Kūnas praranda riebalus

Sukimosi pratimas. Namų pratimai, skirti išvalyti skrandį ir šonus

Namai » Produktyvumas » Kaip numesti svorio ir išpumpuoti merginą. Pirmiausia numesti svorio, tada pumpuoti raumenis Kaip numesti svorio ir išpumpuoti kūnas praranda riebalus. Pirmiausia numesti svorio, tada pumpuoti raumenis Kūno pertvarkymas yra ilgas kūno pertvarkymo procesas, paremtas noru tuo pat metu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus.

Neįmanoma sudėti kūno kūnas praranda riebalus be tinkamo požiūrio į mitybą ir treniruotes. Iškyla klausimas, ar įmanoma riebalus paversti raumenimis? Toks procesas neįmanomas. Bet tuo pačiu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus yra gana realu, nors tai prieštarauja jūsų energijos poreikiams. Raumenims stiprinti reikia per daug kalorijų, o deginant riebalus reikia deficito. Kaip riebalus paversti raumenimis? Kaip tai veikia iš tikrųjų? Kam gali tai pasisekti, o kam ne, ir kodėl?

Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kaip ugdyti raumenis ir deginti riebalus Niekas nepriverčia žmonių ateiti į sporto salę ir vartoti tokių papildų, kaip noras stiprinti raumenis ir deginti riebalus, tai yra pasiekti kūno sudėjimaskaip ekspertai mėgsta vadinti šį procesą. Kūno pertvarkymas yra labai ilgas ir sunkus kūno pertvarkymo procesas, pagrįstas noru tuo pat metu padidinti raumenų masę ir mažinti kūno riebalus.

To dažnai negalima padaryti nesilaikant griežtų taisyklių skaičiuojant kalorijas ir treniruočių skaičių. Pagrindinis dalykas, kurį turite žinoti - raumenų stiprinimas ir deginimas yra du priešingi procesai, mūsų kūno energijos požiūriu. Nesant tinkamo požiūrio, bandymas atlikti šiuos veiksmus tuo pačiu metu gali sukelti nepageidaujamų padarinių. Galite sudeginti riebalus išlaikydami raumenų masę, tiesa? Ar įmanoma tuo pačiu metu suformuoti raumenis ir atsikratyti riebalų? Na, aš turiu naujienų: gerų ir blogų.

Gerai: taip, galima numesti riebalų ir tuo pačiu sustiprinti raumenis. Blogai: tai įmanoma tik tam tikromis sąlygomis.

kūnas praranda riebalus usanos lieknėjimas

Labai blogai: dauguma patarimų, kaip numesti svorio, kad riebalai, o ne raumenys eitų beverčiai. Ir aš galiu tai įrodyti. Šiame straipsnyje mes kalbėsime apie tai, kaip kūnas iš tikrųjų kaupia raumenis ir atsikrato riebalų, tada pamatysime, ką turime padaryti, kad tai padarytume. Pradėkime nuo raumenų masės rinkinio.

Ar įmanoma kartu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus!? Raumenų augimo fiziologija Kiekvieną dieną jūsų raumenyse vyksta du gyvybiškai svarbūs procesai - baltymų sintezė   ir baltymų skilimas. Baltymų sunaikinimas reiškia jų suskaidymą į mažesnius komponentus: peptidus ir amino rūgštis.

Baltymų sintezė reiškia jų naują kūrimą, taip pat mažesnius komponentus. Kai esate sveikas ir jūsų mityba tvarkinga, raumenų audinys išlieka gana stabilus. Griežtai tariant, senstant netenkama raumenų masės, tačiau suprantate proceso esmę. Kad raumenys laikui bėgant augtų, baltymų sintezės lygis turi viršyti jo irimo lygį.

Kaip numesti svorio ir išpumpuoti merginą. Pirmiausia numesti svorio, tada pumpuoti raumenis

Tai reiškia, kad kūnas turi gaminti daugiau baltymų, nei praranda, tada raumenų augimas šiek tiek padidėja. Tada ką reikėtų daryti, kūnas praranda riebalus baltymų sintezės greitis viršytų irimo greitį? Norėdami pradėti ir kūnas praranda riebalus šį procesą, turite atlikti tam tikrus veiksmus. Raumenyse vyksta gana aktyvi medžiagų apykaita medžiagų apykaitajai palaikyti reikia gana daug energijos.

