Kaip numesti svorio senatvėje. Kaip numesti svorio, jei esate linkęs į nutukimą: mokslininkai rekomenduoja šiuos 6 pratimus

10 priežasčių, kodėl negalite numesti svorio

Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų?

Sportas turėtų būti labai svarbus vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonėms, kuriems reikia itin atidžiai rūpintis kūno ir proto sveikata. Tačiau kaip reikėtų mankštintis, norint apsisaugoti nuo demencijos? Kvinslando universiteto mokslininkai atliko tyrimą, kuris atskleidė efektyviausią sporto režimą.

Domitės mokslo ir technologijų naujienomis? Mokslininkai nustatė, kad efektyviausiai nuo demencijos apsaugo aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės.

dangaus juodo rašalo svorio kritimas

Tai — treniruočių tipas, kuris pasižymi itin aukšto intensyvumo pratimais, kaitaliojamais su trumpomis poilsio atkarpomis. Pavyzdžiui, kelias minutes atliekami intensyvūs aerobiniai pratimai, po to porą minučių žmogus atlieka mažiau intensyvius pratimus, kurie padeda atsigauti.

Kaip numesti svorio? Badavimas 4 diena. Mano rezultatai -4 kg. Numesti svorio su akupunktūra

Tada sugrįžtama prie intensyvių pratimų ir šis ciklas kartojamas, kol žmogus galutinai pavargsta. Susiję straipsniai Tyrimas rodo, kad mankšta ryte ir vakare kūną veikia visiškai skirtingai   39 Skamba kaip tikra kankynė?

Kaip numesti svorio, jei esate linkęs į nutukimą: mokslininkai rekomenduoja šiuos 6 pratimus

Galbūt, tačiau tokio tipo treniruotės jau kurį laiką rekomenduojamos vyresnio amžiaus žmonėms. Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės yra itin naudingos širdžiai, nes atkarpos, kuomet pulsas padažnėja, yra keičiamos su poilsio minutėmis. Mokslas tai patvirtina, tačiau nieko nebuvo žinoma dėl tokių treniruočių poveikio žmogaus smegenims.

5 savaitės svorio metimo

Dabar mokslininkai susidomėjo, ar aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės gali padėti išsaugoti ir smegenų sveikatą. Jie nusprendė palyginti jas su įprastomis treniruotėmis, kuomet visos treniruotės metu išlaikomas tas pats intensyvumo lygis.

dūmų poveikis svorio metimui

Mokslininkams rūpėjo sužinoti, kuris mankštos būdas padaro didžiausią teigiamą įtaką smegenų kraujotakai. Susilpnėjusi kraujotaka smegenyse kaip numesti svorio senatvėje siejama su demencijos pradžia. Paaiškėjo, kad tiek intervalinės, tiek neintervalinės treniruotės gerina kraujotaką smegenyse.

55 negali numesti svorio

Suaktyvėjusi kraujotaka pastebima visos treniruotės metu. Tačiau žmonės, kurie naudoja aukšto intensyvumo intervalinių treniruočių metodą suaktyvėjusia kraujotaka džiaugiasi ne tik tuomet, kai sportuoja, bet ir poilsio metu. Kitaip tariant, intervalinių treniruočių poveikis yra labiau ilgalaikis, todėl jos geriau apsaugo smegenis nuo demencijos.

Kavos mėgėjoms – didesnė tikimybė senatvėje džiaugtis puikia atmintimi

Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės jau seniai domina mokslininkus dėl jų naudos sveikatai. Jos ne tik apsaugo smegenis nuo demencijos ir gerina širdies sveikatą, bet ir gerina metabolizmą ir padeda greičiau numesti svorio. Geriausia tai, kad šioms treniruotėms nereikia jokios įrangos ar trenerių pagalbos - visi pratimai gali būti aerobiniai arba atliekami naudojant savo paties kūno svorį.

Svarbi informacija