Numesti svorio plačiais pečiais

Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą - DELFI Gyvenimas

numesti svorio plačiais pečiais

Ar iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo? Paskelbta autorius Asta Moterų figūros tipai Visos moterys — skirtingos, tačiau visas galima suskirstyti pagal figūros tipą.

  • Svorio netekęs vyras ir žmona

Atrodo gana logiška, kad skirtingų figūros tipų moterys turėtų ir maitintis skirtingai. Nors kalbama, kad yra daugiau figūros tipų, iš tikrųjų pagrindiniai ir dažniausiai pasitaikantys yra keturi tipai, pasižymintys skirtingomis kūno proporcijomis, bet ar tikrai skirtingo figūros tipo moterims reikia maitintis skirtingai? Figūros tipai Visų moterų išsvajotas figūros tipas — smėlio laikrodis.

numesti svorio plačiais pečiais

Šio figūros tipo moterų turi proporcingiausią figūrą. Ji pasižymi dideliais skirtumais tarp krūtinės ir talijos, klubų apimčių.

  • Negali atrodyti, kad numesti svorio padės
  • Jūsų figūros tipas gali padiktuoti ligas, kuriomis sirgsite ateityje
  • Kūno sudėjimo tipai (endomorfas, mezomorfas, ektomorfas)

Todėl šio tipo turėtojos ir priauga svorio, ir lieknėja proporcingai. Kitas figūros tipas — kriaušė.

Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą - DELFI Gyvenimas

Dar vienas figūros tipas — trikampis. Šioje figūroje išraiškingiausia viršutinė kūno dalis, o riebalų sankaupos dažniausiai atsiranda ant nugaros, rankų ir krūtinės. Ketvirtasis figūros tipas — obuolys.

numesti svorio plačiais pečiais

Juo pasižyminčios moterys kaupia riebalus ant pilvo, o su amžiumi sankaupos vis didėja. Netgi galima sakyti, kad obuolio figūros tipe liemens ir klubų santykis didesnis nei 0, Paskutinis figūros tipas — pieštukas, kai figūra eina visiškai lygia linija — siauri pečiai ir klubai.

Account Options

Dažniausiai sutinkamas figūros tipas — kriaušė, pieštukas ir obuolys. Kuris figūros tipas kenksmingiausias sveikatai? Yra tam tikrų patarimų.

numesti svorio plačiais pečiais

Kuriais turėtų vadovautis tam tikrą figūros tipą turinčios atstovės. Pavyzdžiui, obuolio tipo moterys turėtų skirti didesnį dėmesį savo riebalų kaupimusi ant pilvo.

Padidėjus pilvo apimčiai, ir jai augant, riebalai matosi ne tik išorėje — riebalai apgaubia svorio prarasti mama vidaus organus, tai — vadinamieji vidiniai numesti svorio plačiais pečiais. Toks riebalų tipas itin žalingas organizmui — sutrikdo jo veiklą.

Ar iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo? – duziedeliai.lt

Taip pat padidėja rizika susirgti sunkiomis lėtinėmis ligomis tokiomis kaip 2 — ojo tipo cukrinis diabetas, taip pat įvairios kraujagyslių ir širdies ligos.

Kaip suprasti, kad riebalinis sluoksnis ant pilvo per didelis?

numesti svorio plačiais pečiais

Tai nustatyti padės kūno masės indeksas. Esant per dideliam KMI, pats metas susirūpinti besikaupiančiais riebalais. Ar mityba turi priklausyti nuo figūros tipo?

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Iš tiesų, mityba nepriklauso nuo figūros tipo, kraujo grupės ar numesti svorio plačiais pečiais kriterijų. Pasidomėjus, aišku, galėtume rasti pačių įvairiausių teorijų, tačiau yra keli dalykai, į kuriuos atsižvelgti yra žymiai svarbiau.

14 dalykų, kuriuos atskleidžia figūros tipas | duziedeliai.lt

Tai yra turimos lėtinės ligos, amžius, fizinis aktyvumas, ir kūno masės indeksas, riebalų kiekis kūne. Jeigu turite polinkį į lėtines ligas, svarbu pasikonsultuoti su savo šeimos gydytoju.

Kur linkę kauptis riebalai, priklauso nuo genetikos, hormonų svyravimų ir gyvenimo būdo pasirinkimų dietos, fizinio aktyvumo ir streso lygio. Nustačius savo figūros tipą, galima laiku imtis prevencinių priemonių ir net užkirsti kelią ligoms.

Jei planuose — mitybos planas ir intensyvus sportas, nepakenks pasikonsultuoti su dietologu ir asmeniniu treneriu. Taip pat sulieknėti padės keli bendri patarimai lieknėjant: per dieną reikia valgyti nedidelėmis porcijomis 4  — 5 kartus per dieną, subalansuoti tinkamus skysčių kiekius.

Jūsų figūros tipas

Kiek tau per parą reikia vandens, gali sužinoti čia. Dažniau valgyti reikės vaisius, uogas, šviežias daržoves, riešutus.

Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas 4. Patys pagalvokite, argi gali skirtingo sudėjimo atletai treniruotis vienodai? Aišku kad ne! Skirtingas kūno sudėjimas labai skirtingai reaguoja į vieną ar tai kitą treniruočių programą. Tai kas tinka vienam, nebūtinai tinka kitam ir atvirkščiai.

Savaime suprantama, kad tai ne visi niuansai, tačiau pradėjus nuo tokių nedidelių žingsnių, galima savo mitybą sureguliuoti. Visoms vienodai svarbi sveika ir subalansuota mityba!

  1. Kakoti ir svorio netekimas
  2. Geriausias būdas sudeginti keturkojo riebalus
  3. Pateikiame kiekvieno tipo aprašymus ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį.

Svarbi informacija