Kofeinas ir svorio metimas. Kofeinas svorio metimui

Ar Kavos Make You Lose Weight?

kofeinas ir svorio metimas

Kofeinas stimuliuoja insulino išsiskyrimą. Jei norima maksimaliai išnaudoti visas sveikos mitybos galimybes ir maksimaliai suaktyvinti svorio kritimą, daugiau nemažinant porcijų, reikėtų: a minimizuoti kavos gėrimą ir gerti ją silpnesnę b vartoti ją kartu su maistu c kava dažniausiai geriama su baltu cukrumi, o cukrus dar daugiau užkelia gliukozę ir atitinkamai insuliną kraujyje.

kofeinas ir svorio metimas

Tokiu atveju geriau kavą gerti užkandant džiovintu vaisiumi ar saldinant agavos ar klevų sirupais, kurie daug lėčiau nei cukrus pasisavinamas. Kai kurie naudoja saldiklius tačiau paskutiniai tyrimai rodo, kad jie skatina apetitą, o to jums tikrai nereikia.

Taip elgiasi garsenybės — bet Jums taip daryti neverta. Be abejo. Pradėjus valgyti kietą maistą, svoris sugrįš.

Saldikliai taip pat ne išeitis, bet tai jau atskira tema. Kai svoris stabilizuojamas galima grįžti prie įprastų kavos puodelių per dieną, tik b  - d taisyklių vis tiek reikėtų laikytis.

Paprastai kavos nesiūlau atsisakyti, jei žmogus yra prie jos pripratęs.

kofeinas ir svorio metimas

Tik išgeriamų puodelių skaičių mažiname iki 2, kitaip saldiname  žr punktą c ar tiesiog kavą geriame, užkąsdami džiovintu vaisiumi, pvz. Kavą galima keisti stipria žalia arbata.

kofeinas ir svorio metimas

Ji taip pat turi daug kofeino, tik ji pradeda veikti šiek tiek lėčiau ir veikia daug ilgiau. Be to, žalia arbata skatina medžiagų apykaitą, kas lieknėjantiems ypač aktualu. Dienos norrma - iki 3 puodelių per dieną.

Svarbi informacija