Kaip prarasti apatinius nugaros riebalus

Nugaros skausmas. Ką daryti kai skauda nugarą? Skausmas nugaros apačioje…

Share Send Apatinės nugaros riebalai yra nugaros raumenys apatinėje nugaros dalyje, atsiradę dėl nesveiko kaip prarasti apatinius nugaros riebalus įpročio, pratimų stokos, streso ir netinkamo miego.

9 Geriausios apatinių nugaros riebalų pratybos

Labai dažnai paprasti dietos pakeitimai gali padėti atsikratyti apatinių nugaros riebalų, tačiau ilgą laiką buvę nuosėdos yra sunkios atsikratyti be tinkamų nugaros raumenų tonizavimo treniruočių. Kasdieninis 30 minučių pratimas, skirtas tik apatinei nugaros daliai, yra labai svarbus norint gauti kūno formą.

Papildomi metodai yra tinkami miego įpročiai, mitybos pokyčiai ir baltymų bei pluošto įtraukimas į dietą. Paprasti ir efektyvūs apatinių nugaros riebalų pratimai: Štai keletas paprastų treniruočių, skirtų atsikratyti apatinių nugaros riebalų. Kojų keltuvai - gulėjimo padėtis, naudojant treniruotę Šis pratimas tonizuoja mažesnius riebalų raumenis ir stiprina jį.

Dar vienas pranašumas yra tai, kad jis tonizuoja šlaunies ir veršelių raumenis ir daro juos stiprus ir tvirtas. Pasirodyti: Atsigulkite kaip prarasti apatinius nugaros riebalus minkšto kilimėlio su rankomis iš šono, o kojos prisijungė ir ištempė pratimo kamuolį. Įsitikinkite, kad keliai yra tiesūs Dabar giliai įkvėpkite, padėkite kojas ant rutulio, perkelkite jį arčiau ir pakelkite sėdmenis aukštai Pradedantiesiems gali padėti rankos Laikykite 5 sekundes, tada kvėpuokite ir grįžkite į padėtį.

Patartina reguliariai atlikti šiuos apatinių nugaros riebalų treniruotes kartų. Cobra Pose - Bhujangasana Cobra Pose populiariai žinomas kaip bhujangasana yra vienas iš žinomų būdų sumažinti apatinės nugaros riebalus ir stiprinti nugarą.

Tai taip pat yra puikus būdas išgydyti bet kokį nugaros skausmą, su kuriuo gali susidurti. Tai turi būti padaryta lėtai, kad būtų pasiekti veiksmingi rezultatai ir išsaugoti kūną nuo mėšlungio. Pasirodyti: Atsigulkite ant pilvo, palmių plokštumoje ant grindų šalia peties.

Pirštai turėtų būti nukreipti į jūsų užpakalinę sieną. Įkvėpkite giliai ir pakelkite viršutinę kūno dalį žemyn į delną, kol pajusite, kad apatinėje nugaros dalyje yra nedidelis.

Laikykite poziciją sekundžių.

RFL riebalų nuostoliai ar ledinis karštas degina riebalus

Iškvėpkite ir lėtai grįžkite į padėtį. Atlikdami šiuos geriausius nugaros riebalų pratimus kartų per dieną, bus išlaikyta stipri ir tinkama apatinė nugaros dalis.

Donkey Kicks Asilas Kicks turi daug naudos apatinei kūno daliai, tonizuojantiems nugaros raumenims, kurie yra vienas iš jų. Tai puikus būdas išlaikyti apatinę kūno formą ir išlaikyti tinkamą ir tonuotą veršį ir šlaunis. Jie turi būti atliekami labai atsargiai, kad būtų išvengta raumenų pažeidimo nugaros ir kojų. Tie, kurie turi tipines nugaros sąlygas, turėtų vengti pernelyg didelio įtempimo.

