Maži pokyčiai praranda svorį

maži pokyčiai praranda svorį

maži pokyčiai praranda svorį

Atkreipkite dėmesį, jog nė vienas iš jų nėra susijęs nei su dideliais pinigais, nei su ypatingomis karjeromis, nei su savęs suvaržymais — tai patys paprasčiausi būdai, kaip labiau atsipalaiduoti, atsikratyti kvailų idėjų bei gyventi čia ir dabar.

Tai stereotipas, tačiau nieko nepaveiksi: pavasarį norime kažko naujo, malonaus ir — bendrai — daugiau laimės, mažiau streso.

Atsikratykite šlamšto Tai bendras daugumos žmonių bruožas — turėti daugiau daiktų, nei reikia ir netgi daugiau, nei norisi. Saugojimas ir bandymas atsikratyti nereikalingų daiktų tampa streso šaltiniu. Žurnalistas Christopheris Keyesas pabandė vadovautis Kondo metodu ir pasakoja, kaip sekėsi.

maži pokyčiai praranda svorį

Knyga turėjo padėti Keyesui įvykdyti porą metų atidėliotą projektą: sutvarkyti garažą, kuris buvo ne tiek užverstas, kiek liudijo aktyvų ir įdomų žurnalisto gyvenimą. Ten stovėjo pirmasis jo kalnų dviratis ir visi vėlesnialpinisto apavas, kelios poros kalnų slidžių, vaikiškas vežimėlis, šešios viryklės stovyklavimui ir kiti daiktai, primenantys savininkui, kad jis šaunuolis.

Pataria treneris Česnauskas: kodėl niekaip nekrenta svoris? Ji yra akredituota Australijos tradicinės medicinos bendruomenės narė. Alwill pataria, kokie turėtų būti sveikos mitybos įgūdžiai ir kaip juos suformuoti. Dietologė pateikė aštuonis pagrindinius patarimus dėl sveikos mitybos įpročių. Sveikos mitybos įgūdžiai nėra trumpalaikiai Regis, tai turėtų būti savaime suprantama, tačiau drauge nesunku suprasti, kodėl taip dažnai susigundome patraukliais pažadais, užrašais ir šūkiais, garantuojančiais greitus rezultatus, pasirodysiančius vos už keleto dienų.

Kadangi Kondo savo metodiniuose nurodymuose tvirtina, kad tvarkantis reikia laikytis tam tikro eiliškumo — iš pradžių sutvarkyti rūbus, paskui knygas, popierius, visas kitas konkrečion kategorijon nepakliūnančias smulkmenas, ir tada, galiausiai, atmintinus daiktus, — Keyesas pakluso nurodymams ir iki garažo nusigavo tik po kelių dienų.

Ten jis vadovavosi Kondo siūlomu būdu atskirti reikalingus daiktus maži pokyčiai praranda svorį nereikalingų: paimkite daiktą į rankas, pagalvokite apie jo sukeliamus jausmus ir atsakykite sau: ar jis džiugina jus?

maži pokyčiai praranda svorį

Paaiškėjo, džiugina toli maži pokyčiai praranda svorį ne visi saugomi dalykai. Keyesas atsikratė trijų viryklių, kėdžių ir turistinių kilimėlių, ant galvos tvirtinamų šviestuvų, krepšių, pirmosios pagalbos rinkinių. Patikrinus geriausiuose vaikystės žygiuose naudotą miegmaišį, paaiškėjo, kad šilti prisiminimai glūdi visai ne jame, o galvoje, — ir miegmaišis nukeliavo į dėžę labdarai.

Įkandin nukeliavo slidės, subliuškę futbolo kamuoliai, atsarginiai dviračio ratai.

maži pokyčiai praranda svorį

Galiausiai, po kelių garaže praleistų savaitgalių, jis pajuto kažkokią magiją, rašo Keyesas. Atsikratęs didžiosios dalies saugotų daiktų, jis sugebėjo palikti būtent tai, kuo dar naudosis ir organizuoti juos taip, kad galėtų juos greitai srurasti, vos tik užsinorės leistis į naują kelionę.

Užtikrinu jus: niekam išties šie įrašai nerūpi.