Be to raumenys neauga. Ir svarbiausia, ką čia turėtumėte padaryti, žinoma, treniruoti raumenis. Jėgos treniruotės pažeidžia raumenų ląsteles, kurios signalizuoja kūnui, kad padidėtų baltymų sintezė, kad būtų atkurtas raumenų audinys.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? - DELFI Gyvenimas

Nors tai nereiškia, kad, atkurdamas raumenis, kūnas grąžina juos į ankstesnę būseną. Jis siekia prisitaikyti prie naujų stimulų - treniruočių - ir gamina naujas raumenų ląsteles, padidindamas raumenų dydį ir jėgą.

kūnas praranda riebalus riebalų pašalinimas iš termo deginimo

Tyrimai rodo, kad progresuojanti perkrova   yra pagrindinė raumenų augimo sąlyga. Tai palaipsniui didėja raumenų skaidulų įtampa. Kai sistemingai suteikiate savo raumenims vis didesnę ir didesnę apkrovą, jie nuolat prie jo prisitaiko, tapdami didesni ir stipresni.

  • Šiame mitybos patarime pakalbėsime apie kūno ryškinimo niuansus.
  • Dieta greitai praranda kūno riebalus- Dieta greitai praranda kūno riebalus
  • Jei paaiškėjo, kad turite per daug arba mažai riebalų, skaičiavimus geriau patikėti internetinei skaičiuoklei.

Kaip ir tikras svarmenininkas, tu turėtų   sustiprėk, jei nori tapti didesnis. Žinoma, raumenys gali   sustiprės nepadidėjus jo dydžiui dėl padidėjusio nervų ir raumenų aktyvumotačiau ateis laikas, kai treniruotės tikslams pasiekti prireiks daugiau raumenų skaidulų. Pasilepinimas yra puikus ir gali būti įtrauktas į treniruočių programą, tačiau aukštas reprezentacijos diapazonas ir varginantys komplektai niekada neturėtų būti dėmesio centre.

Kaip netenkama kūno riebalų? - DELFI Gyvenimas

Toks mokymas žymiai padidina medžiagų apykaitos stresą, kuris skatina raumenų augimą, bet ne tiek, kiek tai daro progresuojanti perkrova. Taigi, didžiausi sportininkų sporto salėje sportininkai, kaip taisyklė, taip pat yra patys stipriausi, todėl tie, kurie vijosi pompą, darydami superžvaigždes, numesdami rinkinius, milžiniškus rinkinius ir tt, neturi tų pačių svorio metimo ritualas pagonis duomenų.

Pagrindinis jūsų tikslas treniruotis turėtų būti nuolatinis darbinio svorio padidėjimas. Sunkus treniruotės ir laipsniškas perkrovimas negarantuoja raumenų augimo, nes jūs taip pat turite valgyti teisingai. Tikriausiai esate girdėję, kad norint valgyti reikia daug valgyti, ir tam yra tam tikra tiesa. Turite vartoti pakankamai baltymų, kurie sukuria pagrindą raumeninio audinio augimui, taip pat reikia suvartoti pakankamai kalorijų, o tai garantuoja efektyviausią baltymų sintezę.

Tačiau prieš kalbėdami apie dietą, pažvelkime į kitą kūno sudėjimo pusę, būtent riebalų deginimą.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti?

Riebalų deginimo fiziologija Kaip priversti organizmą deginti riebalus? Atsikratyti riebalų yra lengviau, nei tikėjotės. Nesikankink dietos. Nereikia vengti angliavandenių, o iš tikrųjų, bet kokio kito maisto.

Jūs neturėtumėte valgyti griežtai nustatyto maisto porcijų skaičiaus per dieną pagal tvarkaraštį. Nemėginkite manipuliuoti hormonais.

