Klio lieknėjimas

Vegetarai – lieknėjimo maniakai?

Spausdinti Klio lieknėjimas — lieknėjimo maniakai?

Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m. T Nebėk vienas, bėk kartu su "Bėgimo akademija" Bėgimas — viena iš populiariausių sporto šakų visame pasaulyje, kuria gali užsiimti visi norintys.

Shutterstock nuotr. Norint greitai ir efektyviai atsikratyti antsvorio reikia iš mitybos raciono išimti mėsos produktus. Šis mitas toks gajus, kad vegetaru šiandien neretai tampama tik dėl siekio numesti šiek tiek svorio.

debilas ir numesti svorio svorio netekimas pagyvenusiems vyrams

Sveikos mitybos raciono ir sporto duetui atsukama nugara ir verčiau pasirenkamas organizmo žalojimas. Pasak gydytojos dietologės Linos Viniarskaitės, mėgstant mėsą jos atsisakyti tik dėl svorio mažinimo — neišmintingas sprendimas. Tarp vegetarų tikrai yra nemažai nutukusių žmonių, kurie valgo blynus, bandeles ir kitus miltinius, kaloringus produktus.

kaip mesti svorį nuo mano šonų karšti gėrimai, skirti riebalų nuostoliams

Todėl akivaizdu, kad mėsa šioje vietoje nėra pagrindinis lieknumo rodiklis ir vegetaru tapti vien dėl svorio sumažinimo ne tik nenaudinga, bet ir žalinga. Pasak jos, atsisakius mėsos, svoris pradžioje gali kristi — paprastai tariant, organizmas į tokius pokyčius reaguoja patirdamas tam tikrą stresą ir bando iš naujo reorganizuoti savo maisto virškinimo procesą, medžiagų pasisavinimą, todėl svoris sumažėja. Siekiant sumažinti kūno svorį, mėsa gali būti naudinga dėl jos maistingumo, ir ilgesnio sotumo jausmo išlaikymo, taigi svarbiausia — pasirinkti tinkamą rūšį, tinkamą garnyrą, tinkamą paruošimo būdą ir valgyti nedidelėmis porcijomis.

Dažnai teigiama, kad organizmui taip reikalingos geležies daugiau yra  raudonojoje mėsoje, todėl valgant tik baltą mėsą, pavyzdžiui, vištieną, organizmui klio lieknėjimas elemento, tam tikrais atvejais, gali pritrūkti. Nors balta mėsa liesesnė, bet laikantis dietos nereikėtų pamiršti įtraukti į racioną ir mažiau riebią raudoną mėsą.

Galbūt interneto įtaka, galbūt salės draugų kalbos ir patarimai, galbūt tiesiogiai suprasti maisto papildų etikečių aprašymai — visa tai gali atvesti i nusivylimą maisto papildais, krūvas bereikalingai išleistų pinigų ir bergždžią stebuklingojo papildo ieškojimą. Pirmiausia siūlyčiau atkreipti dėmesį į vieną paprastą faktą — maisto papildai, tai medžiagos papildančios maistą. Vadinasi visa ko esmė yra maistas ir treniruočių proceso valdymas.

Įtaką dietos rezultatams daro ir paruošimo būdas — mėsą sveikiausia virti garuose ar orkaitėje, troškinti, nereikėtų jos gaminti papildomai naudojant riebalus. Pavyzdžiui, valgant vištieną, dėl didelio baltymų kiekio, sotumo jausmas būna kur kas didesnis ir rečiau kyla noras užkandžiauti.

Aš tvirtinu svorio metimą riebalų degintojas pabusti

Visgi reikėtų atkreipti dėmesį, kad net ir pasirinkus liesiausią mėsą — paukštieną, reikia atidžiai rinktis ir garnyrą bei kitus priedus. Pasak L. Viniarskaitės, pasirinkus mėsą, reikėtų nepamiršti ir jos tinkamai apdoroti: dar prieš gaminant nuimti riebiausią paukštienos dalį — odelę, pašalinti kitus įvairių rūšių mėsoje matomas riebalų sankaupas.

Ar galite deginti riebalus, neprarasdami svorio numesti 15 svarų riebalų

Tačiau svarbiausia suvokti, kad pasirinkus net ir liesiausią mėsą, kūno svoris priklausys nuo bendros mitybos, kitų produktų pasirikimo ir gyvenimo būdo.

Svarbi informacija