Maksimalus svorio netekimas per 5 savaites

Pats daktaras savo metodą vadina dietų duetu — teisingas jų suderinimas ir duoda milžinišką poveikį. Dukano plane numatyti keturi strategiškai svarbūs etapai, kurių negalima nei praleisti, nei kaitalioti vietomis. Taigi, viskas atrodo moksliškai solidžiai bei įtikinamai. Pirmasis etapas: Ataka Tai pats trumpiausias, labiausiai riboto raciono ir rezultatyviausias etapas.

Greitai netekti svorio leidžia gryni baltymai, dar vadinami proteinais. Kuo didesnis pradinis svoris, tuo labiau pastebimas poveikis. Maksimalus svorio netekimas per 5 savaites P. Kitaip tariant, žlėgtainio ar jogurto virškinimo procesas reikalauja nemažai kalorijų, o tai sumažina vartojamo maisto energetinę vertę. Per parą suvartojus kilokalorijų, įsisavinama tik kilokalorijų!

Be to, dėl baltymų raciono organizme išsiskiria ketonai.

Jums gali patikti

Šie cheminiai junginiai mažina apetitą, vadinasi, žmogaus nevergina daugumai dietų būdingas kankinantis alkio jausmas.

Baltymus gauti galima iš aštuonių produktų kategorijų. Tai jautiena ir veršiena; žuvis be riebių rūšių, išskyrus lašišą ; liežuvis ir kepenys; visų rūšių paukštiena be odos išskyrus antieną ir žąsieną ; triušiena; kiaušiniai; jūros gėrybės; liesi pieno produktai be priedų jogurtas, pienas ir varškė.

Visų šių produktų, teisingai juos paruošus — be riebalų, ant garų, orkaitėje, ant kepsninės su citrinų sultimis bei prieskoniais — galima neriboti. Actas, kmynai, česnakas, petražolės — drąsiai naudokite visus savo mėgstamus prieskonius.

Norint susidoroti su riebalų atsargomis, svarbu išmokti pašalinti juos iš organizmo kaip panaudotas medžiagas.

Dukano dietos paslaptis: kas užtikrina puikų rezultatą?

Sveiki inkstai sėkmingai susidoroja su padidėjusiu krūviu geriant ne mažiau kaip pusantro litro vandens per parą. Tai ne taip ir daug: viena stiklinė vandens ryte nevalgius, puodelis arbatos pusryčiams, dvi stiklinės vandens per pietus, stiklinė — antroje dienos pusėje ir dar dvi — prieš vakarienę. Štai jūs ir pasiekėte normą! Antrasis etapas: Kaitaliojimas Šiame etape svoris sumažinamas iki norimos normos, viskas vyksta labai palaipsniui.

Kaitaliojimo etape teks derinti atakos periodus baltymų dienas su pertraukomis baltymų ir daržovių dienomis. Tai suteikia organizmui laiko atsistatyti ir padeda lengviau įveikti svorio netekimą. Svarbiausia — teisingai pasirinkti kaitaliojimo schemą. Tai efektyviausia schema, tačiau labai varginanti. Pastarasis numato vos dvi baltymų dienas per savaitę, tarkime, pirmadienį ir ketvirtadienį. Iš augalinių produktų į racioną įtraukiamos nedaug cukraus turinčios daržovės: pomidorai, agurkai, ridikai, špinatai, šparagai, porai, kopūstai, salierai, krapai, visų rūšių lapinės salotos, baklažanai, paprikos, morkos ir net burokėliai su sąlyga, kad pastarųjų dviejų nevalgysite kiekvieną kartą prisėdę prie stalotaip pat grybai.

Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta

Vis dėlto ir toliau draudžiama valgyti daug krakmolo turinčias daržoves: bulves, kukurūzus, žirnelius, pupeles, lęšius ir net avokadus. Taip pat negalima ir ryžių. Pirmųjų dešimties kilogramų šiame etape neteksite mažiau nei per du mėnesius. Jeigu ruošiate salotas, gardinkite jas iš lieso jogurto ar balzaminio acto pagamintais padažais, kuriems puikų skonį suteiks garstyčios, česnakas ir prieskoninės žolės, tarkime, bazilikas ar mėta. Daržoves virkite ant garų arba kepkite orkaitėje mėsos ar žuvies sultinyje.

Taip išsaugosite maksimalų vitaminų kiekį.

maksimalus svorio netekimas per 5 savaites

Trečiasis etapas: Įtvirtinimas Tai pati atsakingiausia ir griežčiausios kontrolės reikalaujanti stadija. Nors pergalė jau pasiekta ir nuo jos turėtumėte jausti lengvą galvos sukimąsi, būtina išsaugoti ankstesnį susikaupimą ir pasiryžimą. Šiuo laikotarpiu organizmas įtemptai stengsis atstatyti tai, ką prarado, tai yra, susigrąžinti visas riebalines atsargas, kai tik sulauks tam tinkamo momento. Vadinasi, dabar mes labiau nei bet kada esame pasiruošę priaugti svorio. Iš kiekvienos gautos kalorijos organizmas stengiasi išgauti maksimumą, todėl net menkiausias nukrypimas nuo normos šiame etape gali tapti lemiamu.

Jeigu, pavyzdžiui, atsikratėte dešimties kilogramų, vadinasi, šis etapas jums truks šimtą dienų arba maždaug tris mėnesius. Siekiant atstatyti normalią medžiagų apykaitą, kuri nukentėjo dėl netekto svorio, į racioną įtraukiami šiek tiek kaloringesni ir didesnį malonumą teikiantys produktai, tiesa, ribotais kiekiais.

