Kaip riebalai nyksta.

kaip riebalai nyksta

kaip riebalai nyksta numesti svorio ileostomija

Reklamos viena kitą paneigdamos siūlo rinktis vis kitus riebalus maistui ruošti. Ieškodami informacijos apie tinkamą riebalų pasirinkimą ir vartojimą atsitrenkiame tarsi į mūro sieną, nes tampa nebeaišku, ką rinktis.

Kas geriau? Apie riebalų naudą ir pavojus organizmui "Laisvalaikis" kalbėjosi su mitybos specialiste Egle Šinkevičiūte.

Kaip netenkama kūno riebalų?

Pirmiausia riebalai yra kone pagrindinis ir ilgalaikis mūsų energijos šaltinis. Antra - riebalai yra gyvybiškai svarbių vidaus organų apsauga, nes mūsų organus gaubia nemaži kaip riebalai nyksta sluoksniai. Dėl to, kai žmonės laikosi itin griežtų dietų, mitybos specialistai turėtų labai atidžiai sudaryti mitybos planą, kad organizmas užtikrintai gautų pakankamą kiekį tiek augalinės, tiek gyvulinės kilmės riebalų. Šiaip mūsų organizmas yra linkęs save saugoti, tačiau jei drastiškos dietos metu vidinių organizmo riebalų sumažėja per daug, žmogus gali jausti silpnumą, alpti.

LipoCryo® – riebalų tirpinimas šalčiu!

Tai reiškia, kad organizmas netenka ne tik riebalų, bet ir kitų maistinių medžiagų, nes žmogus lieknėja ne tik išoriškai, vidiniai riebalai taip pat nyksta. Reikalingi ir naudingi žmogaus organizmui yra nesotieji riebalai. Iš maisto produktų tai būtų riebios žuvys, skumbrės, lašišos, sardinės, taip pat avokadai, augaliniai aliejai, linų, moliūgų sėklos, visi riešutai, margarinas. Todėl, turint aukštą cholesterolio kiekį, būtų patartina vartoti ne sviestą, nors ir atrodo prieštaringai, o būtent margariną.

Tuo tarpu sotieji riebalai gaunami iš kiaulienos, sviesto, riebios dešros, pieno produktų, grietinės, grietinėlės, riebios varškės, majonezo, pyragėlių, tortų pertepimų, visokių užkandukų ir traškučių.

kaip riebalai nyksta negaliu numesti svorio viršutinei kūno daliai

Sotieji riebalai mūsų organizmui yra visai nereikalingi ir nenaudingi. Deja, žmonės, skaitydami produktų ženklinimus, labai dažnai "pakimba" ant to įvardijimo - sotieji ir nesotieji kaip riebalai nyksta - ir apsigauna.

Pranešti klaidą

Tai yra priešprieša ir nors sotieji riebalai skamba taip, lyg būtų naudingi ir geri, bet yra atvirkščiai, naudingi tik nesotieji riebalai. Iš pačių pavojingiausių ir organizmui kenksmingiausių riebalų būtų galima išskirti transferinius riebalus, populiariai vadinamus tiesiog transriebalais.

Taisyklinga mityba ir sportas norint sudeginti riebalus.

Juos taip pat galima priskirti prie sočiųjų, o iš maisto produktų numesti svorio būdamas 53 metų būtų: kepta duona, gruzdintos bulvės, riebaluose virtos spurgos ir visas stipriai perkeptas maistas. Tai viena dažniausių šių dienų problemų, kylanti būtent dėl sočiųjų riebalų pertekliaus. Tiesa, kai kurių produktų, turinčių nesočiųjų riebalų, taip pat nereikėtų padauginti, tarkime, avokadų.

Viskas gerai, kas yra proto ribose.

kaip riebalai nyksta svorio metimo džiovinimo pumpurai

Daržovės yra antioksidantų šaltinis ir gali šiek tiek neutralizuoti tą sočiųjų riebalų kiekį, kurį, tarkime gavome pietums valgydami kiaulienos kepsnį. Vieni čia labai skalambija apie tai, koks neva puikus ir naudingas yra alyvuogių aliejus.

Yale sumažinti pilvo riebalų dietą

Taip, jis yra puikus tuo atveju, jeigu juo šlakstote salotas, nes jis priskiriamas prie nesočiųjų riebalų. Bet kaip riebalai nyksta aliejuje niekada negalima nieko kepti, nes jis neatlaiko aukštos temperatūros, o tiesiog suverda, sukepa ir tampa labai pavojingomis kancerogeninėmis medžiagomis, kurias mes suvalgome. Tad manydami, kad tokiu būdu maitinamės sveikai, iš tiesų sau pasiruošiame nemenką užtaisą nuodų.

Be pooperacinio periodo!

Maisto riebaluose geriausia apskritai nekepti, o jei jau labai reikia, tuomet tinka saulėgrąžų aliejus. Bet čia iškyla kita dažna problema, kepimui naudojamų riebalų mes nežinia kodėl nemokame dozuoti. Tą pačią mėsą galima iškepti visiškai nenaudojant riebalų, nes to ji pati turi ir gali kepti savuose riebaluose. Galiausiai, jau jeigu nemokate apsieiti be riebalų kepimui, galima įsigyti purškiamus aliejus - riebalus. Jie bent jau yra nekaloringi ir lengvai dozuojami, tad jų nepadauginsite.

Deja, tai nėra labai lengva, nes visa informacija paslėpta koduotėmis.

NWA svorio netekimo chirurgijos klinika

Tačiau etiketėje visgi turėtų būti nurodyta, kad vienas aliejus tinka kepti, o kitas - salotoms. Norint suprasti ką nors daugiau, išsamiau, jau reikėtų turėti specialų išsilavinimą. Kas tai yra? Jis gaunamas būtent iš sočiųjų riebalų. Reikia nusipirkti paprasto, natūralaus, kuo aukštesnio riebumo sviesto ir jį lėtai kaitinti, lydyti dubenėlyje maišant.

Kai jis visas ištirpsta, reikia nukelti nuo ugnies ir palikti jį suvirti. Aušdamas jis pradeda skirti tokias lyg ir pieno putas, kurias reikia nuolat stebėti ir vis nugriebti.

Praktiniai patarimai norintiems deginti riebalus

Taigi tos nugriebtos putos ir bus jūsų "ghi" sviestas. O to, kas lieka, jau nereikėtų vartoti. Kuo jis naudingas?

Svarbi informacija