Kaip pasidaryti svorio metimo sumuštinį

Kaip susidaryti mitybos planą svoriui mesti: nuo A iki Z

10 sveikų būdų numesti svorio

Kaip pasidaryti gerą sumuštinį pietums darbe 0 www. Prasidėjus Kalėdų laukimui, esame užsiėmę ne tik darbais, bet ir šventiniais rūpesčiais, tad kartais pietų pertrauką tenka iškeisti į dovanų paieškas artimiesiems. Nors papietauti dažnai nelieka laiko, anot mitybos žinovo, VU Medicinos fakulteto Visuomenės sveikatos katedros vedėjo prof. Rimanto Stuko, pietų praleisti jokiu būdu nepatartina, todėl geriausia išeitis skubantiems — sumuštinis.

Teisinga vakarienė: ką valgyti vakare, kad kristų svoris?

Bet kaip jį paruošti ir tinkamai supakuoti, kad šis būtų ne tik sveikatai palankus bei maistingas, bet kaip pasidaryti svorio metimo sumuštinį neprarastų gero skonio? Anot prof. Stuko, sumuštiniai yra vienas iš labiausiai nuvertintų pietų pasirinkimų, nes siejasi su greitu, smarkiai apdorotu maistu, riebiais gaminiais ir padažais.

Būtent sveikatai palankus, maistingas ir sotus sumuštinis, kurį pagaminsite greitai ir suvalgysite bet kur, taps jūsų išsigelbėjimu. Į ką atkreipti dėmesį ruošiant ir pakuojant sumuštinį pietums?

15 gudrybių nurinčioms numesti svorio

Sočiausias — dvigubas sumuštinis Nuolat skubantiesiems žmonėms patariama gamintis dvigubą sumuštinį — suvožtinį, kuriame dvi duonos riekelės garantuos sotumą visą darbo dieną. Be to, tokį sumuštinį galima bus pagardinti įvairiais maistingais ir vertingais pagardais. Nuo jo priklausys sotumo jausmas. Vietoje įprasto batono vertėtų rinktis ruginę, viso grūdo avižinę, daržovinę ar duoną su sėklomis.

Kaip susidaryti mitybos planą svoriui mesti: nuo A iki Z

Pastarieji kaip pasidaryti svorio metimo sumuštinį gaminiai turi mažiau angliavandenių, daugiau baltymų ir skaidulinių medžiagų. Tokie duonos gaminiai padeda išlaikyti pastovų cukraus kiekį kraujyje.

Be to, pietaujant biure ar einant judria miesto gatve, ypač svarbiu dalyku tampa ir patogus sumuštinio pavidalas.

kaip pasidaryti svorio metimo sumuštinį svorio netekimas sidabražolė

Norint to išvengti, rinkitės porcijinę duoną. Pietums reikalingas pakankamai sotus sumuštinis Pietums gaminamas sumuštinis turėtų būti kitoks, nei pusryčių — pakankamai sotus ir užtikrinantis energijos atsargas visai likusiai dienai.

Be to, vidurdienį organizmas jau pilnai pabudęs, todėl galime rinktis ir sunkesnį maistą — mėsą ar žuvį. Tačiau prof.

kaip pasidaryti svorio metimo sumuštinį mano sūnus negali numesti svorio

Stukas teigia, kad į pietų sumuštinį galime įdėti bulvių ar kiaušinių. Tačiau norintiems paįvairinti mitybą, sotumui užtikrinti galima rinktis ir, pavyzdžiui, virtas bulves.

  • Priešpiečiai: skardinė ar pakelis tuno, pagardinto citrinų sultimis arba pipirais; sėjamųjų gražgarsčių salotos su braškėmis, graikiniais riešutais, citrinų sultimis, balzaminiu actu ir trupučiu parmezano; puodelis graikiško jogurto su medumi, uogomis ir migdolais; migdolų sviestas, užteptas ant viso grūdo apskritos purios bandelės; avokadas su aštriu padažu; keptos jautienos sumuštinis su nekaloringu majonezu, salotų lapais ir pomidorais rinkitės viso grūdo duoną.
  • Svorio metimas mamoms
  • Riebalų santykis norint numesti svorio

Įvairūs mitybos tyrimai rodo, kad bulvė yra be reikalo nuvertinama, kadangi ši daržovė ne tik turi daug naudingų medžiagų, bet ir ypač ilgai palaiko sotumo jausmą. Bulvės sumuštiniuose populiarios Izraelio virtuvėje, tad kodėl jų neišbandžius čia, Lietuvoje? Kiaušiniai taip pat yra vienas iš nedaugelio maisto produktų, kurie pasižymi itin didele baltymų gausa, todėl juos galite rinktis šalia mėsos ir žuvies.