Dukanas nebūtų prancūzas, jeigu neleistų pirmoje šio etapo pusėje vienų, o antroje — visų dvejų šventinių pietų per savaitę, būtinai išlaikant vienos baltymų dietos principą.

Ketvirtasis etapas: Stabilizavimas Tai ilgiausiai trunkantis etapas — metas, kai mokomės gyventi su nauju svoriu. Šiame etape P. Dukanas siūlo paprasčiausias taisykles mainais į visišką mitybos laisvę.

maksimalus svorio netekimas per 5 savaites

Baltymai ir toliau išlieka jūsų sąjungininkais, jie padės išvengti pakartotino svorio priaugimo. Puiki to garantija — baltymų ketvirtadienis arba kita jūsų pageidaujama savaitės dienakurios metu būtina laikytis visų atakos etapo reikalavimų.

Jeigu jūsų laukia gastronomine prasme įtempta savaitė komandiruotė, atostogos, kvietimas į svečiusstenkitės iš baltymų dienos gauti maksimalią naudą — atsisakykite kiaušinių trynių, valgykite liesą mėsą, iš pieno produktų pirmenybę teikite varškei joje mažiausiai pieno cukraus — laktozės.

5 patarimai norintiems numesti svorio

Ir paskutinis dalykas. Prisiminkite, kad fiziologinės dvidešimtmečių ir penkiasdešimtmečių galimybės skiriasi. Vidutiniškai kas dešimtmetį kūno masė moterims padidėja gramų, o vyrams — gramų. Negana to, su amžiumi mesti svorį darosi vis sunkiau, nes mūsų organizmas atsimena svorio rekordus. Jeigu nors kartą svėrėte 90 kilogramų, tai vargu ar pavyks nepakenkus sveikatai sugrįžti prie 55 kilogramų svorio, užtat su kilogramais galite jaustis visiškai patogiai visą likusį gyvenimą.

Apskaičiuoti savo idealų svorį ir gauti kiekvieno P.

Dukano dietos etapo trukmės paskaičiavimus galima tinklalapiuose www. Reikšmės įvedamos stonais vienas stonas lygus 6,35 kilogramo arba svarais vienas svaras lygus 0,45 kilogramo. Taip pat yra nemažai tinklalapių, kur galite rasti šio svorio metimo metodo gerbėjų siūlomų receptų. Ką galima valgyti: Tik liesus baltyminius produktus be ribojimųarbatą, kavą, cukrų pakeiskite saldikliais, kaip įmanoma mažiau druskos.

maksimalus svorio netekimas per 5 savaites

Ko negalima valgyti: Cukraus, padažų, bet kokio daug angliavandenių ar riebalų turinčio maisto įskaitant daržoves ir miltinius produktusaliejaus ir sviesto. Tikėtinas svorio netekimas: kilogramai.

maksimalus svorio netekimas per 5 savaites

Gėrimo režimas: Mažiausiai pusantro litro vandens per dieną. Būtina: Kasdien suvalgyti pusantro valgomojo šaukšto avižinių dribsnių ir kasdien dvidešimt minučių energingai eiti. Ką galima valgyti: Viena baltymų diena, paskui viena baltymų ir daržovių diena galima rinktis tik mažai cukraus turinčias daržoves.

Kuo mažiau druskos vos devyni gramai druskos sulaiko litrą skysčių. Ko negalima valgyti: Cukraus, padažų, daug krakmolo turinčių daržovių, riebaus maisto, aliejaus ir sviesto.

Tikėtinas svorio netekimas: Vienas kilogramas per savaitę.

Gėrimo režimas: Ne mažiau dviejų litrų vandens per dieną. Būtina: Per dieną suvalgyti du valgomuosius šaukštus avižinių dribsnių. Per dieną būtina pusvalandį eiti ir valandą išeiti intensyviai pasivaikščioti, kai svorio kritimas sulėtėja. Ką galima valgyti: Papildomai prie antrojo etapo raciono dvi riekelės pilno grūdo duonos, vienas vaisius obuolys, kriaušė, apelsinas40 gramų sūrio per dieną.

Viena porcija gramų krakmolo turinčių produktų makaronų, lęšių, laukinių ryžių, virtų bulvių su lupena pirmoje etapo pusėje, dvi porcijos to maksimalus svorio netekimas per 5 savaites — antroje. Druskos — minimaliai. Ko negalima valgyti: Bananų, vynuogių, vyšnių, džiovintų vaisių, riešutų, baltųjų ryžių, sviesto. Tikėtinas svorio netekimas: — Gėrimo režimas: Ne mažiau dviejų litrų vandens per dieną.

Būtina: Per dieną suvalgyti du valgomuosius šaukštus avižinių dribsnių bei vieną dieną per savaitę tarkime, ketvirtadienį valgyti vien baltymus.

5 taisyklės, kurios padės numesti svorio Rezultatai jau po savaitės

Per dieną eiti mažiausiai pusvalandį. Ko negalima valgyti: — Tikėtinas svorio netekimas: — Gėrimo režimas: Ne mažiau dviejų litrų vandens per dieną. Būtina: Kasdien suvalgyti tris valgomuosius šaukštus avižinių dribsnių ir vieną dieną per savaitę pavyzdžiui, ketvirtadieniais valgyti vien baltymus. Kasdien pėsčiomis vaikščiokite mažiausiai dvidešimt minučių ir niekada nesinaudokite liftu. Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto kaip ji numetė svorio, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Svarbi informacija