Riebalų deginimo skalė. Aštuonios taisyklės, kurios padės jums prarasti riebalų ir riebalų nuostolių receptą

riebalų deginimo skalė

Prenumeruokite naujienlaiškį

Kaip Šiame straipsnyje: nustatykite riebalų deginimo zonąTreniruotėse naudokite riebalų deginimo zoną13 Nuorodos Riebalų deginimo zona yra apibrėžiama kaip aktyvumo lygis, per kurį jūsų kūnas degina riebalus ir paverčia juos energija.

Jei pagrindinis jūsų fizinio aktyvumo tikslas yra numesti svorio, žinokite savo riebalų deginimo zoną ir palaikykite savo veiklą šioje srityje leis maksimaliai padidinti sudeginamų kalorijų kiekį. Riebalų deginimo zona kiekvienam žmogui skiriasi, tačiau žinoti šią nudegimo zoną naudinga atliekant fizinius pratimus, nes tai leidžia pritaikyti treniruočių intensyvumą pagal jūsų širdies ritmą.

Nustatykite riebalų deginimo zoną Norėdami apskaičiuoti riebalų deginimo zoną, naudokite formulę.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Yra formulė, kaip nustatyti, kur yra jūsų riebalų deginimo zona. Pirmiausia suraskite maksimalų širdies ritmą RCM. Norėdami tai padaryti, atimkite savo amžių išjei esate vyras, arba išjei esate moteris. Pirkite ir naudokite širdies monitorių.

Nuorodos kopijavimas

Rinkoje yra daugybė širdies monitorių: laikrodžių ar apyrankės, krūtinės dirželiai ir net tie, kurie įmontuoti kai kurių kardio aparatų rankenose. Širdies monitoriai gali padėti tiksliai nustatyti širdies ritmą ir atsižvelgiant į jūsų amžių, ūgį ir svorį.

Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti. Žmonėms, norintiems sudeginti riebalus, geriausia sekasi pirmosiomis savaitėmis, tačiau vėliau jų pastangos eina veltui. Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti. Besaikis kalorijų mažinimas. Visi žino, kad norint sudeginti riebalus, reikia sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį.

Jie taip pat gali padėti nustatyti riebalų deginimo zoną. Širdies monitoriaus naudojimas leis jums tiksliau sužinoti, kur yra jūsų riebalų deginimo zona.

1 dalis. Nustatykite riebalų deginimo zoną

Taip yra todėl, kad širdies monitorius apskaičiuoja jūsų širdies ritmą, monique prarasti svorio jūs darote fizinę veiklą, ir naudoja šią informaciją jūsų riebalų deginimo zonai apskaičiuoti. Daugelis žmonių, pirmą kartą naudoję širdies monitorių, suprato, kad jiems nereikėtų atlikti tokių intensyvių pratimų, kaip jie galvojo anksčiau.

  1. Svorio netekimas centrinėje pakrantėje
  2. Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  3. Kl svorio netekimas
  4. Patarimai, kaip padėti jums prarasti riebalų, o kultūrizmas
  5. Valgykite daugiau riebalų

Atidžiai apsvarstykite tai ir sutaupykite energijos. Širdies monitoriai krūtinės dirželio pavidalu yra daug tikslesni nei riebalų deginimo skalė ir laikrodžiai. Jie taip pat paprastai yra šiek tiek brangesni. Paimkite VO2 max testą. VO2 max testas gali tiksliai parodyti jūsų kūno sugebėjimą pernešti ir naudoti deguonį mankštos metu.

Raumenų ir riebalų santykis, kada – laikas deginti riebalus?

Šis testas reikalauja, kad dalyvis vaikščiotų ant pakopos ar pedalo ant nejudančio dviračio, kvėpuodamas veido kauke, kuri matuoja deguonies ir anglies dioksido lygį didėjant širdies ritmui.

Ši informacija gali būti naudojama nustatant, kuriame širdies ritme jūs sudeginate daugiausia riebalų ir kalorijų jūsų riebalų deginimo zonoje. Tai yra mažiausias techninis bandymas norint nustatyti jo riebalų deginimo zoną. Kita vertus, jei jūs galite lengvai kalbėti, tai yra, kad jūs nepakankamai dirbate. Jūs turite mokėti be vargo ištarti trumpą sakinį.

Pasirinkus vidutinio sunkumo ir intensyvius kardio pratimus, galima pasiekti geresnių rezultatų. Tai dar teisingiau, jei jūsų tikslas yra numesti svorio.

Kardiotreniruočių mėgėjų dėmesiui! Ar žinote, kur glūdi riebalų deginimo ir grakščios figūros formavimo paslaptis? Jūs manote, kad tai: ypatingai ilgos ir intensyvios treniruotės, kasdieninės treniruotės ar treniruotės kažkokiu konkrečiu treniruokliu?

Pusę laiko atlikite vidutinio intensyvumo mankštą, kad pasiektumėte riebalų deginimo zoną. Šie pratimai apima: bėgiojimą lėtu greičiu, važiavimą dviračiu ar plaukimą.

Tačiau tai gali skirtis tarp žmonių. Aukšto intensyvumo pratimų kategorijoje taip pat pasirinkite keletą kardiotreniruotės pratimų.

Kokią įtaką sveikatai bei svoriui daro riebalų deginimas?

Riebalų deginimo skalė šie pratimai yra už riebalų deginimo zonos ribų, jūs sudeginsite daugiau kalorijų ir pagerinsite kūno širdies ir kraujagyslių sistemos būklę. Paprastai viršutinėje zonoje sudeginama daugiau kalorijų nei riebalų deginimo zonoje kardio zonojekuriai paprastai priskiriami didelio intensyvumo pratimai. Tačiau bendras sudegintų kalorijų skaičius taip pat priklauso nuo treniruočių trukmės ir lengviau pratęsti pratimų laiką degimo zonoje, nes šie pratimai yra mažo intensyvumo.

Iškelkite sau riebalų deginimo skalė kiekvieną savaitę pasiekti bent minučių saikingo kardio treniruotės. Įtraukite kultūrizmo pratimus.

svorio netekimas psichiatrinis

Į savo savaitės treniruočių programą svarbu įtraukti jėgos treniruotes ar pasipriešinimą. Tai padeda išvystyti pakankamai raumenų, be to, padidina medžiagų apykaitą. Svorio treniruotės yra būtinos norint numesti riebalus.

Bent dvi dienas per savaitę bent 20 minučių atlikite treniruotes su svoriais.

svorio netekimo papildas menopauzės metu

Kultūrizmo pratimus sudaro: treniruotės su hanteliais, izometriniai pratimai pavyzdžiui, tiesinimo pratimai ir pratęsimai ir Pilatesas.

Pasitarkite su asmeniniu treneriu ar treneriu. Jei norite sužinoti savo riebalų deginimo zoną ir kaip ja išnaudoti, būtų malonu susitikti su asmeniniu treneriu ar treneriu.

sapna vyas patel prieš svorio metimą

Jie gali padėti rasti riebalų deginimo zoną ir sudaryti tinkamą treniruočių planą, kuriame būtų atsižvelgiama į šią informaciją. Kalbėkite apie savo tikslus su savo treneriu ar treneriu.

svorio kokonas

Ar norite numesti svorio? Ar norite padidinti savo raumenų masę. Tai leis pastarajam pritaikyti programą pagal jūsų poreikius.

natūralus svorio netekimas gėrimų

Taip pat paklauskite jo, kaip savo naudai panaudoti riebalų deginimo zoną.

Svarbi informacija