Kaip numesti svorio, jei jūsų nutukimas. Nuorodos kopijavimas

kaip numesti svorio, jei jūsų nutukimas

Dietologė: nutukimas – nebūtinai blogai

Pradžia   »  Viršsvoris ir nutukimas — kaip sulieknėti Viršsvoris ir nutukimas — kaip sulieknėti4 lapkričio, kategorija Sveikata 8 komentarai peržiūrų 11  Spausdinti šį Įrašą Sarmatai gyd. Dabar Žemėje gyvena virš 2 milijardų žmonių — nutukusių ar su viršsvoriu. Nuo nutukimo kenčia kas dešimtas vaikas. Anksčiau buvo laikoma, kad nutukimas turi ryšį su šalies išsivystymu. Pavyzdžiui, nutukimu serga kas trečias amerikietis.

Viršsvoris ir nutukimas

Taip pat paskutiniu metu paaiškėjo, kad besivystančiose šalyse nutukimas paplitęs nė kiek ne mažiau, ir kad tarp neturtingųjų sluoksnio atstovų daug žmonių, turinčių viršsvorį. Nutukimo problema yra medicinos tyrimų taikiklyje todėl, kad viršsvorį turintys žmonės turi daug nutukimą lydinčių susirgimų.

Žmonės su viršsvoriu dažniausiai turi ir padidintą kraujospūdį bei cholesterolį, jie dažniau serga diabetu, infarktu, insultu, vėžiu. Kodėl taip nutinka, mes išsiaiškinome ankstesniuose skyriuose — nutukimas liudija apie padidėjusį insulino išskyrimą, ir tai įtakoja daugybės ligų atsiradimą.

Didžiausia problema yra tai, kad nė viena egzistuojanti dieta neveiksminga — bet kuri duoda tik didžiulių pastangų dėka numestus keletą ar keliolika kilogramų. Dauguma žmonių neįstengia ilgai dietų laikytis, ir vos tik jie nustoja tai daryti, tai numestas svoris sugrįžta, ir neretai dar didesnis nei svorio netekimas tagalog iki dietos pradžios. Tas pat vyksta ir sportuojant: svoris sumažėja tik keletu kilogramų.

Kas vyksta?

Lieknėjimas ir nutukimo gydymas, arba būdai, kaip numesti svorio. II dalis

Ir iš tiesų taip yra. Tada kodėl dietos ir sportas nepadeda?

Todėl, kad visos dietos yra vienodos: arba ribojamos kalorijos, arba viena kuri iš maisto medžiagų, pvz. Tačiau bet kuris prievartinis maisto apribojimas yra neefektyvus, nes žmonės negali ilgai save riboti.

kaip numesti svorio, jei jūsų nutukimas

Vienintelis dalykas, kuris yra bendras visoms dietoms, tai dažnas valgymas būtent šios rekomendacijos yra laikomasi su malonumu. Tokia ir yra visų dietų klaida.

Organizmas energiją gamina iš gliukozės ar riebalų.

Kaip numesti svorio: efektyvios priemonės kovojant su viršsvoriu ir nutukimu

Kai žmogus valgo, gliukozės lygis pakyla. Veikiamas insulino, kuris išsiskiria valgant, organizmas ima deginti tą gliukozę, o taip pat dalį atideda į atsargas riebalų formoje. Gliukozės atsargų, sukauptų po valgio, paprastai užtenka tik trumpam laikui — keletui valandų, o jei šalta, ar fizinio krūvio metu — dar trumpiau. O jei energijos gamybai naudojami riebalai, vidutinis žmogus be maisto gali išbūti parų be maisto, nesukeldamas didelės žalos organizmui.

Palyginkim lieknėjimo procesą su degančia žvake.

kaip numesti svorio, jei jūsų nutukimas

Kai žvakė sudega, vaškas, iš kurio ji buvo padaryta, daugiau neegzistuoja. Jei jūsų nutukimas ir mes, jei norim numesti svorio, turim priversti riebalus degti, kad jie išnyktų, išsisklaidytų visatoje šilumos pavidalu.

Lieknėjimas ir nutukimo gydymas. Kaip numesti svorio?

Bet riebalų deginimas negalimas, kol insulino lygis aukštas, todėl kad insulinas — tai augimo ir kaupimo taip pat ir riebalų hormonas. Tik kai po valgio praeina kažkoks laiko tarpas ir insulino lygis krenta, organizmas gali persijungti deginti riebalus. Piešinyje pavaizduotos insulino bangos, kurios eina viena po kitos, nepalikdamos didesnių laiko tarpų, per kurias organizmas galėtų deginti riebalus.

Tik kai žmogus maitinasi retai, jo organizmas po gliukozės sunaudojimo, gali persijungti deginti riebalus.

Viršsvoris ir nutukimas – kaip sulieknėti

Jei kaip numesti svorio prie dviejų kartų per parą mitybos, pavyzdžiui, vidurdienį ir 8 val. Labai gerai, ypač tas šešiolikos valandų tarpas. Atėmus po dvi valandas maisto įsisavinimui ir gliukozės sunaudojimui, gausim 14 ir 6 val. Tai yra, riebalus deginti ir lieknėti galima 20 valandų per parą! Štai kaip atrodys, pavyzdžiui, dviejų kartų per parą mityba: viso labo dvi insulino bangos ir tarp jų pakankamas laiko tarpas, kad įsijungtų riebalų deginimo mechanizmas. Ir taip, su valgymu mes išsiaiškinome — valgyti reikia retai ir neužkandžiauti.

Spausdinti Ne paslaptis, kad sveikatos problemų, kylančių dėl padidėjusio kūno svorio, daugėja. Pasikeitę maisto produktai, jų prieinamumas ir pasyvus gyvenimo būdas lemia, kad su maistu gauname kalorijų daugiau nei sudeginame, o energijos perteklius riebalų pavidalu kaupiasi organizme.

Dabar aptarkime fizinius pratimus. Labai svarbu žinoti, kad raumenys puikiai dirba naudodami ne tik iš gliukozės gaunamą energiją, bet ir naudodami energiją, kuri gaunama deginant riebalus. O kuo intensyviau bei ilgiau raumenys dirba, tuo daugiau riebalų bus sudeginta.

kaip numesti svorio, jei jūsų nutukimas

Kokie pratimai bus efektyvesni — jėgos pratimai su pasipriešinimo įveikimu ar aerobiniai ištvermės pratimai? Žinoma, jėgos pratimai. Visų pirma, jie labiau intensyvūs, nei aerobiniai, nors atlikti juos žymiai lengviau.

kaip numesti svorio, jei jūsų nutukimas

Svarbi informacija