Numesti svorio kurortas. SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Grožiui ir sveikatai

rasti geriausią būdą numesti svorio

Atgal 4 priežastys, kodėl ėjimas geriau už bėgimą Specialistai tikina, kad norint numesti svorio ar tiesiog palaikyti gerą raumenų tonusą bėgiojimą galima pakeisti sportiniu ėjimu. Krūvis bus mažesnis, tačiau teigiamą efektą vis tiek pajausite. Sportinis ėjimas toks pat efektyvus kaip ir bėgimas, tik mažiau pavojingas sąnariams.

Bėgimo metu krūvis sąnariams padidėja kartus, tuo tarpu einant - viso labo 1,5 karto.

kreivės lieknėja

Jeigu pasirinksite sportinį ėjimą, šansai, kad patirsite raiščių patempimą ar jausite sąnarių skausmą, mažėja. Ėjimas puikiai tinka tiems, kurių rizika sirgti venų varikoze yra padidėjusi. Einant dirba tie raumenys, kurie bėgant lieka neveiklūs.

lloyds svorio netekimas

Reguliarūs pasivaikščiojimai treniruoja plačiuosius nugaros raumenis bėgimo metu jie nedirbabicepsus bėgant dirba tricepsaikulkšnies raumenis.

Sportinis ėjimas kaip ir bėgiojimas gerina kraujo aprūpinimą deguonimi, mažina kraujyje streso hormonų kiekį, ketvirčiu mažina diabeto susiformavimo riziką. Užsiiminėjant sportiniu ėjimu lengviau numesti svorio. Pačios efektyviausios ėjimo treniruotės - vidutiniu tempu 30 minučių.

atsitiktinis svorio metimas

Beje, tokia treniruotė lengviau pakeliama, nei pusvalandis bėgiojimo. Tik pardėję treniruotis ėjikai sudegina daugiau riebalų, nei pradedantieji bėgikai, kurie uždūsta jau po 10 minučių.

ywa svorio netekimas

Sportinis ėjimas nereikalauja numesti svorio kurortas. Iš pradžių nueikite 5 kilometrus km per valandą greičiu. Ėjimas idealiai tinka tiems, kurie padarė dideles pertraukas tarp sportavimų ir pradėję treniruotis jaučia širdies ir kraujagyslių sistemos sutrikimus sportuojant vidutiniu tempu pulsas padažnėja iki dūžių per minutę.

svorio netekimas 4life

Svarbi informacija