Kaip išlaikyti riebalų deginimo režimą

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Straipsnis skirtas apšviesti ir tiesiai šviesiai perteikti viską taip, kaip ištikrųjų yra. Atkreipk dėmesį į jų liūdnus veidus. Mėnesiai bėga, tačiau rezultatų nesimato.

lieknėjimo išvaizda

Tada prasideda kaltų paieška: vieni kaltina genus, stambius kaulus, nedėkingą kūną, kiti kaltina visuomenę, dar kiti apskritai pradeda nekęsti visko aplink. Liūdniausia, kad žmogus nemato nenori matyti?

Kažkur, kažkada girdėjo, jog numesti svoriui reikia daryti tik kardio, tik anksti iš ryto ir tik taip, kad kuo daugiau skaudėtų. Koks tikslas save kankinti? Tikiesi, jog tai atneš ilgalaikį ir tvirtą rezultatą? Kodėl begaliniai, alinantys kardio neduoda norimo rezultato? Atsakymas paprastas: žmogus nėra pasiruošęs pasimokyti, todėl tiesiog aklai seka pasenusius mitus apie begalinius kardio.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Piktybinis atsisakymas mokytis ir augti privedė prie milijonus antsvorį turinčių žmonių, kurių kūnai yra nualinti, o psichologinė būsena primenanti gilią depresiją. Negana to, jų svoris nekrenta, o auga.

svorio netekimas 9 turas

Begalinis kardio nėra efektyviausias svorio metimo būdas šaltinis. Negana to, yra nemaža tikimybė, kad finale priaugsi dar daugiau svorio šaltinis.

Yra keletas priežasčių, kodėl kardio nėra toks jau efektyvus. Itin lengva suvartoti kalorijas, kurias taip sunkiai sudeginai.

Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė? Siūlome kartu pasigilinti į tai, kokios treniruotės geriausiai tinka riebalų deginimui ir kaip jas taisyklingai daryti, kad veltui neeikvotumėte savo laiko ir jėgų. Kokios treniruočių rūšys geriausiai degina riebalus: 1. Tai šokiai, bėgimas, važiavimas dviračiu, ėjimas ir panašiai. Aerobinis krūvis iki šiol laikomas geriausiu sportiniu lieknėjimo būdu.

Norint sudeginti vos kelis šimtus kalorijų, reikia gerokai paplušėti. Suprask teisingai: neneigiu, kad kardio gali padėti atsikratyti svorio, kuomet tu žinai, ką darai.

numesti svorio, bet vis tiek turi mažai

Tavo tikslas yra ne sudeginti kuo daugiau kalorijų, bet sudeginti kūno riebalus, išlaikyti raumenų masę bei pagerinti sveikatą. Svoris, beje, nėra kertinis akmuo, nes jis per parą nemažai svyruoja, todėl nereikėtų skaičių svarstyklėse taip sureikšminti.

Jeigu valgai daugiau, nei reikia, tau nepadės joks kardio. Noriu mitybos plano! Tavo kūnas prisitaiko prie treniruočių rėžimo ir sumažina kalorijų deginimą.

Skubantiems

Pradžia atrodo perspektyvi — sportuoji, leidi valandų valandas kardio zonoje, svoris lyg ir krenta. Tada viskas sustoja. Svoris nė iš vietos. Pirma mintis būtų dar labiau sumažinti maisto kiekį arba padidinti kardio.

Nuorodos kopijavimas

Žmogaus kūnas prisitaiko prie esamos situacijos. Šiuo atveju, tavo organizmas tiesiog sumažina išnaudojamų kalorijų skaičių Kuo daugiau atliksi tokią pačią veiklą, tuo labiau kūnas prie tos veiklos prisitaikys šaltinis. Tai reiškia, kad tai veiklai atlikti kūnas naudos vis mažiau ir kaip išlaikyti riebalų deginimo režimą energijos kalorijų. Gausi užburtą ratą: sudeginsi mažiau kalorijų, nei manai.

riebalų nuostoliai atrodo

Viso šito rezultatas gali būti viena iš dviejų situacijų: Kadangi sudeginsi mažiau kalorijų, nebesukursi tokio kalorijų deficito. Svoris stovės vietoje, o tu liksi nesupratęs, kur problema.

Darysi dar daugiau kardio, dar labiau nualinsi savo kūną, pradėsi stresuoti, susirgsi depresija, mesi sportą ir priaugsi dar daugiau svorio, nes pažinsi superkompensaciją. Kardio nesaugo raumenų masės, o tai yra taip pat svarbu, kaip ir riebalų deginimas.

sojos pupelės svorio

Merginos nori gražaus užpakaliuko ir lygaus pilvuko, tačiau nesupranta, kad tam reikia ne tik išdeginti riebalus, bet ir karts nuo karto pakelti sunkius daiktus nuo žemės. Riestas užpakalis yra ištreniruotas raumuo. Taip pat ir lygus pilvukas — jis atrodys subliuškęs, jeigu nebus jį formuojančių raumenų.

15 paprastų būdų greičiau "sudeginti" kūno riebalus

Jie taip pat pamiršta, kad norint turėti gražų reljefą, reikėtų turėti bent kažkokių raumenų užuomazgų po esamu riebalu sluoksniu. Skamba grubiai, tačiau reikia nebijoti kaip išlaikyti riebalų deginimo režimą realybei į akis, antraip liksi toje pačioje vietoje visą gyvenimą. Mes juk norime tobulėti, tiesa? Kuomet meti svorį, ardai ir raumenų masę šaltinis. Ypač raumenų masę prarandi, kuomet ištisas valandas darai kardio, kardio ir tik kardio, kartu su intensyviu badavimu.

Kardio svorio metimui – ar tikrai efektyviausia?

Svorių kilnojimas efektyviau skatina riebalų deginimą šaltinis bei padeda maksimaliai išsaugoti raumenų masę šaltinis. Efektyviausia būtų daryti kartus daugiau svorių kilnojimo treniruočių, negu kardio.

Paprasčiausiais būdais pagreitinkite savo medžiagų apykaitą ir lieknėkite dvigubai greičiau - jokių dietų, jokių didelių fizinių krūvių! Daugiau jokių dietų Dietos trumpalaikės, po jų būna tik blogiau. Nereikia valgyti mažiau, reikia valgyti produktus, turinčius daugiau maistinių medžiagų, o iš raciono išstumti maistą, gausų tuščių kalorijų. Tai svarbu, nes stipriai ribodamos maisto kiekį, žudome savo metabolizmą! Laikantis dietų, yra siunčiamas signalas kūnui: "Aš badauju!

Trumpas apibendrinimas Kardio gali tau padėti, tačiau šis treniruočių tipas toli gražu nėra vertas viso dėmesio ir nėra pats geriausias būdas atsikratyti viršsvorio ar formuoti savo kūną. Įprastai žmonės gyvena griežtoje disciplinoje ir metai iš metų sunkiai dirba, kad suformuotų raumenis ir bendrą reljefą.

Tad prašau, pasidalinkite, kaip Jūs ten žadate sportuoti, kad iškart užauga raumenys?

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais.

Kardio svorio metimui — ar tikrai efektyviausia?

Svarbi informacija