Kaip padidinti riebalų deginimą medžiagų apykaitą

kaip padidinti riebalų deginimą medžiagų apykaitą

Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti. Žmonėms, norintiems sudeginti riebalus, geriausia sekasi pirmosiomis savaitėmis, tačiau vėliau jų pastangos eina veltui.

geriausias būdas sudeginti sočiuosius riebalus

Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti. Besaikis kalorijų mažinimas. Visi žino, kad norint sudeginti riebalus, reikia sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Tačiau, mažai kas žino, kiek būtent mažiau.

6 riebalų deginimo klaidos

Daugelis žmonių sumažina suvartojamas kalorijas žemiau savo bazinio medžiagų apykaitos greičio. Toks poelgis gali kaip tik padidinti jūsų riebalų atsargas, kadangi organizmas patenka į stresinę situaciją ir pradeda taupyti energiją. Kūnas kaups riebalus tol, kol nepajus, kad vėl maitinamas pilnavertiškai.

Kaip žinia, papildai sportui gali padėti jums deginti riebalus, auginti raumenis, ir pasiekti savo tikslų, belieka iš gausybės šiuo metu rinkoje esančių papildų išsirinkti tinkamus. Vienas iš labiausiai užtvindytų nišų pasaulyje yra riebalų deginimo papildų kategorija.

Valgių praleidimas. Dažnai žmonės, stengdamiesi prarasti svorį, praleidžia maitinimus, galvodami, kad kuo mažiau maisto — tuo geriau.

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą?

Tai nėra teisinga. Kad privestumėte organizmą deginti riebalus, privalote pilnaverčiu maistu maitintis maždaug kas tris valandas. Kai jūsų kūnas žinos, kad yra nuolatos maitinamas - tinkamiau naudos kalorijas organizmo gyvybinėms funkcijoms ir energijos gamybai bei nekaups jų atsargoms.

Riebalų vengimas. Siekdami sumažinti savo kūno riebalų kiekį, žmonės atsisako riebalų.

Kalorijų skaičiavimas ir poreikisMaisto medžiagos ir apykaita Medžiagų apykaita metabolizmas — tai procesas, kurio pagalba organizmas gamina ir naudoja energiją arba kalorijas visoms aktyvumo rūšims, pradedant maistinių medžiagų pasisavinimu ląstelėse ir baigiant maratono bėgimu. Pas kiekvieną iš mūsų yra tai, kas vadinama baziniu metaboliniu lygiu arba baziniu metabolizmu. Daugelio žmonių bazinį metabolizmą sudaro proc. Visos šios kalorijos panaudojamos per kvėpavimą, virškinimą, kraujotaką, imunines reakcijas ir audinių atstatomuosius procesus.

Tokie natūralūs riebalų šaltiniai kaip riešutai, avokadai, riebi žuvis ir panašiai, iš tikrųjų yra būtini organizmui. Kai atsisakote šios maistinės medžiagos, jums pradeda trūkti kaip padidinti riebalų deginimą medžiagų apykaitą, jaučiate alkį, lėtėja medžiagų apykaita, silpsta imuninė sistema, sausėja oda, negaunate riebaluose tirpių vitaminų, pradeda skaudėti sąnarius ir taip sąrašą galima tęsti. Į savo mitybą reikėtų įtraukti natūralius riebalų šaltinius, tačiau vengti jų pertekliaus.

riebalu deginimo treniruote

Dietiniai produktai. Sudėtyje gali būti fruktozės, saldiklių ir nemažas riebalų kiekis.

Kaip pagreitinti riebalų sudeginimą?

Tokio produkto sudėtyje gali būti daug angliavandenių. Angliavandenių vengimas.

  1. Svorio netekimo karūnas
  2. Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  3. Maisto medžiagos ir apykaita Riebalų kaupimo ir sudeginimo procesas priklauso nuo skirtingų faktorių.

Įprasta manyti, kad jei dienos racione nebus angliavandenių, energijos gamybai organizmas naudos riebalus, todėl daugelis mano, kad angliavandeniai yra priešas. Iš tiesų angliavandeniai yra svarbi bet kokios sveikos mitybos dalis.

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje

Tai kuras mūsų smegenims ir organizmui. Ne vien angliavandenių, o bet kokių maistinių medžiagų perteklius skatina kaupti riebalus. Tereikia visai nedaug žinių, kad vartojant  bei derinant angliavandenius su kitomis maistinėmis medžiagomis sėkmingai lieknėtume. Besaikis kardio.

geriausias svorio metimas per 3 savaites

Kai riebalų deginimo programa sustoja, žmonės dažnai stengiasi padidinti kardio treniruotės trukmę. Nors kardio treniruotė yra gera širdies ir kraujagyslių sistemos stiprinimui, riebalų deginimui, tačiau per ilgos treniruotės gali sužlugdyti jūsų riebalų deginimo tikslą. Sakykime, jūs ir taip maksimaliai esatę sumažinę gaunamų kalorijų kiekį, kardio treniruočių metu išeikvojate daug energijos, tačiau svoris nemažėja.

Siekdami sukurti dar didesnį kalorijų deficitą, prailginate kardio treniruočių trukmę ir papildomai sudeginate dar kelis šimtus kalorijų.

rsp riebalų nuostoliai

Jei sugebėsite išvengti šių riebalų deginimo klaidų, pastebėsite, kaip kūnas tirpdo riebalus bei turėsite daugiau energijos. Geriausia, ką galite padaryti savo organizmui — tai įsiklausyti į savo kūną bei tinkamai jį pamaitinti pilnavertės, gerai subalansuotos mitybos dėka.

Svarbi informacija