Pagalba svorio metimo srityje šalia manęs. KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

AR BLOGAI NUMESTI SVORIO PER GREITAI? - EnergyZone

Nuoroda nukopijuota aA Nusprendžiau, kad atėjo metas rimtiems pokyčiams. Užsibrėžiau per dvi savaites atsikratyti net 5 kilogramų. Į pagalbą metant svorį pasikviečiau vieną dietą ir tris sporto klases. Kaip man sekėsi sužinosite perskaitę šį straipsnį. Tačiau tokie svarstyklių duomenys visai nedžiugino. Buvau nepatenkinta savo išvaizda ir norėjau pasikeisti, tad išsikėliau tikslą — per dvi savaites atsikratyti net 5 kg svorio.

Tuomet pradėjau socialiniame tinkle ieškoti įvairių grupių, kuriose moterys dalinosi savo dietomis, svorio metimo klausimais.

Susiję straipsniai Stilizuota V. Šaulytės fotosesija: nuobodus stilius tikrai ne man! Pavydėjau toms merginoms, kurios didžiavosi savo kone tobula figūra. Tada pradėjau domėtis sveika mityba.

Šioje grupėje pateikiama itin daug naudingos ir geros informacijos apie sveiką maistą, moterys dalinasi savo sveikais ir išbandytais receptais.

Vandens sąmokslas (skaitykite prieš miegą)

Keletą jų išbandžiau ir aš — puikiai pavyko. Įsitikinau, kad sveikas maistas gali būti tikrai labai, labai skanus. Priešingai, jie nori priaugti svorio, t. Trys sporto treniruotės — trys nauji potyriai Sporto klube išbandytos treniruotės padėjo pagerinti nuotaiką, įrodė, jog ne tik maistas, bet ir sportas yra būtinas norint atsikratyti vieną kitą nereikalingą kilogramą.

Išbandžiusi tris klases.

pagalba svorio metimo srityje šalia manęs

Dviračių klasės. Vienas iš populiariausių užsiėmimų sporto klube — tai dviračių klasės.

Nuorodos kopijavimas

Klasės vyksta įvairiu paros laiku: rytais ir vakarais. Teko apsilankyti tiek ryte, tiek vakare.

pagalba svorio metimo srityje šalia manęs

Rytais užsukus į dviračių klasę motyvaciniai trenerio šūkiai ir ritminga muzika kaip mat sugebėdavo pažadinti iš to rytinio snaudulio. Pirmą kartą išėjus iš dviračių klasės jaučiau, kaip stipriai skauda kojų raumenis.

Maisto sąmokslai

Supratau, jog didžiausias krūvis šioje klasėje teko būtent kojų raumenims. Valanda intensyvaus dviračio mynimo gali sudeginti apie kcal. Ar rinkčiausi šią klasę dar kartą? Ko gero, ne, nes minti dviratį uždaroje aplinkoje nėra jau taip smagu, kaip lauke. Mane erzino tvankus ir prakaito kupinas kvapas, kuris dviračių klasei įpusėjus pradėjo sklandyti erdvėje… Bokwa fitneso klasė.

Vienareikšmiškai pirmą vietą skiriu Bokwa fitneso klasei — jos dėka, tiksliau, to šaunaus trenerio, kuris visa širdimi atsidavęs savo darbui, sugebėjau per pirmas pamokas pamilti Bokwa fitnesą. Prieš tai jau buvau lankiusi Zumbos klases, man jos patiko. Panašiai vyksta ir Bokwa fitneso klasės: pagalba svorio metimo srityje šalia manęs muzikos garsus, sekant trenerio judesius ir žingsnius, su grupe žmonių sportuoti buvo išties linksma.

Aš tikrai dar sugrįšiu į Bokwa fitneso klases. Joga sukėlė daugiausiai problemų ir pareikalavo itin daug pastangų.

