Numesti svorio rūkalius

Gydytojos patarimai rūkaliams: kodėl Naujieji metai netinkamas laikas mesti rūkyti

Nacionalinės tabako ir alkoholio kontrolės koalicijos prezidentė, gydytoja psichiatrė Nijolė Goštautaitė Midttun teigia, kad tai ne pats geriausias laikas gyvenimo permainoms, tačiau pripažįsta, jog kiekvienas bandymas mesti rūkyti yra žingsnis sėkmės link.

Sunkiai įveikiama priklausomybė Daugelis esame girdėję pasakojimų, kad mesti rūkyti visai nesunku — pasirinkai svarbią progą, atidavei nesurūkytas cigaretes kaimynui ir visam gyvenimui ramu. Bet dažniausiai pasirodo, jog tokie pasakotojai po kurio laiko vėl griebiasi cigaretės.

Taip atsitikus, teisinamasi stresu, nervingu darbu, rūpesčiais, kuriuos cigaretė numesti svorio rūkalius laikinai padeda užmiršti, o aplinkiniai piktinasi valios trūkumu. Susiję straipsniai: Mesti rūkyti apsimokėjo: paskaičiavo, ką gali nuveikti už sutaupytus pinigus   14 Gydytoja psichiatrė Nijolė Goštautaitė Midttun tvirtina, kad rūkymas ir valia — du skirtingi, tarpusavyje visiškai nesusiję reiškiniai.

7 knygos, padėsiančios atsikratyti svorio ir pagerinti sveikatą

Nikotinas yra labai stiprią priklausomybę sukelianti cheminė medžiaga, verčianti žmones nuolat grįžti prie tabako vartojimo įpročių. Juo labiau kad didžioji dalis pasekmių sveikatai pastebimos palyginus vėlai. Tuo metu, kai rūko, žmogus nepatiria negatyvių pojūčių, o ilgesnį laiką neparūkius atsiranda nemalonūs abstinencijos simptomai: apima nerimas, įtampa, patiriamas stiprus potraukis rūkyti.

Goštautaitė Midttun. Blogiausia, kad taip galvoja apie 80 proc. Nepilnamečiams, ypač neseniai pradėjusiems rūkyti, tai atrodo kaip žaidimas, eksperimentavimas su tuo, kas leidžiama suaugusiems. Jie nesuvokia priklausomybės kaip grėsmės.

Misija – sulieknėti iki vasaros: anoreksija persirgusios merginos perspėjimai

Gali būti, jog dar ne visi žino, kad priklausomybė atsiranda vartojant tabaką bet kokia forma: nesvarbu, ar rūkomos cigaretės, pypkė ar elektroniniai prietaisai, ar kramtomas tabakas.

Tai tik skirtingi būdai papildyti organizmą numesti svorio rūkalius, o rezultatas tas pats — priklausomybė, kurios nelengva atsikratyti. Tie, kurie sako, kad lengva, dažniausiai jau būna šimtą kartų metę.

Mirties baimė paveikia ne visus Pasak psichiatrės, iš karto atsisakyti rūkymo dažniausiai pasiseka tiems, kurie suserga kokia nors itin sunkia liga. Įprasta atsisakyti rūkymo po pirmojo infarkto — apie 80 proc. Tačiau vienas iš dešimties net ir po širdies smūgio savo įpročio neatsisako. Medikai pastebėjo, kad neužtenka abstrakčios mirties baimės. Atsisakyti rūkymo priverčia tik konkreti liga — vėžys, infarktas, insultas, kai sveikata jau būna stipriai pažeista.

  1. Rūkote? Tai augina pilvo riebalus
  2. Kaip mesti svorį ir susitvarkyti
  3. Geriausi liekninantys kūno formuotojai
  4. 30 patarimų, kaip numesti svorio | Moterų sporto klubas "Figurėja"
  5. Virš svorio
  6. 7 knygos, padėsiančios atsikratyti svorio ir pagerinti sveikatą - duziedeliai.lt
  7. Gydytojos patarimai rūkaliams: kodėl Naujieji metai netinkamas laikas mesti rūkyti - DELFI

Apklausos ir tyrimai rodo, jog netgi tie, kurie metė rūkyti prispausti ligos, praėjus didžiajam išgąsčiui, neretai grįžta prie savo įpročio. Daugeliui prireikia kelių mėginimų, kad numesti svorio rūkalius atsisakytų rūkymo. Visgi gali būti žmonių, kuriems mesti rūkyti nėra sunku. Jie gali vieną dieną išmesti cigaretes ir jų daugiau nepasigesti.

Bet turime pripažinti, kad jų yra labai nedaug. Rūkyti be didelių kančių meta tie, kurių organizmo biocheminiai procesai leidžia lengvai susidoroti su nikotino trūkumu.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Pasak N. Goštautaitės Midttun, žmonės savo priklausomybes yra linkę neigti, dėl to apie rūkymą yra sukurta daug mitų, skleidžiama įvairiausių nesusipratimų. Toks dėmesys sau ir pastabumas nėra natūralus, todėl jam turime specialiai nusiteikti ir įdėti pastangų. Tik moksliškai pagrįsti metodai Psichologinio konsultavimo būdai, pasak gydytojos psichiatrės, padeda ne tik suprasti rūkymą kaip priklausomybę, bet ir rasti priemonių, padedančių pralaukti sunkiausią abstinencijos laikotarpį.

prarasti 3 kūno riebalai

Jei nepavyksta, rekomenduojame kartu su konsultantu pasirengti metimo rūkyti planą, kuriame reikėtų numatyti konkrečius veiksmus: išmesti namuose esančias cigaretes, pakeisti kasdienius įpročius, bent trumpam — aplinką, sumažinti rūkymą skatinančius dirgiklius.

Planai sudaromi individualiai pagal žmogaus gyvenimo būdą ir sąlygas. Goštautaitė Midttun tvirtina, kad Naujieji metai nėra pats geriausias laikas atsisakyti rūkymo. Geriausia išsirinkti datą, kuri niekuo neišsiskirtų ir atisakyti tik vienintelio įpročio rūkyti.

geriausias svorio netekimas gėrimas

Jei sugebėsite tą laiką sąmoningai pralaukti, suprasite, kad nieko baisaus neįvyko. Goštautaitės Midttun nereikia savęs apgaudinėti pasikliaunant lazeriais ar kodavimais. Tikėjimas nelabai padeda atsikratyti priklausomybių, dėl to neverta tikėtis stebuklų. Vieni eina pas burtininkus, kiti žiūri televizorių, ką prarandi svorį iš pradžių tai nėra mokslo įrodymais pagrįsti būdai.

Jei kažkas padėjo kaimynui, tai nereiškia, kad padės mesti rūkyti ir jums. Pakaitinės nikotino terapijos, tikslinių vaistų, konsultavimo priemonių veiksmingumas įrodytas.

saugus svorio metimas 6 savaites

Taip, jis nėra labai didelis, nes jokių stebuklingų būdų priklausomybėms įveikti, kurie daugumai tiktų, nėra.

Daugiau veikia išmokimo efektas, kai pabandžiau vieną, antrą kartą, ir iš kelinto karto pasiseka.

geriausia svorio metimo pagalba

Goštautaitės Midttun. Psichiatrė pataria nesijausti kaltais dėl atkryčių, nes tai tik patvirtina, kad priklausomybė yra stipri ir reikės bandyti dar kartą.

Svarbi informacija