Sudeginti riebalų dubenį, Geriausi pratimai, padedantys greitai ir veiksmingai atsikratyti ant rankų susikaupusių riebalų

13 galimybių deginti riebalus visą dieną - DELFI Gyvenimas

Pavyzdžiui, dešimties minučių pasivaikščiojimas saulėje gurkšnojant latės kavą, dubuo vištienos sriubos likus valandai iki treniruotės ar liekninanti vonia su druskomis, rašo healtista. Jūs esate vienas iš tų, kurie visą dieną praleidžia prie darbo stalo, o vakare krinta į sofą? Taip pat riebalus deginantys kavos gėrimai nesuskaičiuojamas dietas ir įvairiausias sporto rūšis, tačiau tai truko vos kelias dienas?

Geroji žinia yra ta, kad yra keletas paprastų, bet itin veiksmingų riebalų deginimo būdų nuo tos akimirkos, kai ryte pramerkiate akis, iki pat ėjimo miegoti. Pavyzdžiui, praustis po šaltu dušu ar valgyti aštrų maistą. Susiję straipsniai Mityba ir sportas: kodėl vieniems nepavyksta numesti svorio, o kitiems — užsiauginti raumenų   32 Vitamino D trūkumas daugelyje šalių tampa tikra epidemija ir dažniausiai kankina tuo žmones, kurie dirba ilgas valandas ir mažai gauna natūralios šviesos.

Kaip greičiau deginti riebalus? | duziedeliai.lt

Vis daugiau mokslinių tyrimų rodo, kad pakankamas vitamino D kiekis labai svarbus norint valdyti svorį. Tad kiek mums reikia vaikščioti? Jeigu šviečia saulė, pakaks ir dešimties minučių, o jeigu yra debesuota, tuomet prireiks maždaug pusvalandžio. Be to, vitamino D galima aptikti riebioje žuvyje, pavyzdžiui, skumbrėje, ar vitaminais praturtintame piene. Dauguma mūsų žinome, kad pusryčių nevalgymas garantuoja svorio augimą, o naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad šį valgymą praleidžiančios moterys keturis ar net penkis kartus labiau linkusios į nutukimą, nei tos dailiosios lyties atstovės, kurios pusryčius valgo.

Ryte suvalgius baltymų organizmui reikia daugiau energijos jiems suskaidyti, tad sotumo jausmą jausite ilgiau, teigia daktaras Nigelis Turneris, tyrinėjantis metabolizmo procesus Garvano institute Australijoje.

bao jis nori svorio

Vieno tyrimo metu buvo nustatyta, kad per dieną du kiaušinius aštuonias savaites valgiusios antsvorio turinčios moterys numetė 65 procentais daugiau svorio nei tos tyrimo dalyvės, kurios pusryčiams valgė riestainius. Be to, pirmųjų liemens apimtis sumažėjo 83 procentais stipriau nei antrųjų. Turbūt jau seniau esate girdėję apie žaliosios arbatos naudą sveikatai.

Verta paminėti

Tai gali leisti atsikratyti iki pusantro kilogramo per tris mėnesius. Visai neblogai, turint omenyje, kiek nedaug pastangų tai reikalauja. Visa tai dėl šiose arbatose esančių fitomedžiagų, kurios vadinamos katechinais, kurie ir pasižymi metabolizmą skatinančiu poveikiu.

Pasirodo, ledinis dušas gali padėti deginti kalorijas visą likusią dieną. Mokslininkai nustatė, kad kūdikių organizmuose yra būtent rudieji riebalai, o suaugusieji savuosius gali suaktyvinti sumažindami kūno temperatūrą.

Taigi, negailėkite savęs — atsukite šaltą vandenį. Jausitės iškart geriau.

traukti numesti svorio

Mokslininkai tai vadina atsitiktine mankšta, kuri puikiai aktyvina medžiagų apykaitos procesus. Visi žino, kad kalcis būtinas kaulų stiprumui užtikrinti, tačiau mažai kas žino, kad jis gali padėti atsikratyti nereikalingų kilogramų. Vieno tyrimo metu paaiškėjo, kad per dieną miligramų kalcio gaunantys dalyviai priaugo mažiau svorio nei tie, kurie jo negėrė.

