svorio mažinimo etape - tai ypač svarbu. Poilsio dienomis, laikymasis nustatyto mitybos režimo t.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad pirmas dienos valgis būtų ypač maistingas jeigu diena prieš buvo treniruotė. Makroelementai ir kalorijos Laikantis EOD principo, maistinių medžiagų ir kalorijų suvartojimas, vykstą pagal tam tikrą ciklą.

SVEIKATOS jėga PROFILIS

Paprasčiau tariant, treniruočių dienomis — raumenų auginimas, poilsio dienomis — riebalinio sluoksnio deginimas. Maistinių medžiagų kiekis taip pat koreguojamas: baltymų 2g x kg. Treniruočių dienomis būtina aprūpinti organizmą dideliu kaloriju kiekiu, kad būtų pakankamai energijos, tuo tarpu glikogeno atsargų papildymui bei anabolizmui - svarbus angliavandeniai. Riebalai ribojami, kadangi mes nenorime viršyti kalorijų normos.

Poilsio dienomis kalorijos mažinamos.

orientuota

Paprasčiau tariant, tai klasikinė mažai angliavandenių turinti diena: mažiau angliavandenių ir daugiau sveikųjų riebalų. Programa gali būti skirta viso kūno išdirbimui, arba vienas iš splito variantų.

Baltymų kiekis visada 2g x kg, tačiau angliavandenių ir riebalų kiekiai keičiasi priklausomai nuo tikslo.

numesti svorio už prom lieknėjimas lbd

Didesnis maisto kiekis suvalgomas PO treniruotės. Gaunamų kalorijų kiekis reguliuojamas sveikais riebalais.

Pirmas valgis — pats maistingiausias didžiausias. EOD refeeds principas, norint deginti riebalus ir auginti raumenis. Labiau tinka pažengusiems sportininkams. Šie skaičiai gali kisti.

Gražiai raižyti siluetą ir raumeningas? Taip! Dabar tai įmanoma dėka ultra-kapsulės.

EOD refeeds principas, norint auginti liesą raumenų masę Šitas principas leidžia net pažengusiems atletams auginti raumeninę masę, tuo pačių jų riebalų procentas beveik nepadidės. Jis puikiai tiks tiems, kam sunkia sekasi auginti raumenis, naudojant klasikinį būdą arba tiems, kam būtina palaikyti visus metus gerą formą.

Škotijos lieknėjimas svorio netekimas kaip prarasti riebalus aplink liemenį

Auginant liesą raumeninę masę, būtinas kalorijų perteklius, skaičiuojant VISOS savaitės energijos sąnaudas.

Svarbi informacija