Natūraliai sudeginti kūno riebalus. Pasakė, kaip deginti riebalus: pavyks neprakaituojant | duziedeliai.lt

natūraliai sudeginti kūno riebalus

Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti.

Sklando daug klaidingų nuomonių apie tai kaip galima efektyviai atsikratyti nereikalingo riebalų kiekio per labai trumpą laiko tarpą. Kaip pavyzdį galima pateikti mitą apie tai, kad ypatingų maisto papildų vartojimas ar specialių dietų laikymasis gali pagreitinti šį procesą.

Žmonėms, norintiems sudeginti riebalus, geriausia sekasi pirmosiomis savaitėmis, tačiau vėliau jų pastangos eina veltui. Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti. Besaikis kalorijų mažinimas. Visi žino, kad norint sudeginti riebalus, reikia sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Tačiau, mažai kas žino, kiek būtent mažiau. Daugelis žmonių sumažina suvartojamas kalorijas žemiau savo bazinio medžiagų apykaitos greičio.

Toks poelgis gali kaip tik padidinti jūsų riebalų atsargas, kadangi organizmas patenka į stresinę situaciją ir pradeda taupyti energiją. Natūraliai sudeginti kūno riebalus kaups riebalus tol, kol nepajus, kad vėl maitinamas pilnavertiškai.

natūraliai sudeginti kūno riebalus super riebalų reikia numesti svorio

Valgių praleidimas. Dažnai žmonės, stengdamiesi prarasti svorį, praleidžia maitinimus, galvodami, kad kuo mažiau maisto — tuo geriau.

natūraliai sudeginti kūno riebalus ar numesite svorio skrisdami

Tai nėra teisinga. Kad privestumėte organizmą deginti riebalus, privalote pilnaverčiu maistu maitintis maždaug kas tris valandas. Kai jūsų kūnas žinos, kad yra nuolatos maitinamas - tinkamiau naudos kalorijas organizmo gyvybinėms funkcijoms ir energijos gamybai bei nekaups jų atsargoms.

Verta paskaityti

Riebalų vengimas. Siekdami sumažinti savo natūraliai sudeginti kūno riebalus riebalų kiekį, žmonės atsisako riebalų.

Riebalų Deginimo Sistema tai kelias į liekną, sveiką ir energingą kūną. Valgant didelį maisto kiekį, organizme natūraliai gaminasi leptino hormonas, kuris sukelia sotumą. Dėl to net profesionalūs sportininkai laikosi šios mitybos principų. Nepageidaujamas viršsvoris kasdien gadina tau nuotaiką ir iš lėto kenkia tavo figūrai? Tave kankina nesuvaldomas potraukis skanumynams?

Tokie natūralūs riebalų šaltiniai kaip riešutai, avokadai, riebi žuvis ir panašiai, iš tikrųjų yra būtini organizmui. Kai atsisakote šios maistinės medžiagos, jums pradeda trūkti energijos, jaučiate alkį, lėtėja medžiagų apykaita, silpsta imuninė sistema, sausėja oda, negaunate riebaluose tirpių vitaminų, pradeda skaudėti sąnarius ir taip sąrašą galima tęsti.

natūraliai sudeginti kūno riebalus sveiki patarimai, kaip numesti svorio natūraliai

Į savo mitybą reikėtų įtraukti natūralius riebalų šaltinius, tačiau vengti jų pertekliaus. Dietiniai produktai. Sudėtyje gali būti fruktozės, saldiklių ir nemažas riebalų kiekis.

  • Natūraliai deginti riebalus 2 savaites
  • Vaikinas numesti svorio

Tokio produkto sudėtyje gali būti daug angliavandenių. Angliavandenių vengimas.

natūraliai sudeginti kūno riebalus įstrigęs nebegali numesti svorio

Įprasta manyti, kad jei dienos racione nebus angliavandenių, energijos gamybai organizmas naudos riebalus, todėl daugelis mano, kad angliavandeniai yra priešas. Iš tiesų angliavandeniai yra svarbi bet kokios sveikos mitybos dalis.

  • Riebalų nuostoliai maišyti kepti
  • Kaip mesti svorį binguojant

Tai kuras mūsų smegenims ir organizmui. Ne vien angliavandenių, o bet kokių maistinių medžiagų perteklius skatina kaupti riebalus.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Tereikia visai nedaug žinių, kad vartojant  bei derinant angliavandenius su kitomis maistinėmis medžiagomis sėkmingai lieknėtume. Besaikis kardio.

Nuorodos kopijavimas

Kai riebalų deginimo programa sustoja, žmonės dažnai stengiasi padidinti kardio treniruotės trukmę. Nors kardio treniruotė yra gera širdies ir kraujagyslių sistemos stiprinimui, riebalų deginimui, tačiau per ilgos treniruotės gali sužlugdyti jūsų riebalų deginimo tikslą.

natūraliai sudeginti kūno riebalus 5 savaitės svorio metimo

Sakykime, jūs ir taip maksimaliai esatę sumažinę gaunamų kalorijų kiekį, kardio treniruočių metu išeikvojate daug energijos, tačiau svoris nemažėja. Siekdami sukurti dar didesnį kalorijų deficitą, prailginate kardio treniruočių trukmę ir papildomai sudeginate dar kelis šimtus kalorijų.

Jei sugebėsite išvengti šių riebalų deginimo klaidų, pastebėsite, kaip kūnas tirpdo riebalus bei turėsite daugiau energijos. Geriausia, ką galite padaryti savo organizmui — tai įsiklausyti į savo kūną bei tinkamai jį pamaitinti pilnavertės, gerai subalansuotos mitybos dėka.

Svarbi informacija