Kaip sukurti valios jėgą norint numesti svorio. Tinkamumas numesti svorio namuose pradedantiesiems: pratimai ir rekomendacijos.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Teisinga mityba - būdų lieknėjimui, padedančių netekti svorio yra įvairiausių. Tik norėtųsi kartu netekus svorio išsaugoti ir gerą sveikatą. Būtent tokį rezultatą ir turėsime, jei mityba bus subalansuota ir pilnavertė.

Trenerio patarimai norintiems sulieknėti: pradėkite ne nuo bėgimo, o nuo mąstymo

O jei netekote raumenų ir vandens, o riebalų kiekis liko toks, koks buvęs? Vargu ar po tokio lieknėjimo pagerės išvaizda, o netekti kilogramai tokiu atveju gali net labai greitai sugrįžti. Todėl, norėdami veiksmingai numesti svorio, mityba turi būti teisingai, individualiai parenkama bei laiku koreguojama, viso lieknėjimo proceso metu. Tik taip galime užtikrinti visavertę mitybą lieknėjimo metu, kitu atveju — bloga sveikata ir grįžę kilogramai.

Medžiagų apykaita — visi žino, jog vieni gali daug valgyti ir nestorėja, na o kiti — priversti valgyti labai mažai.

By Donatas Pocius Neklasifikuota Kaip aš per metus be pastangų numečiau 18 kg Pradėsiu savo ilgą rašliavą nuo to, kam šitas straipsnis skirtas ir kodėl jį parašiau.

Kiekvienas mes individualūs, taip ir organizmas skirtingai gali eikvoti su maistu gaunamą energiją, kaip sukurti valios jėgą norint numesti svorio prie mitybos ypatumų ir fizinio aktyvumo lygio. Veiksmingas lieknėjimas — tai organizmo mokymas eikvoti energiją iš riebalinio audinio atsargų.

Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai.

Tai vėl gi glaudžiai susiję su protingai parinkta mityba, kuri padeda spartinti medžiagų apykaitą. Mitybos įpročių keitimas — kaip numesti svorio? Kodėl mes storėjame?

Kaip išlaikyti motyvaciją lieknėjant (ir ne tik)? Patarimai, padėję numesti 15 kg.

Todėl, kad įpratę daryti kažką ne taip. Kuo įprastai baigiasi nuolatinis populiariųjų dietų laikymasis?

kaip sukurti valios jėgą norint numesti svorio

Trumpalaikis sulieknėjimas ir sekantis svorio padidėjimas. Kodėl taip atsitinka? Tai nutinka dėl to, kad senieji įpročiai vėl sugrįžta. Vienintelė išeitis — keisti mitybos įpročius, tačiau ne laikinai, o visam laikui.

kaip sukurti valios jėgą norint numesti svorio

Naujieji mitybos įpročiai formuojami palengva. Jie turi teikti malonumą, būti paprasti, patogūs ir priimtini kiekvieno gyvenimo būdui. Įpročių keitimo metu bus noras sugrįžti prie senųjų, todėl vienam praeiti šį procesą sudėtinga, tai kaip pirmaklasiui, kuriam reikia išmokti rašyti, skaityti, ruošti pamokas, ryte atsikelti, papusryčiauti ir eiti į mokyklą, ar gali visa tai padaryti pats? Teoriškai - gali, na o praktiškai — vargu.

Viršsvoris ir nutukimas – kaip sulieknėti

Jam būtinas pagalbininkas, kuris laiku gali teisingai patarti ar padrąsinti. Motyvacija lieknėjimui — sakoma, yra jėga, yra valia, bet nėra valios jėgos. Taip galima būtų apibrėžti ir motyvaciją. Kuomet kažko norisi, valios jėga greit atsiranda. Tačiau iš kur semtis valios, kuomet jos reikia keletui lieknėjimo mėnesių ir tolimesniems metams, netekto svorio išlaikymui?

Todėl būtinas nuolatinis lieknėjančio motyvacijos palaikymas — profesionalus.

Asmeninis treneris, mitybos konsultantas Mantas Panavas DELFI pasakoja, kad tokiems žmonėms netinka nei bėgiojimas, nei visos drastiškos priemonės: norint numesti daug svorioreikia palaipsniui keisti visą gyvenimo būdą, o svarbiausia pradėti nuo minčių ir mitybos įpročių. Norint apskaičiuoti idealų kūno svorį, reikalingi tokie duomenys kaip amžius, raumenų ir riebalų santykis, ūgis, lytis ir kaulų tankis.

Reikia padėti suprasti, kam būtent taip svarbu lieknėti ir pasiruošti naujam gyvenimo būdui. Pasiekto rezultato išlaikymas — to taip pat turime mokytis. Dažniausiai ne pats lieknėjimas yra sunkiausias procesas, o pasiekto rezultato išlaikymas.

Juk mūsų mityboje pasitaiko ir saldumynų, ir riebaus maisto, ir alkoholio, tik klausimas kaip dažnai ir kokiais kiekiais.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Svarbu žinoti, kaip atrasti tą tinkamą kiekį ir pereiti prie tokios mitybos, kurios dėka galėsime išlaikyti svorį, to ir moko specialistai. O pirmiausia, moko suprasti savo norus, savo vidinę būseną, atsakingai rinktis maistą, taip ugdomas savarankiškumas. Fizinis aktyvumas — tai, taip pat svarbu lieknėjantiems. Žinoma, gydytojas dietologas — ne kineziterapeutas ar sporto treneris, tačiau mityba, esant fiziniam aktyvumui turi savus ypatumus, turime netekti svorio ir mažinti per didelį organizme riebalų kiekį.

Beje, pasivaikščiojimas, plaukimas ar treniruoklis namuose — tai, taip pat fizinis aktyvumas. Todėl mityba turi būti pakoreguota, atsižvelgiant į fizinio aktyvumo krūvį. Psichologo vaidmuo — tai dažna sudedamoji dalis lieknėjimo procese. Jei žmogus suvalgo stresą, tai būtina išmokyti, kaip įveikti stresą kitais būdais. Jei suvalgome nuobodulį, turime žinoti kaip kitais būdais paįvairinti gyvenimą. Jei nėra laiko papusryčiauti ir papietauti, o valgome tik kartą — vakare, tokiu atveju labai svarbu mokytis save mylėti ir rūpintis savo norais.

Prisilaikant mūsų specialistų rekomendacijų ir sudarytos individualios mitybos programos neabejotinai pasieksite siekiamą rezultatą.

Toks bendravimas skatinamas, kartais ir privalomas! Domina mitybos programa "Lieknėjantiems"?

kaip sukurti valios jėgą norint numesti svorio

Svarbi informacija