Laikui bėgant, pradėjau mėgautis tuo, kaip prasidėjus ekspedicijai, mano telefone vis mažėja padalų ir jis virsta beverčiu daiktu. Markas Zuckerbergas praktiškai nenusivelka marškinėlių. Žinoma, jie technologijų gykai, tačiau kai nereikia kasdien sukti galvos, ką apsirengti, proto energiją galima nukreipti kitų užduočių sprendimui, mano Outside.

Ką galima nešioti nuolatos ir vis vien atrodyti stilingai?

Štai ką pataria Peter Buchanan-Smith — dizaineris ir drabužių bei kelionių įrangos parduotuvės Best Made Niujorke valdytojas. Vilnonis švarkas. Aviatoriaus akiniai nuo saulės. Kokybiškas diržas.

Geros kojinės. Tvirti batai.

maži pokyčiai praranda svorį

Trumpiau būkite sporto salėje Daugelis lankančių sporto sales persistengia. Vis daugiau trenerių, tarp kurių ir dviejų Olimpiadų dalyvė, kalnų slidininkė Eva Twardokensragina sportininkus mėgėjus nepraleisti treniruojantis tarp keturių sienų ilgiau nei dvi valandas per savaitę ir daugiau dėmesio skirti užsiėmimams gryname ore.

Maži pokyčiai namie, kurie padės pagerinti sveikatą | duziedeliai.lt

Žmonės be reikalo perkrauna save treniruorėmis, tvirtina Twardokens. Atlikusiu laiku užsiimkite tomis sporto šakomis, kuriomis mėgaujatės.

Aušros atsiliepimas apie pokyčius

Iš pradžių šis audinys buvo audžiamas iš lino, tačiau XIX amžiaus pradžioje pagrindine šambrė žaliava tapo medvilnė. Taip perkrauname save. Mažiau pirkite, daugiau gyvenkite Šopoholizmas — ne tik juokingas žodis, jis kaip priklausomybė. Jis dalyvauja apdovanojimo sistemoje ir svarbi įpratimo susidarymo mechanizmų dalis.

Be to, žurnalai ir gamintojai užverčia mus pasiūlymais, kurių negalima atsisakyti, o prekybos centrai neriasi iš kailio, kad praleistume juose kuo daugiau laiko, tuo pačiu palaikydami mūsų silpnybę. Siekdamas patikrinti, ar įmanoma tapti laimingesniu, atsisakius naujų daiktų pirkimo, žurnalo Outside redaktorius Jonah Ogles atliko su savimi eksperimentą: mėnesį nepirko nieko, išskyrus maistą ir alų. Po savaitės šopoholinės abstinencijos sindromo, žurnalistas suprato, kad nebeturi nė vieno nepatenkinto poreikio: paaiškėjo, kad turimi daiktai nešiojamas kompiuteris, džinsai, slidinėjimo striukė visiškai normalūs, nors rengėsi įsigyti naujus.

Netrukus žurnalistas nustatė, kad nebepraleidžia daugybės laiko fantazijoms apie naują išmanųjį laikrodį ir atsiliepimų skaitymui internete ir pradėjo daugiau laisvo laiko skirti šeimai, draugams ir kolegoms — žmonėms, o ne daiktams.

Nuorodos kopijavimas

Mėnesio gale redaktorius dalį savo daiktų atidavė — atliekamas striukes, meškeres, kepures, pirštines — labdaros ir jaunimo organizacijoms. Epiškumas nebūtinas Visiems patinka kelionės ir, jei leidžia finansai, stengiamės aplankyti kuo tolimesnius ir egzotiškesnius kampelius.

Daugelis žmonių taupo atostogoms, kad galėtų nuvykti į išties kietą vietą. Outside turinio vadybos direktorius Sam Moulton prisipažįsta, pats buvęs toks, kol suvokė, kad ir kelionė į netoli nuo namų esančias vietas gali teikti ne mažiau džiaugsmo, nei grandioziniai vojažai. Netgi ten, kur augai, būtinai yra dalykų, kurių nematei, praleidai ar neprivažiavai, — kalnai, upės, olos, miškų takai, įsitikinęs jis.

Solomonova republic.

Labai dažnai jaučiu troškulį. Ką turiu daryti? Atsiradęs troškulys yra simptomas apie skysčių stoką organizme. Esant troškuliui patartina: gerti gurkšniais, į gėralus įdėti citrinos ar apelsino skiltelę ir atšaldyti, gerti mėgstamas žolių arbatas su ledu. Prieš nėštumą aš labai gerai jutau skonį.

Svarbi informacija