Pasirodyti: Minkštu kilimėliu nuleiskite visus keturis, laikydami nugarą tiesiai Pradedant nuo kairės kojos; laikykite jį sulankstytu prie kelio ir prailginkite link galinės pusės Tikslas turėtų būti, kad pėdos būtų nukreiptos į lubas. Pasilikite, skaičiuokite iki 10, tada grįžkite į pradinę laikyseną. Atlikite kairę koją 15 kartų, tada pereikite į dešinę ir pakartokite. Padarius 2 tokius rinkinius, bus lengviau išgydyti apatinius nugaros riebalus.

Šoninis lenkimas - sėdimoji padėtis Šoninis lenkimas pagerina nugaros stiprumą ir tetris svorio kraujo tekėjimą į visą viršutinę kūno dalį.

Riebalų apykaita

Būtina atlikti šoninius posūkius, jei norite atsikratyti apatinės nugaros riebalų, kad vėl gautumėte kreivą. Pasirodyti: Sėdėkite ant minkšto kilimėlio su nugara tiesiai. Patraukite dešinę koją viduje ir palikite kairiąją koją į šoną. Pakelkite abi rankas virš galvos ir, kiek įmanoma, sulenkite į ištiestą koją.

Tikslas yra sulenkti, kol pajusite apatinę nugaros dalį. Kvėpuokite ir grįžkite į pradinę laikyseną. Atlikite šiuos pratimus, kad atsikratytumėte apatinės nugaros riebalų 20 kartų kiekvienoje pusėje 10 rinkinių rinkiniuose, kad būtų išvengta pernelyg didelio įtempimo juosmens, palaipsniui didinkite. Šoniniai įtrūkimai Side Crunches yra labai naudingas pilvo regionui, šlaunims ir apatinei nugaros daliai.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu. Tereikia laikytis kelių taisyklių.

Jis padeda tonizuoti raumenis ir atsikratyti riebalų, kurie ten buvo ilgai, ir atsisako eiti nuolat. Kaip prarasti apatinius nugaros riebalus treniruojantis šoninis plyšys pagerins bendrą kūno ištvermę. Pasirodyti: Atsigulkite ant minkšto kilimėlio ant nugaros, uždėkite pirštus ir užsidėkite už galvos. Dabar pakelkite abi kojeles į orą 30 laipsnių kampu Kvėpuokite ir tuo pačiu metu sulenkite, o kairiąją koją priartinkite prie pilvo ir dešinės alkūnės.

Kvėpuokite ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite su kita puse. Atlikite šiuos pratimus, kad pakaitomis prarastumėte abiejų pusių apatinius nugaros riebalus.

Krepšelyje nėra produktų. Skamba neįtikėtinai?

Ar per 25 savaites reguliariai rinkitės nugaros formą per kelias savaites. Žiūrėti daugiau: Vidinė šlaunies treniruotė 6.

Sausos datos tinka svorio metimui Flexing Atgal Flexing yra paprasčiausias fizinio krūvio būdas sumažinti apatinės nugaros riebalus ir turi būti atliekamas laikas nuo laiko, norint reguliuoti kraujotaką atgal. Tai ypač reikalinga ilgą laiką sėdint ar stovint vienoje laikysenoje.

46 negali numesti svorio giardia svorio netekimas

Pasirodyti: Stovėkite vertikaliai, stalą priekyje, kurio aukštis siekia juosmens. Išlaikykite atstumą nuo stalo, kuris yra lygus jūsų viršutinei kūno daliai ir rankoms. Dabar lėtai, įkvėpkite ir sulenkite, kad palieskite delną ant stalo. Laikykite padėtį sekundžių. Iškvėpkite ir grįžkite į nuolatinę padėtį. Pakartokite šiuos treniruotes apatinių nugaros riebalų mažiausiai 10 kartų, kad atsipalaiduotų apatinės nugaros raumenys ir pagerėtų kraujo tekėjimas.

Ji taip pat yra ideali šildymo pratimas prieš visą kūno treniruotę. Kampiniai kojų keltuvai Kampiniai kojų keltuvai turi vidutinio sunkumo lygį, bet labai efektyvūs visam kūnui, ypač nugaros ir šlaunų. Šis pratimas reikalauja daug ištvermės, kad tie, kurie turi didelių nugaros ar kelio problemų, neturėtų to daryti. Pasirodyti: Stovėkite tiesiai atgal, kojos nuo peties ilgio ir rankos už galvos su sriegiais. Laikydami nugarą kiek įmanoma tiesiau, pakelkite dešinę koją ir bandykite paliesti kelius kairiuoju alkūnu, tuo pat metu įkvėpkite.

