Numesti svorio vengdami cukraus

4 dietos pagal gyvenimo būdą | duziedeliai.lt
  • Kokie yra lietuvių mitybos įpročiai ir kokių klaidų darome, norėdami sulieknėti?
  • Geri patarimai, kaip numesti 20 kg per 5 savaites | duziedeliai.lt

Milijonai žmonių visame pasaulyje būtų pasiryžę nemažai sumokėti, jeigu kas nors padėtų jiems rasti tobulą mitybos planą. Ideali dieta turėtų būti tokia, kurios būtų galima laikytis ilgą laiką, o geriausia — net visą gyvenimą.

Pagal tai ir reikėtų rinktis dietą.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Visi mitybos planai duoda trumpalaikių rezultatų dėl tos pačios priežasties: sumažinamas kalorijų suvartojimas. Baltymų, angliavandenių ir riebalų proporcijos skirtinguose mitybos planuose gali skirtis.

numesti svorio vengdami cukraus svorio metimo komiksas

Vis dėlto nereikėtų atsisakyti nė vienos maisto produktų grupės, jei jūsų tikslas — ilgalaikiai rezultatai.

Kokia dieta jums tinkamiausia?

numesti svorio vengdami cukraus svorio metimas tada ir dabar

Viskas priklauso nuo asmeninių valgymo įpročių! Galima išbandyti maisto pakaitalų mitybos planą.

Ši dieta užtikrina, kad žmogus nesuvartos daugiau kalorijų negu reikia ir valgys maistą, kuriame bus visų organizmui būtinų maistinių medžiagų bei mikroelementų.

Šiandien dauguma valgo per dideles maisto porcijas, nors pakaktų gerokai mažesnių. Maisto pakaitalų indelius vėliau galima panaudoti įprasto maisto porcijų matavimui.

Geri patarimai, kaip numesti 20 kg per 5 savaites Izraelio dietologo Kimo Protosovo dieta nuo metų, kada ji pasirodė, yra laikoma viena iš veiksmingiausių. Jos laikantis galima numesti iki 20 kg tik per 5 savaites. Įspūdinga, ar ne? Kimo Protosovo dieta — puikus pasirinkimas moterims, kurioms reikia numesti gana daug svorio.

Po ranka visada reikėtų turėti dėžučių su šviežiais ar šaldytais vaisiais numesti svorio vengdami cukraus daržovėmis. Kiekvieną porciją kruopščiai matuoti — didžiąją dalį turėtų sudaryti vaisiai ir daržovės.

  • Spausdinti Rūta Everatt Organizatorių nuotr.
  • Treneris A. Pauliukevičius pataria, kaip neatsidurti dietų spąstuose | duziedeliai.lt

Dieta tiems, kurie turi emocinio valgymo problemų. Rekomenduojama išbandyti subalansuotos mitybos planą. Būtų idealu, kad besilaikantis dietos žmogus nuolatos sulauktų palaikymo asmeniškai arba internete.

  1. Kokie yra lietuvių mitybos įpročiai ir kokių klaidų darome, norėdami sulieknėti? | Žmonėduziedeliai.lt
  2. Kava gerai su svorio metimu

Nuolatinė parama ir paskatinimas nenuleisti rankų padeda sėkmingai lieknėti tiems, kurie neretai valgo ne dėlto, kad jaučia alkį, bet dėl kitų priežasčių. Žmonės labai dažnai valgo, kad nuramintų skaudančią širdį, sumažintų įtampą, nusiramintų ir pasijustų geriau. Gali padėti profesionalaus dietologo konsultacijos arba draugų, šeimos narių palaikymas.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Dieta tiems, kurie mėgsta gaminti maistą. Viduržemio jūros regiono arba DASH dietos skatina pirkti grynus maisto produktus ir patiems gaminti įvairius, sveikus patiekalus. Abiejose šiuose mitybos planuose rekomenduojama valgyti daug vaisių ir daržovių šviežių ir šaldytųliesų pieno produktų, liesos mėsos, vištienos, žuvies, riešutų, sėklų, ankštinių daržovių ir omega 3 riebalų rūgščių turtingų aliejų.

Vengiant pridėtinio cukraus, pusfabrikačių ir kitų perdirbtų maisto produktų, sumažėja dienos kalorijų suvartojimas.

Nuorodos kopijavimas

Laikantis šių dietų nereikia skaičiuoti kalorijų, bet svarbu stebėti porcijų dydį. Dieta tiems, kurie turi įprotį valgyti nesąmoningai. Rekomenduojama ieškoti tokio mitybos plano, kuris padėtų įprasti valgyti reguliariai ir tomis pačiomis valandomis. Be to, svarbus ir aplinkinių palaikymas bei parama.

Nesąmoningo valgymo galima padėti išvengti becukrė kramtomoji guma arba ledinukai. Svarbiausia suprasti, dėl nesiseka numesti svorio. Tiksliai įvardijus priežastis, lengviau pasirinkti tinkamiausią mitybos planą.

Rūta Kaladytė Lokominienė

Laikui bėgant, dieta padeda suformuoti naujus, natūralius įpročius, todėl, net nustoję laikytis griežto mitybos plano, prie senų įpročių greičiausiai negrįšite ir išlaikysite savo svajonių svorį. Reikėtų nepamiršti ir to, kad norint numesti svorio svarbu yra numesti svorio vengdami cukraus tik mityba, bet ir fizinė veikla.

numesti svorio vengdami cukraus fatloaf im deginimas

Todėl kasdien bent 30 minučių reikėtų skirti pasivaikščiojimui, kitoms kardio ar ištvermės treniruotėms, tempimo pratimams ir pan. Jūsų komentaras Komentarų nėra.

Svarbi informacija