Šis kalcio kiekis atitinka keturias porcijas — pavyzdžiui, pienas su dribsniais, gramų jogurto, riekelė sūrio ir jau minėtoji latė.

wawa svorio metimas riebalais

Liesame piene kalcio daugiau nei riebiame, tad visada rinkitės pirmąjį. Pietums pasirinkite tokias ankštines kultūras kaip lęšiai, daržinės pupelės ar sėjami avinžirniai. Juose visuose gausu magnio, kurio organizmui reikia riebalams sudeginti. Magnis sudeginti riebalų dubenį svarbus raumenims ir nervų sistemai, taip pat energijos gamybai. Magnio taip pat gausu moliūgų sėklose, skumbrėje ir špinatuose, tad pasidarykite didelį dubenį salotų ir pirmyn!

Minesotos Mayo klinikoje atlikti tyrimai parodė, kad vienas stipriausių veiksnių, skiriančių apkūnius žmones nuo liesų — tokiems veiksmams sukinėjimasis, barbenimas pirštais ir sudeginti riebalų dubenį kitų kasdienių veiksmų, kuriuos darome to net nesuvokdami skirtas laikas.

Daug baltymų turintis užkandis užkirs kelią persivalgymui prie vakarienės stalo. Praėjus trims-penkioms valandoms po valgymo mūsų skrandžiai būna tušti ir pradeda išsiskirti apetitą skatinantys hormonai, pavyzdžiui, cholestilkoninas. Jeigu tai stengiatės ignoruoti ir nieko nesuvalgote, atsisėdę prie vakarienės stalo galite norėti suvalgyti tiesiog viską. Sudeginti riebalų dubenį vištienos sriubos negalite pakęsti, galite rinktis kitus daug baltymų turinčius produktus, pavyzdžiui išrūgų baltymų kokteilį, keletą brazilinės bertoletijos riešutų ar nedidelį gabalėlį sūrio.

Vis dėlto dubenėlis sočios vištienos sriubos yra tikrai puikus pasirinkimas. JAV mokslininkai nustatė, kad ji padeda dietos besilaikantiems žmonėms per savaitę atsikratyti papildomo kilogramo svorio, kadangi šioje sriuboje nėra daug riebalų, bet gausu baltymų. Be to, baltymai labai pravers, jeigu po darbo planuojate užsukti į sporto klubą. Tačiau N. Turneris įspėja, kad tam visiškai nereikia prakaituoti sporto salėje visą valandą. Naujojo Pietų Velso universitete atliktas tyrimas parodė, kad didelio intensyvumo intervalinė treniruotė du kartus per savaitę turi panašų poveikį raumenims kaip ir valandą trunkanti treniruotė.

Treneris Mantvydas: kūno sudėjimo tipai

Sveikiau būti tiesiog negali. Galite pagardinti padažu iš žaliųjų citrinų sulčių, sojos ir smulkintų aitriųjų paprikų. Vieno tyrimo metu, kuriame dalyvavo tailandietės moterys, buvo nustatyta, kad aitrioji paprika tučtuojau paspartina medžiagų apykaitą net 20 procentų ir šis poveikis išlieka net iki pusės valandos.

3 UŽTIKRINTI BŪDAI KAIP SĖKMINGAI PRADĖTI MESTI SVORĮ

Šis riebalų deginimo poveikis sąlygotas aitriosiose paprikose esančio antioksidanto kapsaicino. Tačiau tokiu poveikiu pasižymi ne tik aitriosios paprikos ir Kajeno paprikos, bet ir cinamonas, imbieras, garstyčios, krienai ir ciberžolė.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata

Kitaip tariant, šie produktai įjungia jūsų organizmo prarasti riebalai ant klubų gamybos sistemą, paspartina medžiagų apykaitą valgio metu ir po jo.

Keptose paprikose ir pomidoruose gausu kalio. Tai padeda subalansuoti kalio ir natrio pusiausvyrą jūsų organizme, kuri yra būtina energijos judėjimui tarp ląstelių.

Galiausiai, rudieji ryžiai yra vitamino B šaltinis, o šios grupės maistingosios medžiagos būtinos energijos apykaitai ir sėkmingam nervų sistemos funkcionavimui. Šios druskos yra senovinė priemonė toksinams iš organizmo pašalinti. Tačiau ką tai turi bendro su svorio metimu? Labai daug!

Susiję straipsniai

Tyrimais nustatyta, kad per mažas miego kiekis mažina leptino hormono kiekį organizme, sudeginti riebalų dubenį jis labai svarbus riebalų deginimo ir apetito reguliavimo procesuose. Be to, miego trūkumas skatina streso hormono kortizolio gamybą, o pastarasis hormonas destabilizuoja cukraus kiekį kraujyje ir, jau įrodyta, skatina riebalų kaupimąsi pilvo srityje.

Nuorodos kopijavimas 13 galimybių deginti riebalus visą dieną Nuoroda nukopijuota.

Svarbi informacija