Grįžkite į padėtį ir iškvėpkite. Pakartokite kitai kojai. Atlikite šią užduotį 15 kartų abiem kojoms.

Tai sumažins apatinės nugaros riebalus ir sustiprins juos. Žiūrėti daugiau: Kaip atsikratyti suglebusių ginklų 8. Atgal posūkiai Atgal Sulenkimai atliekami daugiausia tam, kad ištemptumėte apatinę nugaros dalį, kuri užsikimšusi, jei sėdime per ilgai. Prieš pradedant treniruotę, ji taip pat yra apatinė nugaros dalis. Labai svarbu ištiesti nugarą, kad reguliuoti kraujo tekėjimą ir išvengti nugaros skausmo.

Pasirodyti: Tam reikės kėdės su rankomis. Stovėkite su kojomis ir laikykite kėdės atramas, kol jis yra už tavęs.

Rūpesčiai dėl pagurklio: kaip jo atsikratyti?

Įkvėpkite giliai ir laikykite rankas tiesiai, stumkite apatinę nugarą į priekį Tikslas yra išlaikyti tempimą, kol pajusite ją tiesiai ant apatinės nugaros.

Iškvėpkite ir grįžkite į įprastą laikyseną. Atlikite šį apatinės nugaros riebalų deginimo pratimus reguliariai kartų ir yra tikri, kad negrįžtamos problemos bus išspręstos. Tie, kurie turi daugiametį kūno skausmą, turėtų tai daryti, kad atlaisvintų raumenis, kurie kitaip gali sukelti spazmus. Atgal Arching Atgal Arching yra geras būdas pradėti savo dieną ir gerina kraujotaką organizme.

Jis taip pat padeda sumažinti apatinės nugaros riebalus ir tonizuoti, kad gautų tobulas kreives, reguliariai tempiant. Tie, kurie turi kelio problemų, turėtų vengti praktikos.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Pasirodyti: Nusileiskite ant minkšto kilimėlio, kurio kojos yra kerta atgal. Dabar įkvėpkite ir sulenkite atgal ir laikykite abi kojas delnu.

Procentinė riebalinio audinio dalis po dietos visuomet didesnė nei prieš. Kiekvieną kartą, laikantis griežtos dietos, svoris nukrisdavo, tačiau vėliau jis vėl padidėdavo riebalinio audinio sąskaita.

Tikslas yra kuo labiau atlenkti nugarą - iš pradžių eikite pernelyg ilgai. Laikykite padėtį 15 sekundžių Iškvėpkite ir grįžkite į pradinę padėtį.

modeliai liepė numesti svorio t25 svorio metimo rezultatai

Stresuokite ne mažiau kaip 10 kartų per dieną, kad sustiprintumėte nugaros ir nugaros raumenis. Kad išvengtumėte nelaimingų atsitikimų, tai būtina atlikti lėtai ir pastoviai.

Norint, kad jūsų kreivės pakeistų negražus nugaros riebalus, reikia įtraukti pagrindinius greito maisto, riebių ir riebių maisto produktų, gazuotų gėrimų, alkoholio ir konservuotus maisto produktus. Į mitybą įtraukti ankštiniai augalai, baltymai, pluoštas, mažai kalorijų turintis maistas ir traškūs vaisiai ir daržovės. Daug geriamojo vandens taip pat yra papildoma pagalba palaikant kūno mitybos poreikius ir turėtų būti laikomasi, kad kaip prarasti apatinius nugaros riebalus būtų lankstūs.

Iš pradžių pratimai parodys drastišką pagerėjimą, bet, pradėjus prarasti riebalus, yra tikimybė, kad poveikis pasirodys vėliau; taigi negauskite ir nesinaudokite.

Svarbi informacija