Tačiau mitybos specialistas įspėja, kad sumuštiniuose reikėtų vengti rūkytos mėsos, riebių ar saldžių padažų.

Jums gali patikti

Verčiau juos keiskite humuso, įvairių pupelių ar avokadų užtepėlėmis. Svarbiausia — ne per daug drėgmės Pagrindinė sumuštinio nauda skubantiems — patogumas, nes sumuštinis nereikalauja specialaus paruošimo ar šildymo.

kaip pasidaryti svorio metimo sumuštinį alus netinkamas svorio metimui

Tačiau yra kita medalio pusė — iš anksto paruoštas sumuštinis pusdienį pabuvęs šaldytuve gali sudrėkti ir prarasti savo skonį. Pasak T. Sudedamąsias sumuštinio dalis dėkite tarp salotų lapų, kurie atskirtų sudedamųjų dalių skystį nuo duonos.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Anot T. Aleknavičiaus, labai svarbu atkreipti dėmesį ir į duonos rūšį: viso grūdo miltų duona ar duona su sėklomis ruošti sumuštiniams į darbą tiks kur kas labiau, nei purus batonas, kuris labai greitai sugers kitų sudedamųjų dalių drėgmę. Sočių ir paprastų sumuštinių receptai pietums darbe Lengvas ir gardus sumuštinis su keptu sūriu Sudėtis: daržovinės duonelės su burokėliais, varškės sūris, džiūvėsėliai, kiaušinis, pesto padažas, pievagrybiai, baklažanas, druska, pipirai, čiobreliai ar kitos mėgstamos žolelės, alyvuogių aliejus, įvairios salotos.

Svorio mažinimo taisyklės

Gaminimas: riekelėmis supjaustykite pievagrybius bei baklažanus ir pakepkite keptuvėje šalutinis poveikis svorio šlakelio alyvuogių aliejaus kol suminkštės, pagardinkite druska ir pipirais.

Tada paruoškite varškės sūrį — apvoliokite kiaušinyje ir džiūvėsėliuose, trumpai apkepkite orkaitėje, kol paruduos. Daržovinę duonelę patepkite pesto padažu, visas paruoštas  sudedamąsias dalis dėkite ant duonelės ir pagardinkite čiobreliais ar kitomis žolelėmis.

Maistingas bei švelnus sumuštinis su tunu Sudėtis: daržovinės duonelės su morkomis ir pastarnokais, tepamas sūrelis, konservuotas tunas, kietai virtas kiaušinis, mėlynasis svogūnas, avokadas, rukolos salotos, mėlynasis kopūstas, druska ir pipirai.

  • Kai kurioms tam ryžtis reikia didelio įkvėpimo.
  • Naujos riebalų nuostolių metodikos
  • Kakavos pufai svorio metimas

Gaminimas: duonelę patepkite sūreliu. Supjaustykite svogūną, avokadą bei kietai virtą kiaušinį. Ant duonelės sudėkite supjaustytus sudedamąsias sumuštinio dalis ir uždėkite nusausintą konservuotą tuną bei mėlynuosius kopūstus.

kaip pasidaryti svorio metimo sumuštinį rave svorio metimas

Gardinkite druska ir pipirais pagal skonį. Sotus ir šiltas sumuštinis su kumpiu Sudėtis: sėklų duonelės, saldžiosios bulvės, humusas, raudonosios paprikos, virtas jautienos kumpis, špinatai, druska ir pipirai, alyvuogių aliejus.

Gaminimas: Supjaustykite papriką, saldžiąją bulvę ir trumpai apkepkite keptuvėje su trupučiu alyvuogių aliejaus, pabarstant druska ir pipirais.

Sėklų duonelę patepkite humusu, uždėkite jautienos kumpį, keptas daržoves ir pagardinkite špinatais.

Svarbi informacija