Mesti svorį be priekaištų. Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

38 kg ir kelios valandos iki mirties: apie dietų pavojus – iš pirmų lūpų - DELFI Sveikata

38 kg ir kelios valandos iki mirties: apie dietų pavojus – iš pirmų lūpų

Nuo ko pradėti? Nuoroda nukopijuota aA Pradėkime nuo svarbiausio: lieknėti galima arba greitai, arba ilgam laikui. Žinomas faktas: greitai mesti svorį be priekaištų kilogramai greitai ir sugrįžta. Užsibrėžkite realius tikslus: ne mistinius trisdešimt kilogramų iki Naujųjų, o pusantro-du per mėnesį. Užtat užtikrintai. Moteris valgo krevetes Dabar apie dietas.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Gera ta dieta, kurios galėsite laikytis jei ne visą gyvenimą, tai bent ilgą laiką. Greitos dietos ir badavimai netinka.

numesti svorio 2 kg per savaitę

Jie suteikia tik laikinus rezultatus, sulėtina metabolizmą ir dėl to kilogramai grįžta — neretai net daugiau, nei buvo. Tai ką daryti? Atsakome: rinktis taisyklingą mitybą. Rašykite maisto dienoraštį Skamba nuobodžiai, bet tai svarbu. Svarbiausia priežastis, dėl ko priaugame svorio — neteisingi mitybos įpročiai. Kad suprastume, kas ne taip, reikia užsirašinėti viską, kas suvalgyta per dieną, į atskirą sąsiuvinį.

Pakeiskite savo gyvenimo būdą

Ir tai analizuoti. Tyrinėjame parduotuvių asortimentą Prekybos centruose pirkite sąmoningai — tai, ką parsinešite namo, ir suvalgysite. Nepasitikėkite senais įpročiais ir reklama. Skaitykite, kas parašyta etiketėse.

moterų geriausias svorio metimo paketas anwendung

Keičiame įpročius Būtent jie, o ne apsivalgymai per šventes lemia, kiek sveriame. Maisto dienoraštis pasakys, kuria linkme judėti.

Noriu sulieknėti. Nuo ko pradėti?

Tik nesistenkite pakeisti visko iš karto — tai palaipsnis procesas. Mažiname riebalų kiekį Taip sumažinsime bendrą meniu kaloringumą. Riebūs produktai — tai dešros, dešrelės, tortai, pyragėliai, sausainiai, bulvių traškučiai, šokoladas. Ir produktai su paslėptais riebalais. Negalima visiškai išbraukti riebalų iš raciono.

Išbandžiau ir aš: namų gamybos receptas, kuris padės deginti pilvo riebalus

Norma — g per dieną. Nebadaujame Valgome daugiau daržovių, vaisių ir uogų — pasisotinsime, bet neperdozuosime riebalų ir kalorijų. Naudojame lėkštės modelį Tai efektyvus būdas kontroliuoti produktus meniu. Pusę lėkštės užpildome daržovėmis, ketvirtį — baltyminiu maistu mėsa, žuvis, ankštiniai, kiaušiniaiketvirtį - sudėtiniais angliavandeniais kruopomis, bulvėmis, ryžiais, mesti svorį be priekaištų, pilnagrūde duona.

Ir viena, ir kita nemalšina troškulio, užtat cukrus, esantis juose — tai nereikalingos kalorijos.

Nuorodos kopijavimas

Per savaitę reikia numesti ne daugiau kaip pusę kilogramo. Kitaip neteksime ne riebalų, o raumenų masės. Ir nereikia visai atsisakyti saldumynų — mokykitės valgyti po nedaug. Tuomet po ilgo susilaikymo nebus persivalgymų.

Veikiame sąmoningai Lieknėti — tai ir psichologinis uždavinys. Mūsų užduotis — pakeisti visą gyvenimo būdą, ir reikia pasirengti susidurti su tam tikrais nepatogumais.

Nereikia bijoti keisti įprastos tvarkos, išeiti iš komforto zonos. Daugiau judame! Norint lieknėti, reikia gero tonuso, o tam reikia daug judėti. Paprasčiausias būdas — kuo daugiau vaikščioti. Galite naudotis žingsnių matuokliu. Eikite pėsčiomis viena stotele daugiau. Kilkite laiptais, o ne liftu. Šios iš pažiūros smulkmenos labai svarbios lieknėjant.

negaliu numesti svorio per mano mėnesines

Na, kiek gi galima laikytis dietos? Dauguma užmeta dietą dar anksčiau. Maistas turi būti skanus. Rinkitės mėgstamus produktus. Neverskite savęs valgyti brokolių, jei jų negalite pakęsti. Maisto turi būti užtektinai. Nereikia kilti nuo stalo alkanam ir tikėtis, kad pradžiugins skaičiai ant svarstyklių. Jei visą laiką žarna žarną ryja, nieko gero nebus. Valgykite laiku, maitinkitės 3,4,5 ar 6 kartus per dieną.

Leiskite sau pasilepinti.

  1. Svorio netekimas ccc
  2. Viskas, ką norėjote, bet niekada nedrįsote paklausti apie tuštinimąsi   37 BENU vaistininkė Jūratė Vaičiūnienė sako, kad neretai merginos griebiasi griežtų dietų iš neteisingų paskatų — kuo greičiau numesti svorio, rašoma pranešime spaudai.

Valgykite su pasimėgavimu. Jokių sąžinės priekaištų ir neapykantos sau. Nuorodos kopijavimas Noriu sulieknėti. Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Svarbi informacija