Kaip numesti svorio su rmr, SVORIO METIMAS: KAS EFEKTYVIAU – KARDIO AR SVORIŲ KILNOJIMAS?

Kaip priaugti svorio? — duziedeliai.lt

Bet tam nereikia nei daug pastangų, nei išlaidų. Svorį auginanti mityba Apsiskaičiuokite, kiek jums reikia valgyti, kad priaugtumėte kilogramą.

kaip numesti riebalus nuo savo įstrižainių

Kaip rašoma, norint priaugti svarą, reikia suvartoti kilokalorijų viršaus nuo medžiagų apykaitos greičio ramybės būsenoje resting metabolic rate, RMR.

Vadinasi, norint priaugti kilogramą, tą skaičių reikia padauginti iš 2,2 — bus kilokalorijų. Bet tą formulė parodo, kiek kalorijų sudegintumėte, jei visą laiką tik ilsėtumėtės. Šiaip tikriausiai sudeginate keliais šimtais daugiau, priklausomai nuo to, ką veikiate. Įvertinkite savo aktyvumo lygį.

Kadangi jūs tikiuosi nedrybsote lovoje kiauras dienas, reikia įvertinti, kiek kalorijų sudeginate visokios veiklos metu.

Be šito nepavyks sulieknėti: kaip pagreitinti medžiagų apykaitą

Tam padauginkite BMR iš akrtyvumo faktoriaus. Jei nesportuojate arba sportuojate labai mažai — BMR x 1,2, lengvas aktyvumas lengvas sportas kartus per savaitę — BMR x 1. Valgykite triskart per dieną, plius kaip numesti svorio su rmr užkandžių. Jei valgote reguliariai, tai padeda užtikrinti, kad kasdien gaunate pakankamai kalorijų.

Suvalgykite nemažą porciją pusryčių, pietų ir vakarienės, o tarp jų — porą užkandžių.

  1. Mhh svorio metimas
  2. 30 patarimų, kaip numesti svorio - DELFI Gyvenimas
  3. Be šito nepavyks sulieknėti: kaip pagreitinti medžiagų apykaitą - DELFI FIT

Valgykite sotų maistą. Nebūtinai labai riebų. Iš tikrųjų, pastoviau ir saugiau priaugsite svorio tuo atveju, jei pridėsite tik truputį kaloringesnio maisto.

koks ten geriausias riebalų degintojas

Gėrimai gali būti baltymų kokteiliai sulys arba riebus pienas. Venkite dietinių gazuotų gėrimų. Daržoves valgykite krakmolingas bulves, žirnius, morkas, žieminius moliūgus, pupeles, agurkus.

Taip pat ir vaisius geriau rinkitės sočius bananus, kriaušes, obuolius, ananasus, džiovintus vaisiuso ne vandeningus apelsinus, persikus, slyvas, uogas, arbūzus.

klubų riebalų deginimo būdai

Sriubas valgykite pertrintas, su grietinėle, o ne išvirtas sultinio pagrindu. Venkite trans riebalų. Nuo trans riebalų auga pilvas, taip pat nesveikai išauga insulino kiekis. Nevalgykite margarino, tepiųjų riebalų mišinių, užkandžių pakuotėse ir perdirbtos mėsos.

Valgykite daugiau baltymų. Jei trūksta baltymų, gali kristi svoris raumenų sąskaita, nes jeigu ir daug valgote. Rinkitės tokį maistą: virtas sojos pupeles, sojos arba baltymų miltelius, žemės riešutus arba jų sviestą, kepsnius ir hamburgerius, vištieną, tuną.

kaip įtikinti ją numesti svorio

Raumenų auginimas Pradėkite treniruotis su svoriais. Tai ne tik paverčia viršsvorį į raumenis, bet ir pagerina apetitą.

work — Coming Soon

Tiesa, daugiau raumenų padidina medžiagų apykaitos greitį, todėl svoriui palaikyti arba priaugti tenka suvartoti daugiau kalorijų. Įtraukite į savo mitybą daugiau baltymų. Tai gali jums padėti priaugti raumenų, kai treniruojatės su svoriais. Netrukus po to, kai baigiate sportuoti, suvalgykite daug baltymų turintį patiekalą. Nesitikėkite, kad jei daugiau valgysite, svoris augs tik ant tam tikros vietos. Kaip pasiskirsto jūsų svoris, priklauso nuo genetikos, ir vien tik dieta to pakeisti negali.

Jei jums svoris auga ant šlaunų, bet norėtumėte jo priaugti ant užpakalio, reikėtų treniruoti užpakalio raumenis. Ir jeigu nepaisant visų tų patarimų laikymosi svoris jums vis tiek neauga, nueikite pas gydytoją.

Kaip priaugti svorio?

Gal sergate kokia liga, dėl kurios jūsų organizmas neįsisavina riabelų arba neaugina raumenų. Kasdien sverkitės tuo pačiu metu, nes svoris dienos bėgyje linkęs svyruoti. Dauguma žmonių mėgsta svertis iš ryto, prieš pusryčius. Venkite persivalgymo.

Persirijimo ir badavimo ciklai neigiamai veikia insulino kiekį, o ilgainiui gali sutrikdyti ir medžiagų apykaitą.

Užuot apsirijus vienu kartu, geriau stenkitės suvalgomo maisto kiekį paskirstyti per dieną.

Svarbi informacija