Kaip antsvorio turintis žmogus numeta svorio. Ar įmanoma greitai atsikratyti papildomų kilogramų? — GERA KARMA™

30 patarimų, kaip numesti svorio

Kategorija Blogas Antsvoris kartais vadinamas nutukimu, nors nutukimu laikomas antsvoris ir riebalų kaupimasis organizme.

Mityba tampa intensyvesnė, kai suvalgote daugiau kalorijų, nei prarandate energijostodėl perteklines maistines medžiagas paverčiate riebalais. Panagrinėkime, kaip numesti antsvorį labai nesunkiai?

Ar įmanoma greitai atsikratyti papildomų kilogramų?

Antsvorio paskaičiavimas Antsvoris gali būti apibrėžtas skirtingai, priklausomai nuo naudojamos formulės. Optimalus vyrų KMI yramoterų — 18,8.

Autorius: Žmonės. Tačiau maistas ne visada būna mūsų sąjungininkas. Vieni pakyla nuo stalo jausdami malonumą, o kiti — sunkumą ir papildomus kilogramus.

Kūno masės indeksas paskaičiuojamas taip: Pvz. Paprastai laikoma, kad jei indeksas yra mažesnis už 18,5 — žmogaus svoris yra per mažas, 18,9 — normalus svoris, ,9 — per didelis svoris, daugiau kaip 30 — nutukęs. Priežastys netinkama mityba nereguliarus valgymas, per didelis riebalų kiekis maiste, didelis sočiųjų riebalų produktų vartojimas, mažas fizinis aktyvumas; genetiniai veiksniai; endokrininiai sutrikimai.

Kaip numesti svorio?

Apie paveldėjimo įtaką viršsvorio susidarymui rodo atskirai augusių dvynių tyrimai. Tirti dvyniai savo svorio charakteristikomis buvo panašesni į tėvus, nei į įtėvius. Kiti tyrimai rodo, kad genetiniai defektai gali lemti mažesnį hormono leptino, turinčio svarbų vaidmenį alkio jausmui reguliuoti, išskyrimui.

7 kg svorio

Antsvorio išplitimui didelę įtaką turi ne genetiniai, bet socialiniai pasikeitimai: plačiai prieinami kaloringi maisto produktai. Ankstesniai laikais, ypač skurdesniuose regionuose nebuvo maisto pertekliaus.

yuling lieknėjimas

Visuomenei turtingėjant antsvoris pasidarė ne tik turtingųjų, bet ir plačių visuomenės sluoksnių bėda. Pagal  m. Mažiausiai svorio priaugo viengungiai. Pasak tyrimo autorės, vedybos sumažina paskatas išlikti lieknam -ai.

Lieknėjimas ir nutukimo gydymas. Kaip numesti svorio?

Pasekmės ir paplitimas Pagal mokslinius tyrimus riebalų kaupimasis ant pilvo tiesiogiai susijęs su širdies ir kraujagyslių ligomis. Dėl per didelės kūno masės padidėja krūvis sąnariamsypač kelių.

Antsvoris siejamas su tam tikromis vėžinėmis ligomis storosios žarnos vėžys, krūties vėžys. Antsvoris gali būti nutukimo pradininku, kuris savo ruožtu sukelia tokias ligas kaip diabetas, hipertenzija, artrozė.

numesti svorio nesveikai

Nutukimas taip pat gali sukelti psichologinių bei socialinių sunkumų. Nutukę žmonės dažnai jaučia nepilnavertiškumą dėl savo kaip antsvorio turintis žmogus numeta svorio.

pakeisti mano gyvenimo svorio netekimas

Antsvorio mažinimas Dažniausiai kovojant su antsvoriu siūlomos priemonės yra fizinis aktyvumas sportastaip pat maitinimosi įpročių keitimas, dietų laikymasis. Bendro sutarimo, koks maitinimasis yra teisingas, nėra.

  • Svorio netekimas het Nederlands
  • Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

Tam tikrų dietų laikymasis netgi gali būti žalingas sveikatai. Siekiant efektyviai sumažinti antsvorį būtina išsiugdyti pastovius ir tinkamus fizinio aktyvumo bei mitybos įpročius.

Turintiems keletą nereikalingų kilogramų — geros žinios   10 Pasibaigus kiekvienam svorio metim o TV šou, jo dalyviai demonstruoja savo pasikeitusį kūną vilkėdami aptemptus darbužius ir plačiai šypsodamiesi televizijos žiūrovams. Tai itin įkvepia daugelį žmonių, ir tai, be abejonės, yra gerai, nes žiūrovai patys pajaučia motyvaciją keisti savo gyvenimą į gerą pusę. Tačiau kiekvienas daug svor io atsikratęs žmogus žino, kad ne viskas pasikeičia.

Dietosbadavimas dažniausiai nėra efektyvūs ir duoda trumpalaikį efektą. Po tokio svorio metimo proceso organizmas patiria stresą, o vėliau skuba sugrąžinti tai, kas prarasta, ir dažnai nutinka taip, kad buvę antsvoris ne tik sugrįžta, bet dar ir padvigubėja.

BodyFood’as

Siekiant sulieknėti fizinis aktyvumas turi būti didinamas palaipsniui — atsižvelgiant į sveikatos būklę, gyvenimo būdą, sportiškumą ir pan. Tinka judrūs pratimaikai įtraukiama daugiau raumenų grupių: greitas ėjimas, bėgiojimas, plaukimas, važiavimas dviračiu, aerobika.

Fizinis aktyvumas duoda rezultatus tik tada, kai jis yra reguliarus, pakankamo intensyvumo, dažnio, trukmės ir derinamas su tinkama mityba.

Svarbi informacija