AR BLOGAI NUMESTI SVORIO PER GREITAI? - EnergyZone

Prisipažinsiu, nesu gazelė, man tikrai buvo sunku daryti tam tikras jogos pozas, ne kartą jaučiau ir skausmą — ypač, nugaros srityje. Jogos mokytoja paaiškino, jog jis atsiranda tuomet, kai yra stuburo problemų, tačiau jogos pratimus darant reguliariai tokie stuburo skausmai turėtų išnykti.

Kodėl metant svorį mityba yra svarbiausia dalis

Su entuziazmu toliau lankiau jogos klases. Po kelių apsilankymų jogos klasėse mano lankstumas nepagerėjo, o nugaros skausmai ir toliau vargino. Suprantu, kad nereikia tikėtis stebuklų, tačiau aš norėjau greito rezultato.

Joga — tai ne tik įvairios asanos ir pratimai, tai sportas, kuris reikalauja susikaupimo ir ištvermės. Deja, šių savybių neturiu, todėl mano entuziazmas jogai gan greitai ėmė blėsti. Šis teiginys išties pasiteisino, nes rytais, ant tuščio skrandžio gerdama kambario temperatūros vandenį su citrina, išties pagerinau savo medžiagų apykaitą. NE Nors vaisiai ir turi daug fruktozės, kuri vėliau gali nusėsti ant mūsų kūno, tačiau jie taip pat turi labai daug skaidulų ir vitaminų — nevalia jų atsisakyti.

Tos, kurios rūpinasi savo svoriu, turėtų vengti visų vaisinių kokteilių — jie yra tikrai labai kaloringi.

  • Numesti svorio 100 kg moteris
  • KAIP NUMESTI SVORIO - EnergyZone
  • Visgi, tikriausiai jau girdėjai, jog geriau atsikratyti svorio lėtai ir stabiliai.
  • Daug plonas per dieną
  • Popsugar praranda riebalus

Vietoj vaisinių kokteilių geriau rinkitės daržovių kokteilius. Sunku patikėti, tačiau kalorijas išties galima deginti net ir tuomet, kai nieko neveikiame, pavyzdžiui — tiesiog sėdime. Faktas, jog kalorijos dega tiesiog sėdint prie televizoriaus ekrano, tačiau kai mes sėdime dar ir karštoje pirtelėje, tuomet kalorijų deginimas dvigubai suintensyvėja.

Šio teiginio negalima nei pagrįsti, nei paneigti, nes viskas priklauso nuo to, kokios dietos jūs laikotės. Pavyzdžiui, jei laikotės Viduržemio jūros dietos, kurios pagrindinė taisyklė — vengti mėsos ir valgyti kuo daugiau daržovių ir jūros gėrybių — tuomet savo imunitetui tikrai nekenkiate, priešingai — jį stiprinate.

O štai jei laikotės alinančios dietos, tokios kaip ryžių dieta, kurios esmė — valgyti tik ryžius, žinoma, save alinate ir organizmas negauna visų reikiamų medžiagų.

pagalba svorio metimo srityje šalia manęs

Dėl to ir imunitetas nusilps, dažniau vargins įvairios peršalimo ir kitos ligos. Detoksikacija — tai naujausia šių dienų mada, kuriai paklūsta daugybė moterų. Išties, užterštas organizmas lemia tai, kaip jaučiamės, tačiau visai nebūtina laikytis alinančių, mėnesį trunkančių detoksikacijos programų.

pagalba svorio metimo srityje šalia manęs

Užtenka vienos dienos organizmo valymo valgant tam tikros rūšies vieną produktą, pavyzdžiui, avižines košes, ir organizmas savaime prasivalo. Be to, tokios organizmo valymo dienos metu reikėtų nepamiršti gerti daug skysčių, nes per šlapimą pasišalins toksinai.