Sukimosi pratimas. Namų pratimai, skirti išvalyti skrandį ir šonus

Kad išvengtumėte svorio metimo klaidų, turite tinkamai suprasti šio proceso mechaniką - kaip deginti riebalus. Pirmasis ir svarbiausias mechanizmas yra energijos balansas. Tai reiškia energijos, kurią kūnui suteikiate per maistą, ir energijos, išleistos ląstelėms ir fizinei veiklai, santykį. Šis santykis dažnai matuojamas kilokalorijomis.

Kaip netenkama kūno riebalų?

Kaip rodo pastaruosius metų atlikti svorio metimo bandymai, tiesa yra tokia: jūs turite išleisti daugiau energijos nei suvartojate. Galbūt jūs visa tai girdėjote anksčiau ir kūnas praranda riebalus esate nusivylęs, tada leiskite man paaiškinti, kaip deginti riebalus, o ne raumenis. Valgydami maistą, per trumpą laiką kūnas suteikia gana daug energijos. Jis sudegina dalį šios energijos, o dalį energijos kaupia riebalų pavidalu ateityje.

Esant tokiai pooperacinei būsenai, riebalų deginimas nevyksta, nes kūnas saugo kūno riebalus. Priežastis yra paprasta: kodėl kūnas degina riebalus energijai gaminti, jei tiekiate jų reikiamu kiekiu ir dar daugiau? Iš maisto gaunama energija pasibaigė, tačiau kūno funkcionavimas turi būti tęsiamas. Ką organizmas gali padaryti, kad patenkintų savo kūnas praranda riebalus poreikius?

Teisingai - jis gali deginti riebalus. Kūnas praranda riebalus dieną jūsų kūnas pereina iš pooperacinės į poopebsorbcijos būseną ir atgal, kaupdamas ir degindamas riebalus. Tai parodyta paprasta schema: Ryškios grafiko dalys parodo, kas nutinka valgant maistą: padidėja insulino kiekis, kuris padeda absorbuoti maistines medžiagas, o riebalų deginimas sustoja.

Tamsios vietos parodo, kas nutinka, kai pasibaigia energija, gaunama iš valgymo: sumažėja insulino lygis, o tai suteikia kūnui signalą pradėti deginti riebalus.

Kas nutiks, jei šios dvi grafiko dalys mitochondrijos riebalų deginimas daugiau ar mažiau subalansuotos? Teisingai - riebalų lygis išliks toks pat. Kūnas sudegs maždaug tiek pat riebalų, kiek kaupia. Kas nutiks, jei šviesios dalys viršys tamsą? Tuomet riebalų atsargos viršys jų deginimo apimtį, o riebalų sankaupos padidės. O kas nutiks, jei tamsiosios dalys bendrai viršys šviesą?

Jūs sudeginate daugiau riebalų, nei kaupiate, o tai reiškia, kad sumažėja bendra riebalų masė. Štai kodėl atsikratyti reikšmingų riebalų atsargų reikia daugiau energijos, nei jūs gaunate. Jūsų metabolizmas veikia pagal pirmąjį termodinamikos dėsnį, o tai reiškia, kad riebalų atsargos energija negali būti padidintos nepateikiant energijos pertekliaus ir negali būti sumažintos neribojant jų suvartojimo, taip sukuriant energijos deficitą.

Štai kodėl tyrimai rodo, kad dėl mažai kalorijų reikalaujančios dietos lemia kliniškai reikšmingą svorio kritimą, nesvarbu, kokiais makroelementais jos remiasi. Todėl profesorius Markas Haubas galėjo numesti 12 kg, sėsdamas į baltymų kokteilių, pyragų, sausainių, kūnas praranda riebalus ir pyragų dietą. Kai reikia paprasčiausiai atsikratyti papildomų svarų, kalorijos lieka kalorijomis.

Kūnas išleidžia tam tikrą energijos kiekį, o jei atiduodi mažiau, kūnas praranda riebalus reikia, tada neturi kito pasirinkimo, kaip tik toliau deginti riebalus, kad palaikytų gyvybinę veiklą. O kas, jei jūsų tikslas nėra tik iš naujo nustatyti svoris?

