Ko nevalgyti norint numesti svorio

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Geri patarimai, ko vengti, norint numesti svorio Sunku numesti svorio?

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto…

Gali būti, kad tai padaryti trukdo tam tikros priežastys. Sužinokite, ko vengti, kad svorio metimas būtų sėkmingas! Liūdna, bet tai tiesa. Žiniatinklyje apstu klaidinančios informacijos. Nereikėtų visais jais pasitikėti. Geriausių rezultatų gana pastelinis prašau svorio pasiekti, vadovaujantis patikimais šaltiniais ir realių mitybos specialistų patarimais.

Pagrindinių dienos valgymų praleidimas.

O ar žinote, ko nedaryti? Nevalgyti riebaus ar itin saldaus maisto. Žemiau — maisto produktai, kurių reikėtų vengti, jei norite numesti svorio. Riestainiai Riestainiams pagaminti naudojama daug kvietinių miltų, tad juos valgydamos tik suvartosite daugybę kalorijų, o naudingų medžiagų beveik negausite. Taip pat per didelis jų kiekis gali sukelti odos problemas, tokias kaip spuogai.

Daugelis klaidingai mano, kad jei atsisakys kurio nors iš pagrindinių valgymų, suvartos mažiau kalorijų ir sulieknės. Deja, dažniausiai tai netiesa.

Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio

Praleidę valgymą žmonės jaus dar didesnį alkį, todėl, kai galiausiai pavalgys, suvartos tiek pat ar net daugiau kalorijų. Rekomenduojama valgyti nustatytomis valandomis, kad energijos lygis būtų pastovus visą dieną.

Greitas valgymas. Valgyti reikėtų neskubant, mėgaujantis kiekvienu kąsniu.

ko nevalgyti norint numesti svorio jūs svorio

Lėtas valgymas padeda išvengti persivalgymo, nes sotumo jausmas ateina tik po 20 minučių nuo tada, kai pradeda valgyti. Netinkami maisto priedai.

ko nevalgyti norint numesti svorio biskvitas riebalų praradimui

Jie gali pridėti daug nereikalingų kalorijų net ir sveikiausiam, liesiausiam maistui. Rekomenduojama negardinti patiekalų majonezu ir kitais kreminės konsistencijos padažais, sūriu, rūkyta kiauliena, duonos skrebučiais. Maisto negaminimas namuose. Ne namuose ruoštame maiste dažniausiai būna daugiau druskos, riebalų ir kalorijų negu namuose ruoštuose patiekaluose.

Gaminant namuose visa atsakomybė už pasirenkamus produktus priklauso tik nuo jūsų pačių.

Taigi pradėjus daugiau gaminti namuose sveiką maistą, jau netrukus galėsite džiaugtis pagražėjusia talija ir sumažėjusiu svoriu. Plano neturėjimas. Norint sulieknėti reikia bent minimaliai tam pasiruošti. Kiekvieną savaitę reikėtų skirti laiko visos savaitės valgiaraščio ir būtiniausių pirkinių sąrašo sudarymui.

Svarbu laikyti realistiško sporto plano.

Sekite mus:

Reguliari fizinė veikla padės sudeginti kalorijas, sumažins riebalų ir padidins liesų raumenų masę, suaktyvins medžiagų apykaitą.

Nesąmoningas valgymas. Dažniausiai taip nutinka, kai valgant užsiimama kita veikla: skaitoma knyga, žiūrima televizijos laida ar filmas, naršoma internete. Kartais smegenys tarsi atsijungia ir visiškai nesusimąstant suvalgoma viskas, kas yra lėkštėje ar ant stalo. Užsiimant pašaline veikla reikėtų vengti ką nors kramsnoti. Jei kamuoja alkis ir negalima atsitraukti nuo kokios nors veiklos, galima išgerti puodelį arbatos, vandens, pakramtyti becukrės gumos arba matomoje vietoje laikyti tik tiek užkandžių, kiek suvalgius negriaužtų sąžinė.

ko nevalgyti norint numesti svorio kūno plonos dangteliai

Įsitikinimas, kad mažiau yra daugiau. Nepakankamas valgymas gali turi priešingų rezultatų, nei tikimąsi. Griežtas kalorijų ribojimas sulėtina medžiagų apykaitą, nes organizmas pradeda taupyti energiją kalorijas ir ruošiasi badui. Nerekomenduojama laikytis dietos, kurios kaloringumas yra mažesnis nei kalorijų.

Nuorodos kopijavimas

Per dideli reikalavimai sau. Vis daugiau mitybos specialistų sutinka, kad kartais geriausias būdas laikytis mitybos plano, tai leisti sau retkarčiais nuo jo nukrypti.

Bendroji medicina Ką valgyti vakarienei norint numesti svorio Metant svorį yra labai svarbu sureguliuoti mitybą. Ir ne tik ką valgyti ir ko nevalgyti, bet ir kuriuo paros tą daryti.

Bandydamas bet kokia kaina išvengti kaloringų maisto produktų žmogus gali jaustis piktas ir nelaimingas. O neigiamos emocijos nepadeda lieknėti ir apskritai nėra sveikos!

ko nevalgyti norint numesti svorio cukraus svorio metimo istorijos

Reikėtų kartais leisti sau pasimėgauti draudžiamais skanumynais. Tai padės ir toliau laikytis sveikos mitybos taisyklių kitomis dienomis. Produktai, kurių rekomenduojama vengti, laikantis dietos.

ko nevalgyti norint numesti svorio Ar galite numesti svorio dėl medžiagų apykaitos

Čia nuomonės išsiskiria, bet daugelis mitybos specialistų sutinka, kad, norint numesti svorio, reikėtų ko nevalgyti norint numesti svorio valgiaraščio išbraukti baltos duonos gaminius, riebaluose gruzdintą maistą, riebius, kreminius salotų padažus, baltuosius ryžius, aukštos fruktozės koncentracijos kukurūzų sirupą. Jūsų komentaras Komentarų nėra.

Apie svorio metimą

Svarbi informacija