Genetika — išties svarbu tuomet, kai kalbame apie figūrą ir medžiagų apykaitą, tačiau net ir tuo atveju, jei neturite geno-manekeno, galite turėti puikią figūrą. Tereikia tik subalansuotai maitintis ir nepamiršti sportuoti. Diukano dieta — mano didžioji laimė ir nelaimė Nutariau išbandyti Diukano dietą, kuri turi tris labai griežtus etapus.

Aš juos ne visus perėjau iš karto. Sunkiausia buvo atsisakyti taip mėgstamų vaisių.

Sekite mus:

Dietos keliamus nemalonius simptomus pradėjau jausti jau po kelių dienų — cukraus trūkumas organizme išprovokavo galvos skausmą. Taigi, kaip atrodo ta Diukano dieta? Pirmoji fazė — tai atakos dienos.

  • Mesti svorį naujais metais
  • 40 Svorio Metimo Patarimų - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - duziedeliai.lt
  • Žukauskaitės nuotr.
  • Kaip numesti svorio per vidurį
  • Asmeninis eksperimentas: kas labiausiai padeda padailinti kūno linijas? - DELFI FIT
  • KLAUSIMAI-ATSAKYMAI
  • Jeigu norite numesti svorio, turite daryti šiuos 5 dalykus - DELFI Gyvenimas
  • Kaip tu prarandi pilvo riebalus

Valgiau vien tik baltyminį maistą riebalų nuostoliai sukelia šalutinį poveikį kiekvieną dieną suvalgydavau po 1,5 šaukštą sėlenų, kurias sumaišydavau su liesa varške. Pusryčiams — virti kiaušiniai, priešpiečiams — liesa varškė, pietums — gabalėlis troškintos vištienos, vakarienei — gabalėlis pagalba svorio metimo srityje šalia manęs keptos jautienos.

Taip atrodė viena iš pirmųjų atakos dienų. Po pirmosios atakos dienos užlipusi ant svarstyklių nudžiugau. Pasirodo, vos per vieną dieną numečiau du kilogramus. Atsirado dar didesnis entuziazmas.

Straipsniai

Likusios keturios atakos dienos prabėgo labai greitai. Po penkių dienų atakos fazės sugebėjau numesti 5 kg. Būtent tiek, kiek ir planavau, bet į baltyminį maistą jau nenorėjau žiūrėti, norėjosi paįvairinti savo mitybos racioną, tad nusprendžiau pereiti prie kitų dietos fazių. Antroje fazėje lepinau save naujais skoniais — toleruojamais maisto produktais.

Jų sąrašą galima rasti Dr. Pavyzdžiui, pusryčiams nevengdavau paskanauti lieso sūrio 30 gvakarais gerdavau sojos pieną 1 stiklinė ir nepamiršdavau suvartoti 2 šaukštų sėlenų.

Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio | duziedeliai.lt

Šioje stadijoje jau galima valgyti ne tik mėsą, bet ir juodą duoną riekelę arba g ryžių, bulvių, makaronų. Tikra palaima, nes buvau įpratusi prie šių maisto produktų.

Be to, šioje fazėje jau galima save pasilepinti ir nesaldžiais vaisiais. Deja, tačiau besilaikant šios dietos turėjau pamiršti mėgstamus bananus ir vynuoges, mat šiuose vaisiuose daug fruktozės.

Visas kitas dienas reikia tiesiog valgyti baltyminį maistą, jau galima neriboti vaisių ir daržovių, pasilepinti, tačiau nepiktnaudžiauti duona, bulvėmis, makaronais.

Visos dietos metu reikia nepamiršti kasdien išgerti bent pusantro litro vandens ir pasportuoti, pajudėti — bent 20 minučių per dieną skirti pasivaikščiojimui. Deja, Diukano dieta netapo mano gyvenimo būdu. Knygoje pateikiama programa padėjo man į maistą žvelgti visai kitaip, susiformuoti teisingus valgymo įpročius.

Kaip atrodo tie 10 intuityvaus valgymo principų? Atsikratykite dietinio mąstymo.

Svarbi informacija