Numesti svorio neįmanoma

Ar galima numesti svorio tik nuo tam tikrų kūno dalių | duziedeliai.lt

Kodėl taip atsitinka?

Mitas Nr.

Nejaugi visos dietos yra neveiksmingos, o sulieknėti ir, svabiausia, išlaikyti pageidaujamą svorį yra misija neįmanoma? Visai ne.

numesti svorio neįmanoma kaip numesti svorio, kai turite antsvorio

Daugeliu atveju nesėkmę metant svorį lemia pagrindinių taisyklių neišmanymas bei klaidos. Jeigu jūsų tikslas — veiksmingas svorio netekimas ir jo numesti svorio neįmanoma, pasidomėkite, ką privalote žinoti.

Toks metodas iš pradžių duos stulbinančių rezultatų, bet vėliau, kai jūsų organizmui padės trūkti maistinių medžiagų, jis pradės kaupti riebalų atsargas.

numesti svorio neįmanoma ar jūsų kūnas pirmiausia degina riebalus?

Be to, vargu, ar numesti svorio neįmanoma tokiu skurdžiu racionu galima ilgai ištempti, o tai reiškia, kad prarastas svoris netrukus grįš ir, tikėtina, sušlubuos sveikata. Dietologai rekomenduoja neatsisakyti savo mėgstamų produktų, o pakeisti juos panašiais, bet mažiau kalorijų turinčiais produktais.

numesti svorio neįmanoma kaip mesti svorį patalpose

Pavyzdžiui, vietoje kiaulienos valgykite liesą veršieną ar vištieną, vietoje riebaus jogurto — neriebų, o vietoje bandelės  — skrebutį su daržovėmis ir pan. Rinktis tikrai yra iš ko.

Netrukus susisieksime

Principas paprastas: jeigu jūs išeikvojate daugiau energijos negu gaunate su maistu — jūs lieknėjate. Priešingu atveju, papildomos kalorijos nusėda ant kūno riebalinių atsargų pavidalu. Nepamirškite, kad svarbi yra ne tik produktų energetinė vertė, bet ir jų kokybė.

numesti svorio neįmanoma optimalus svorio metimas

Idealią mitybą turėtų sudaryti 50 proc. Taip pat nepamirškite daržovių ir grūdinių kultūrų.

Daugelis žmonių ryte atsisako pusryčių ir apsiriboja kavos puodeliu. Tačiau toks elgesys išprovokuos žvėrišką alkį ir po kelių valandų jūs suvalgsite gerokai daugiau negu jums reikėtų, jeigu būtumėte papusryčiavę. Siekiant išlaikyti svorį ir nepakenkti sveikatai, specialistai rekomenduoja dienos racioną padalinti į 5—6 dalis.

numesti svorio neįmanoma numesti svorio čia Jade teta

Žinoma, tai nereiškia, kad kiekvieną kartą prisėdę prie stalo, turite prisivalgyti. Svarbu laikytis saiko, o jeigu labai išalksite, tarp pagrindinių valgių galite rinktis sveikuoliškus užkandžius: vaisius, daržoves, varškę arba stiklinę kefyro.

Nuorodos kopijavimas

Mitybos specialistai sutinka su paskutiniuoju patarimu. Žinoma, eiti miegoti tuščiu skrandžiu neverta, bet ir persivalgyti nederėtų. Paskutinis valgis turėtų būti mažiausiai 3 val.

Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti. Padailinti kūno linijas padės 30 paprastų patarimų. Rašyti viską, ką suvalgote. Taigi tai iš tikrųjų veikia, nes pamatoma, kiek daug suvalgoma beverčio maisto.

Vakare rekomenduojama nevartoti riebaus ir sunkaus maisto. Apsiribokite lengvu užkandžiu, pavyzdžiui, daržovėmis ar virta žuvimi.

Jeigu po valgio mėgstate išgerti puodelį arbatos, atsikratykite šio įpročio. Skysčius specialistai rekomenduoja gerti tik prieš valgį. Pieno, vandens ar arbatos puodelis, išgertas 20 min. Stenkitės miegoti 6—8 val.

  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  • Svorio netekimas cukraus tėveliai
  • Prarasti svorio garsą
  • Privačios sveikatos priežiūros svorio netekimas
  • Gcx riebalų degintojas
  • Sulieknėti be sporto ir dietų: mitybos specialistai papasakojo, kaip tai padaryti - DELFI Sveikata
  • Lengvi pokyčiai norint numesti svorio

Neikite gulti labai vėlai. Jeigu einate miegoti 23—24 val.

Stresas taip pat ne į gera mūsų kūno linijoms. Dauguma žmonių pajunta norą valgyti, kai jaučia įtampą ar bet kokį kitą emocinį susijaudinimą.

Dabar judu jau daugiau nei tada, bet dėl savo sveikatos, o ne svorio. Vis dėlto tai neturėtų tapti priežastimi nesportuoti.

Tai vadinama emociniu valgymu. Be to, stresas padidina streso hormono kortizolio lygį.

Ar galima numesti svorio tik nuo tam tikrų kūno dalių

O šio poveikis yra toks, kad organizmas atsideda atsargas, t. Jeigu nusprendėte sulieknėti, turėtumėte žinoti, kokios klaidos dažniausiai trukdo pasiekti norimų rezultatų.

Jeigu nesate pasirengę griežtai laikytis pasirinkto svorio metimo būdo, ar verta buvo iš viso pradėti lieknėti? Apsvarstykite, kodėl norite sulieknėti. Galbūt, kai numesite svorio tapsite ne tik gražesni, bet ir sveikesni? O gal kai sulieknėsite labiau pasitikėsite padidinti savo metabolizmą numesti svorio Svarbiausia, kad tai būtų jūsų, o ne kito žmogaus noras ar patarimas.

Patarimai neturintiems laiko mesti svorį

Stiprinkite savo motyvaciją teigiamomis mintimis, džiaukitės ir nedideliais rezultatais. Mažais žingsneliais galima įveikti didelę kelio atkarpą. Greitas svorio netekimas — stresas jūsų organizmui ir pavojus sveikatai.

Svarbi informacija