Naujienos apie svorio metimą

Donalda Meiželytė apie svorio metimą: „Žiūrėkite į tai, kaip į žaidimą“

Sveiką ir liekną padaro tik saikas lapkričio mėn.

Visus įmanomus svorio metimo būdus išbandęs neseniai iš didžiojo sporto naujienos apie svorio metimą verslininkas Ramūnas Vyšniauskas neabejoja, kad išeitis tik viena - dieta. Lietuva nepatenka į sąrašą valstybių, kuriose gyvena daugiausiai nutukusių žmonių, tačiau antsvorio kamuojamų naujienos apie svorio metimą daugėja ir mūsų šalyje. Ypač specialistams nerimą kelia sparčiai didėjantis nutukusių vaikų skaičius. Nors sakoma, kad gero žmogaus turi būti daug, dėl to kylančias problemas bei gresiantį pavojų sveikatai puikiai suvokia ir nuolat su savimi nešiojantieji papildomą sausas kaušelis riebalų nuostoliams. O kur dar Lietuvoje vis labiau įsivyraujantis tobulo kūno kultas.

naujienos apie svorio metimą

Vyšniauskui kelia tik šypseną. Nežinau nė vienos tabletės, kurią suvalgius numesi svorio. Aišku, yra įvairiausių priemonių, kuriomis svorio galima atsikratyti labai greitai, tačiau kartu labai pakenkiant savo sveikatai.

Užtenka tik iš organizmo išvaryti vandenį, kuris sudaro net 70 proc. Vyšniausko teigimu, antsvoris neturi nė vieno pranašumo.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Jis kenkia visam organizmui ir kiekvienam organui atskirai. Tik nereikia jos maišyti su nieko gero neduodančiu badavimu. Mano patarimas paprastam žmogui būtų labai paprastas: valgyk per dieną kartus tuo pačiu laiku ir įprastinę porciją sumažink per pusę. Ir viskas.

  • Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.
  • duziedeliai.lt - naujienų ir žinių portalas - Naujienos
  • Stiprus svorio kritimas ir apetito nebuvimas
  • svorio metimas - išsamiai duziedeliai.lt
  • Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską? - LRT
  • Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską?
  • Ar avižos padeda deginti riebalus

Ką valgyti? Viską, ką tik pataria mitybos specialistai.

naujienos apie svorio metimą

Bet valgyti, o ne prisiryti. Kaip sakė Vydūnas, svarbiausia yra saikas. Vyrai neturi atsisakyti net blogųjų riebalų, nes iš jų gaminamas pagrindinis vyriškas hormonas - testosteronas.

Laikantis dietos, vieną dieną per savaitę galima prisivalgyti ko tik nori ir kiek tik nori. Dar geresnių rezultatų galima pasiekti, jei subalansuota mityba yra derinama su sportu. Svoris tikrai kris greičiau. Vien sportuojant ir tinkamai nesimaitinant norimo rezultato nepasieksi. Net priešingai, po treniruotės valgyti norisi labiau. Tą patį galima pasakyti ir apie alkoholį.

Nuorodos kopijavimas

Jis vienas svorio neaugina. Tačiau alkoholis yra blogas greitas angliavandenis ir jam patekus į organizmą pakyla cukraus kiekis kraujyje. Organizmas į tai reaguoja ir išskiria cukrų mažinantį hormoną insuliną. Jis savo darbą padaro ir, sumažėjus kraujyje cukraus, žmogus pradeda jausti alkį, o tuo metu suvalgytas maistas kišamas tiesiai po oda ir virsta riebalais.

Informacinių technologijų verslą pradėjęs buvęs sportininkas puikiai prisimena visas eksperimentuojant su svorio metimu padarytas klaidas. Kai buvau apie 20 metų, perskaičiau, kad negalima valgyti saldumynų ir riebalų.

Supratau tiesiogiai, nežiūrėjau nei į saldainius, nei į pyragaičius.

Tačiau, jei buvote užsibrėžę tikslą aisiais numesti svorio, labai tikėtina, kad iki šiol greičiausiai susidūrėte su nemenkais iššūkiais. Domitės mokslo ir technologijų naujienomis? Pošventinis persivalgymas © Adobe Stock Kaip rašo sciencealert. Dietos laikymąsi taip pat ypač apsunkina tai, kad organizmas greitai sureaguoja į valgomo maisto kiekio sumažėjimą, tačiau atvirkštiniu atveju, kai persivalgoma, tokio greito atsako nebūna.

Nevalgiau net riešutų, nes etiketėje perskaičiau, kad juose yra riebalų. Tai buvo mano eksperimentavimo pradžioje.

Donalda Meiželytė apie svorio metimą: „Žiūrėkite į tai, kaip į žaidimą“

Man labai keista, kai dabartinės Lietuvos įžymybės, subrendę žmonės, giriasi stebuklingai sulieknėję. Mačiau tokią vieną žvaigždę persirenginėjančią. Anot klaipėdiečio, seniai žinoma, kad žmonės yra trijų tipų - ektomorfai liesimezamorfai normalūs ir endomorfai linkę į tukimą.

naujienos apie svorio metimą

Į tai, kuriam iš jų priklauso tavo kūnas, ir būtina atsižvelgti ne tik prieš metant ar auginant svorį, bet ir sportuojant.

Svarbi informacija