Moteris praranda riebalus. Riebalų sankaupos – ne problema, o galimybė? Pasakoja apie naujausias procedūras

Apie riebalų apykaitą

Šiame straipsnyje pateiksime faktus kurie paneigs populiarius mitus.

Riebalų sankaupos – ne problema, o galimybė? Pasakoja apie naujausias procedūras

Mitas 1 — Mankšta su svarmenimis pavers jus masyvia ir vyriška. Dėl to, kad moterys negamina ir negali natūraliai gaminti tiek testosterono testosteronas — vienas iš pagrindinių hormonų atsakingų už raumenų kiekio augimą kiek vyrai, moterims neįmanoma užsiauginti milžinišką raumenų masę vien dėl to, kad jos pradeda mankštintis su svoriais.

Deja toks iškreiptas vaizdas kyla iš — profesionalių moterų kultūrisčių paveikslo. Dauguma šių moterų naudoja anabolinius steroidus sintetinis testosteronas ir testosterono turinčius papildus kartu su kitais vaistais tam, kad pasiektų didelį raumeningumą. Be to, dauguma merginų taip pat turi gerą genetiką kartu su neįtikėtina darbo etika, kuri leidžia joms greitai užauginti raumenis: praleidžiant valandų valandas treniruoklių salėje bei dirbant su sunkiais svoriais.

lieknėjimas lbd gerti, kad bus jums numesti svorio

Patikėkite, jos taip atrodo neatsitiktinai. Moterys kurios treniruojasi su svarmenimis nenaudodamos steroidinių preparatų turi tvirtą ir sveiką be celiulito atrodantį kūną, kurį dažniausiai demonstruoja šių dienų fitneso moterys.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Mitas 2 — Treniravimasis padidina krūtinės dydį. Moterų krūtinė yra daugiausiai sudaryta iš riebalinio audinio. Todėl mankštinantis su svarmenimis neįmanoma padidinti krūtinės dydžio. Vienintelis būdas padidinti jūsų krūtinės dydį yra kaupti riebalus arba daryti krūtų didinimosi operaciją.

STANDING ABS 🔥 LOSE BELLY FAT in 10 Days - 6 minute Home Workout

Mitas 3 — Mankštinimasis su svoriu padarys jus nelanksčia ir gremėzdiška. Jei atliksite visus pratimus pilna jų judesio amplitude, lankstumas tik didės. Tokie pratimai kaip hantelių plėšimas, mirties trauka tiesiomis kojomis, hantelių spaudimas ir prisitraukimai tempia raumenis apatiniame judesio dalyje. Todėl atliekant šiuos pratimus teisingai, jūsų lankstumo galimybės tik padidės.

Mitas 4 — Jei nustosite sportuoti jūsų raumenys pavirs riebalais.

svorio potion uogos svorio

Tai tarsi pasakymas, kad auksas gali pavirsti žalvariu. Raumenys ir riebalai yra visiškai dvi skirtingos audinių rūšys.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti?

Kas dažniausiai moteris praranda riebalus kai žmonės nusprendžia nebesimankštinti su svoriais? Jie ima prarasti raumenis dėl jų neveiklumo naudok arba prarask ir dažniausiai taip pat nebesilaikoma teisingos mitybos.

kaip mesti svorį ant savo bumbų biskvitas riebalų praradimui

Todėl dėl blogos mitybos įpročių kartu su sumažėjusia medžiagų apykaita, dėl neaktyvumo bei sumažėjusia raumenų mase sudaro įspūdį, kad žmogaus raumenys pavirto riebalais. Realybė yra kitokia — raumenys buvo prarasti, o riebalai sukaupti. Mitas 5 — Sportavimas su svoriais riebalus paverčia raumenimis.

Mityba praranda kūno riebalus

Tarsi alchemija… Tai prilygsta pasakymui, kad moteris praranda riebalus galite paversti betkokį metalą auksu; kas nenorėtų? Kūno transformacija įvyksta dėl kelių priežasčių: raumenų augimo dėl treniruočių ir riebalų deginimo — aerobikos ir tinkamos mitybos dėka. Vėlgi, raumenys ir riebalai yra labai skirtingų rūšių audiniai. Jūs negalite vieno paversti kitu.

svorio netekimas dalles arba lo ovral svorio netekimas

Mitas 6 — Tol kol jūs sportuojate galite valgyti viską ką tik norite. Kaip norėtųsi, kad tai būtų tiesa!

Kaip pašalinti riebalų perteklių

Kaip bebūtų tai nėra visiškai toli nuo tiesos. Mūsų individuali medžiagų apykaita lemia kiek kalorijų ar yra sveikų riebalų degintojų sudeginame ilsėdamiesi ir kiek mankštindamiesi. Jei mes suvartojame daugiau kalorijų nei moteris praranda riebalus norma, mūsų kūnas ims kaupti šias papildomas kalorijas kaip riebalus, nepriklausomai nuo fizinių pratimų kiekio.

Šį mitą gali būti, kad sukėlė žmonės turintys greitą medžiagų apykaitos lygį. Nesvarbu kiek jie valgo ar ką valgo — jie retai atitinka ar viršyja vidutinę suvartojamų kalorijų dienos normą kurią sudegina, išskyrus tuos atvejus kai įdedamos didelios pastangos.

  • Kaip netenkama kūno riebalų? - DELFI Gyvenimas
  • Kaip mesti svorį studijuojant
  • Riebalų iš termo deginimas nuomones
  • Celiulitas ir lokalizuotos riebalų sankaupos | Estetikos studija Skinny
  • Riebalų sankaupos – ne problema, o galimybė? Pasakoja apie naujausias procedūras
  • Apie riebalų apykaitą | duziedeliai.lt
  • Hantelio presai Veikia tarp treniruočių Svarbiausia, kad didelės raumenų grupės, pvz.
  • Yra blackstrap melasa, tinkama numesti svorio

Todėl jų svoris arba lieka stabilus arba krinta. Mitas 7 — Moterims reikia daryti tik kardio pratimus ir jei jos nusprestų kilnoti svorius — jie turėtų būtų labai lengvi.

Account Options

Visų pirma, jeigu jūs atliksite tik kardio, tada jūsų raumenys ir riebalai bus sudeginami kaip kuras. Antra, reikia treniruotis su svoriais, kad raumenų auginimo mašina imtų veikti ir būtų išvengiama raumenų praradimo. Moterys kurios koncentruojasi tik į kardio — savo norimos išvaizdos pasiekimą tik apsisunkina.

Taip pat klaidinga nuomonė yra dėl lengvų svorių kėlimo.

Atsiliepimai

Raumenys atsako į pasipriešinimą ir kūnas ima keistis tik tada jei pasipriešinimas yra pakankamai didelis, todėl su pernelyg lengvais svoriais nereikėtų dirbti. Žmogaus organizmas adaptuojasi prie svorių, tam, kad būtų progresas, kūnui reikia palaipsniui suteikti vis didesnį pasipriešinimą.

Moterys turėtų intensyviai sportuoti Teko nekartą matyti merginas besitreniruojančias taip pat sunkiai kaip ir vyrai: visos jos atrodė ne kaip kitaip — bet moteriškos. Jei norite atrodyti gražiai, nebijokite pasiimti svorius ir sunkiai pasportuoti! Autorius: Hugo Rivera Vertė iš anglų k.

Svarbi informacija