Lieknėjimo kulniukai

Krekingo kulniukai

Jis intensyviai ištempia užpakalinę kūno dalį, kojas, nugarą. 45 metai kaip mesti svorį atstato pusiausvyrą viršutinėje kūno dalyje - pečių juostoje, kakle ir galvoje.

Crack gydymas namuose

Jis skatina stuburo tiesinimą, ypač krūtinės ląstos ir kaklo srityje. Stipriai pagerinama laikysena. Pratimas padeda žarnyno veiklai.

Tai iškart lyg pakelia iš lovos ant kojų eiti į tualetą ar vonią. Todėl išsamus jos aprašymas bus čia ir toliau jis nebus kartojamas.

lieknėjimo kulniukai

Atsistokite tiesiai. Pėdos suglaustos. Viršugalvis pakeltas į viršų. Burna sučiaupta, bet be jokių pastangų. Liežuvis prispaudžiamas prie apatinės dalies dantų. Žiūrėkite aukščiau horizonto linijos. Pečiai atsipalaidavę, nepakelti viršun, ne palinkę į priekį ar atgal, tik šiek tiek nuleisti.

lieknėjimo kulniukai

Krūtinės ląsta atverta ir šiek tiek nukreipta į priekį ir aukštyn. Rankos tiesios ir lieknėjimo kulniukai žemyn laisvai.

Krekingo kulniukai - Tipai

Dilbiai natūraliai šiek tiek įtempti - tik tiek, kad išlaikyti tiesią pirštų poziciją, bet ne daugiau. Delnai į vidų ir lygiagretūs vienas kitam. Papilvė įtraukta, apatiniai preso raumenys šiek tiek įtempti.

lieknėjimo kulniukai

Dubens kaulai natūraliai dėl mažesnio pilvo raumenų įtampos, šiek tiek pasukti į priekį ir aukštyn. Stuburkaulis yra nuleistas. Keliai yra atpalaiduoti, bet nesulenkti. Kūno svoris palinkęs šiek tiek link priekinių kulniukų. Blauzdos atpalaiduotos.

lieknėjimo kulniukai

Darykite įkvėpimą ir iškvėpdami papildomai atverkite krūtinės ląstą, o delnus pasukite į išorę. Įkvėpdami kelkite rankas per šonus aukštyn ir atgal, krūtinės lygyje arba šiek tiek aukščiau. Dar labiau atverkite krūtinės ląstą ir iškvėpdami labiau tieskite rankas atgal ir šiek tiek aukštyn. Galvos nelenkite atgal, akis laikykite tiesiai, žiūrėkite pirmyn, priešais save. Tęsiant tempkitės atgal ir pradėkite daryti įkvėpimą ir tuo pačiu metu pakilkite ant kojų pirštų, rankas vedant atgal dar stipriau, nei pradinės padėties metu, maksimaliai traukiant ir tiesinant stuburą bei krūtinės ląstą.

Stovint ant pirštų galų likite viršuje sekundeslyg naras besiruošiantis nerti. Tuo pačiu metu dar labiau įtempkite lieknėjimo kulniukai kūną, ypač stuburo viršų. Tada padėkite kairę koją į šoną, dvigubu pėdos pločiu ir tuo pačiu metu švelniai nusileiskite ant kulnų.

Kaip sudaryti pratimus pilvo ir šonų svorio metimui?

Leidžiantis ant kulnų pradėkite iškvėpti ir tęsiant iškvėpimą palenkite savo kūną į priekį ir žemyn tiek, kiek įmanoma. Pėdos turėtų būti lygiagrečios viena kitai.

  • Sausi kulniukai ir įtrūkimai - Displazija
  • Limoneno terpenas svorio metimui
  • Fitneso ATLANTA 15min. treniruotė - lieknėjimo programa
  • Displazija Kiekviena mergaitė nori atrodyti puikiai, kartais sausi ir krekingo kulniukai trukdo jai suprasti norą.

Laikykite savo kojas tiesias per kelius ir nuleiskite delnus prieš kojas - dešinę ranką priešais dešinę koją, kairę - priekyje kairės, tarsi jas pratęstumėte.

Darykite gilų iškvėpimą, išleiskite visą orą iš plaučių. Giliai kvėpuokite šioje pozicijoje kartus. Jei negalite išlaikyti savo kojų ir delnų tiesių, tuomet padėkite rankas toliau ir šiek tiek sulenkite kelius. Lėtai bandykite ištiesti kelius.

Account Options

Giliai įkvėpkite ir paskutinį kartą iškvėpkite, tada lėtai įkvėpkite ir pradėkite kilti, tiesiant stuburą nuo apačios į viršų, iš pradžių liemenį, tada pilvą, krūtinės ląstą ir kaklą. Rankos kilimo metu visą laiką atsipalaidavusios ir kabo žemyn kaip dvi virvės.

Išsitiesdami, pradėkite iškvėpti lieknėjimo kulniukai ir tuo pačiu metu kairę koją pristatykite atgal prie dešinės, lieknėjimo kulniukai grąžinkite į padėtį delnais į išorę, atverdami krūtinę.

Viso padarykite kartus.

Svarbi informacija