Sukimosi pratimas. Namų pratimai, skirti išvalyti skrandį ir šonus

O kas, jei norite atsikratyti riebalai   bet ne raumenu mases? Tokiu atveju kalorijos nustoja būti vien tik kalorijomis. Kai kurios kalorijų rūšys tampa svarbesnės nei kitos. Apie tai jau išsamiai rašiau savo knygose ir straipsniuose, todėl trumpai apibūdinsiu esmę. Kai supjaustysite kalorijas, kad atsikratytumėte riebalų, būtinai suvartokite pakankamai baltymų.

Tyrimai rodo, kad kai sumažėja kalorijų, dietos, kurių metu gaunama daug baltymų, efektyviau mažina kūno riebalus, be to, šios dietos taip pat padeda palaikyti raumenis ir padidina sotumą.

kūnas praranda riebalus stengiasi numesti svorio menopauzė

Kiek baltymų turėčiau suvartoti? Geriau vadovautis Oksfordo universiteto mokslininkų patarimais.

  1. Kūno svorio purškikliai
  2. Mityba praranda kūno riebalus- Mityba praranda kūno riebalus

Taigi, dabar jūs žinote, kaip kūnas kaupia raumenų masę, taip pat kaupia ir degina riebalus. Pažiūrėkime, kas nutinka, kai šie 2 procesai vyksta vienu metu. Kaip kartu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus Apie raumenų masės kaupimąsi ir riebalų deginimą galima kalbėti daug.

Dietos apribojimai dėl kraujavimo opų

Žmonės parduoda tabletes, miltelius, programas, pagrįstas slapčiausiomis technologijomis. Skeptikai sako, kad tai visai neįmanoma.

Tačiau tiesa yra kažkur tarp jų. Kai kurie gali pakeisti savo sudėtį, kiti - ne. Kaip numesti svorio, kad riebalai, o ne raumenys eitų? Pagrindiniai veiksniai yra sportininko parengimo lygis ir patirtis. Čia yra 2 bendrieji principai: Jei dar nesinaudojote jėgos treniruotėmis ar iš naujo pradėjote po pertraukos, neturėtumėte problemų tuo pačiu metu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus.

Jei treniruositės bent 6—8 mėnesius be ilgų pertraukų, greičiausiai negalėsite pasiekti naujo kūnas praranda riebalus. Tikėtina, kad, kaip pradedantiesiems, jie greitai progresuoja pradžioje, įskaitant raumenų augimą ir kalorijų deficitą. Jų tarpusavio nesuderinamumas kyla iš jų santykio su kūno energijos pusiausvyra. Kai kūnas turi neigiamą energijos balansą kalorijų deficitąjis sumažina riebalų masę, tačiau atsiranda ir nepageidaujamas šalutinis poveikis: sumažėja organizmo galimybė sintetinti baltymus.

Jūs prarandate raumenų masę, kai laikotės dietos norėdami deginti riebalus. Kūnas nesugeba susintetinti pakankamai baltymų, kad subalansuotų jų susidarymo ir skilimo procesus. Taigi, jei jūsų tikslas yra maksimaliai padidinti raumenų augimą, įsitikinkite, kad nepatiriate kalorijų deficito. O kadangi tiksliai nustatyti dienos energijos sąnaudų neįmanoma, sportininkai, norintys priaugti raumenų masės, sąmoningai pervertina kūno energijos poreikius ir taip palaiko nedidelį energijos perteklių.

Tai yra mokslinis pagrindimas teiginiui, kad turėtų būti daugiau, kad daugiau būtų. Nors tiksliau būtų pasakyti, kad norėdami tapti daugiau, turite suvartoti šiek tiek daugiau energijos, nei išleidžiate. Tai sukuria raumenų augimo pagrindą. Štai kodėl taip sunku deginti riebalus ir tuo pačiu priaugti raumenų masės. Jūs ribojate kalorijas ir netenkate riebalų, tačiau tuo pat metu ribojate kūno galimybes kurti ir atstatyti raumenų audinius.

Svarbi informacija